Mä täällä taas aloitin valituksen tuosta käsipainojen "viskomisesta". Ketju ei ollut hirveän tuttu, joten siten en ollut lukenut täältä asiasta ja valitin. Oli hyvä juttu saada uutta näkökulmaa, jossa joku perusteli
turvallisuudellatota. Musta oli vain hassua, kun treenaaja, josta valitin todellakin tiputti ne painot tosi näyttävästi siinä jokaikisen toiston jälkeen kaikissa käsipainoliikkeissä. Sitten tietysti tarkkaili, nähdäänkö me muut hänen kova treeninsä.
En tiedä, mutta tyyppi, josta valitin, tiputti ne siinäkin. Syytä en tiedä.
Pitäisikö vielä valittaa yhdestä asiasta? Mainittiin äsken kylläkin - nimittäin ne laitteiden omijat. Mun mielestä +20 min esim. jalkaprässin omiminen on jo aika ärsyttävää, kun on paljon muitakin treenaajia. Kaiken lisäksi hän tässä treeninsä aikana puhui niin kauan puhelimessa, että ehdin tehdä 4 sarjaa takakyykkyjä palautuksilla ja 2 sarjaa etureisiojennusta. Sali on aika pieni, siellä oli tyyppejä paljon treenaamassa siinä painonnostopuolella ja mun kaveritkin olisivat tarvinneet niitä painoja, kun tyyppi omi sieltä sellaiset 12 eri painokiekkoa. Lisäksi musta on ärsyttävää, että se sitten omilla palautustauoillaan oikeasti kuuntelee muiden juttuja tai istuu siinä vieressä tölläämässä esim. mun treenejä, eikä yritäkään peitellä kuuntelua. :jahas: Eilen juttelin mun kaveripojalle ja siinä se katsoi & kuunteli meitä kuin olisi ollut osallisena keskustelussa, kun sattumoisin lähellä oli. Hoh, miksi mä en sanonut, että mitäs töllötät.
OT: Kylläpä mua nyt vitskuttaa pikkuasiat. :D