Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Aika perus vitutusta aiheuttaa nuo ego amikset, jotka eivät sitten millään voi laittaa niitä painoja takaisin telineisiin. Vielä suurempaa vitutusta aiheuttaa se, kun sali on jäähallin alakerrassa niin jäkisten käydessä treenamassa ne jättää sen ovan auki, josta pääsee itse jäähallin pukkareille(toisessa päässä salia siis oikea sisäänkäynti, josta pääsee toisille pukkareille). Ei tässä mitään, mutta tuon oven auki pitäminen pistää koko salin ilmastoinni sekaisin ja sinne tulee sitten kylmää ja kosteaa ilmaa.

Tällä hetkellä vituttaa kun levypainot eivät riitä, salilla on yhteensä (yläkerrassa) n.245 kiloa levypainoja. Alakerrassa taas vaihteeksi on levypainoja vähäsen enemmän, mutta siellä on vain 1 kyykkyteline ja 1 tanko... Yläkerrassa usein ärsyttää kun itse tekee pohkeita hackissa niin sitten siellä joku tekee kulmasoutua ja joku penkkiä ja aina saa pölliä muilta levyjä ja tehdä pikaisesti 1 sarja ja pistää levyt takaisin. Pitäis joku päivä käydä hakemas alakerrasta 2kpl 25kilon levypainoo sinne ylös....

Se että käyn sellasella salilla missä käy läjä mummoja ja pappoja joilla kestää tehä laite ihan vtun kauan ja sen jälkeen jää vielä työntämään ''maxi'' 30 kiloo -_-

Se kun karjut penkkaa päälle puoli tuntia. Hyvä siinä mennä kyselemään että voiko sarjojen välissä itse vetää kun tangossa heillä on aina maksimit:jahas:

Tällä hetkellä ärsyttää se, että sarjapainot nousevat eri liikkeissä vuorotellen. Jos kyykky menee hyvin, niin penkki ja leuat jumittavat. Sama muissa liikkeissä.
Samaa tehnyt mulla 20 vuotta. Ei haittaa enää yhtään, kun sen tietää menevän aina noin.

Muutama harmituksen aihe...

1)Salilla sattuu olemaan liikaa porukkaa...

2)Kaiuttimista pauhaa joku tisko-humppa tai radiokanava,missä puhutaan väliin (en ymmärrä,että miten joku edes voi kuvitella harjoittelevansa,jos taustalla ei soi vähintäänkin ramstein tai edes sukkahousuhevi...:confused:

3)Kaikki kovaa treenavat horkkapellet nähtävästi kuolleet sukupuuttoon tai karkoitettu kellareihin (?).Salilla pelkästään teini-ikäsiä kynäniskoja,jotka istuvat penkeillä huuli pyöreenä ja tekevät löysiä 10x10 sarjoja 10 min. palautuksilla.Varmistajiksi ei turvallisuussyistä kehtaa pyytää,koska todennäköisesti loukkaavat myös itsensä,varmistettavan lisäksi...:piis:

4)Täytyy aina varautua siihen,että joku varuste-/voimanostaja on juuri leiriytynyt sinne,minne itsellä oli tarkoitus panna nuotio pystyyn...joku B-suunnitelma on aina hyvä olla mielessä:(

Tämä tällä kertaa...

Läskit painonnostajat.

Eivät mulle kyllä vittuille, mutta sellasta pientä paskaa tulee itellekki, mut naureskelen vaan niille takas...ei haittaa mua juurikaan.

Mutta ei ole kiva seurata vierestä, kun ne haukkuvat todella kova kuntosia hiihtäjiä/yleisurheilijoita ja ennen kaikkea luulevat, että kaikki haluu olla sellasii saatanan körmyjä. Ihan sama vaik käveleminen tuottaa vaikkeuksia. Yhteystulos 1000kg. Siinä on vittu mies, joo ei.

Tosissaan luulevat, että kaikki käy puntilla sen takia et rautaa nousis mahdollisimman paljon. Mun silmissä tollanen basic yleisurheilija on helvetisti RAUTASEMPI tapaus, kun tollanen perus salivirtahepo.

Ohan jotkut hiihtäjät sitten salilla näpäyttäneet, kun nämä ym. painonnostajat ovat vittuilleet pienistä painoista "lähetkös mukaan 15km palauttavalle juoksulenkille treenejen jälkee" :D
"siinä vaiheessa kannattaa lopettaa urheilu ja kaikki muu, kun ei enää ite saa paitaa päälle"

Onhan noista kyllä naurut jos toisetki saanut :D

Hieman yleistämistä, mutta kyllä perus painonnostaja on aika :david: nojoo.

Toinen ryhmä on sitten perus roinaajat, mutta niitä ei onneksi tarvitse katella enään 10vuoden päästä :rock:

Se, että tulosta ei ole kolmen vuoden treenailun jälkeenkään tullut yhtään. Penkistä nousee 70:llä muutama toisto. 85:llä tein kerran yhden toiston, nykyään ei mene edes se.

En kyllä tiedä, että kuinka paljon sitten kolmen vuoden treenailun jälkeen tulisi sitä kehitystä, mutta tosiaan reilusti eli 1200 euroo menny salikortteihin ja aika paljon massia myös palautusjuomiin. Jos olisi tämän tiennyt, ni olisi pistänyt rahat vaikka kaljanjuontiin.

Teiniperkeleet! Pakkoko sitä radiota on huudattaa täysillä ja vittu jotain NRJ:tä??? Laittoivat onneksi hiljemmalle, kun kehoitin.

Omalla salilla käy "jengi" somaleita joista muutamasta lähtee semmonen vanhan hien ja paskan haju että meinaa taju lähtee. Mikä siinä on että niin vaikeeta käydä suihkussa. Onneks ei usein eksy salille samaan aikaan.

Läskit painonnostajat.

Eivät mulle kyllä vittuille, mutta sellasta pientä paskaa tulee itellekki, mut naureskelen vaan niille takas...ei haittaa mua juurikaan.

Mutta ei ole kiva seurata vierestä, kun ne haukkuvat todella kova kuntosia hiihtäjiä/yleisurheilijoita ja ennen kaikkea luulevat, että kaikki haluu olla sellasii saatanan körmyjä. Ihan sama vaik käveleminen tuottaa vaikkeuksia. Yhteystulos 1000kg. Siinä on vittu mies, joo ei.

Tosissaan luulevat, että kaikki käy puntilla sen takia et rautaa nousis mahdollisimman paljon. Mun silmissä tollanen basic yleisurheilija on helvetisti RAUTASEMPI tapaus, kun tollanen perus salivirtahepo.

Ohan jotkut hiihtäjät sitten salilla näpäyttäneet, kun nämä ym. painonnostajat ovat vittuilleet pienistä painoista "lähetkös mukaan 15km palauttavalle juoksulenkille treenejen jälkee" :D
"siinä vaiheessa kannattaa lopettaa urheilu ja kaikki muu, kun ei enää ite saa paitaa päälle"

Onhan noista kyllä naurut jos toisetki saanut :D

Hieman yleistämistä, mutta kyllä perus painonnostaja on aika :david: nojoo.

Toinen ryhmä on sitten perus roinaajat, mutta niitä ei onneksi tarvitse katella enään 10vuoden päästä :rock:
Mä luulen, että en oo ainoa tällä foorumilla joka haluis nähdä salin missä pyörii 1000 kilon yt:n painonnostajia ;)
Mutta asiaan, on äärettömän typerää naureskella minkään alan ammattilaiselle omien vahvuuksien kautta. Ei mulle tulis mieleenkään mennä virnuilemaan esimerkiksi Garry Kasparoville, että shakki on ihan homojen hommaa ja mulla on kovempi hauiskääntö ku sulla. Siinä vaiheessa ku on kovempi hauiskääntö ja vie vielä sen shakkimatsinki voi ehkä vähän alkaa huultakin heittämään.

Potuttaa katsella kaikkia sellasia tyyppejä joiden suorituksista ei voi oppia yhtään mitään. Lisäks sellaset kans jotka ei ikinä vaihda ohjelmaa. Sit tietysti kans sellaset jotka luulee kauheesti itsestään vaikka penkistä nousis 150kg mut säkki ei heilahda yhtään vaikka siihen iskis. Ois kans hieno nähdä millainen roundhouse kick lähtee näiltä kyykkyguruilta. Lisäks hävettää kyykkäillä jollain vaatimattomilla 70kg painoilla persettä lattiaan kun joku apina vieressä lastaa 3 kertaa enemmän painoa varttikyykkyyn. Oon nähnyt salilla myös aitoja PAINONnostajia ja ihaillut et vittu mikä räjähtävyys, toihan vois pärjätä painissakin noilla liikkeillä, ainakin mut vois tempaista taivaan tuuliin niinku 100kg tangon. Eiks melkein kaikkien saliapinoiden touhut oo kuitenkin lähteny siitä tosiasiasta et pelottaa kulkea yksin kadulla perjantai-iltana?

Huh, meinasin tarttua muutamaan kohtaan karstakeuhkon tekstissä, mutta sitten aattelin että ei se sentään tosissaan tota kirjottanu. :)

Taitaa olla päässä myös karstaa...?

Haha, oot enemmän oikeassa kuin tajuatkaan :D Sori jos loukkasin jotain tolla provoamisella, mut se koira älähtää johon.. meen tästä nyt uimaan ja kärsimään vammoistani, antaa isojen poikien nostella rauhassa, pöllin niiltä salaa jotain tekniikkavinkkejä sit kun käyn salilla.

Mietin että kun puhutaan niistä jotka ei tee jalkoja koskaan, onko nämä vierestä katselijat nähnyt joka kerran kun tyyppi käy salilla? Jos on, niin ei sitten mitään.

Tuli vain mieleen kun itse pyrin käymään keskellä päivää, siinä 11-14 välissä, ja joskus satun sitten käymään kun salilla on enemmän porukkaa eli 16+.

Voi siis olla että joku on nähnyt mut salilla tekemässä pelkkää rinta/hauis päivää, eli kun he on käynyt tuolloin 16.00+.

PS. Onko talja vitkuttelussa jotain vikaa, itse teen esim. ojentajia narulla ja kapulalla.

Mietin että kun puhutaan niistä jotka ei tee jalkoja koskaan, onko nämä vierestä katselijat nähnyt joka kerran kun tyyppi käy salilla? Jos on, niin ei sitten mitään.

Tuli vain mieleen kun itse pyrin käymään keskellä päivää, siinä 11-14 välissä, ja joskus satun sitten käymään kun salilla on enemmän porukkaa eli 16+.

Voi siis olla että joku on nähnyt mut salilla tekemässä pelkkää rinta/hauis päivää, eli kun he on käynyt tuolloin 16.00+.

PS. Onko talja vitkuttelussa jotain vikaa, itse teen esim. ojentajia narulla ja kapulalla.

Varmaan jokainen täysjärkinen tajuaa, että ihmiset käy eri aikoihin salilla. Sitten saattais ihmetyttää jos näkee sut vaikkapa tekemässä maanantaina penkkiä täysillä ja taas uudestaan jo keskiviikkona, mutta jalkoja et treenais ollenkaan.
Ei varmaan mitään vikaa taljavitkutteluissa, kun sä kuitenkin taidat treenata ojentajia muutenkin kuin taljassa yhdellä liikkeellä? Itsekin välillä leikin taljoilla vaikka niille aina naureskelen.

Back
Ylös Bottom