Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vanhanliiton bodari, joka tyrkyttää niitä kivikautisia treenimetodeja vailla minkäänlaisia perusteluilta... Äijä on bodannu yli 30 vuotta ja hartiat on saman levyiset kuin ala-asteen pikku pulpetit. Ja kuuntelen, kun en jaksa ruveta salilla ruveta väittelemäänkään...

Melkein joka kerta ku oon treenaamassa jalkaprässissä on ne 2*50kg limput, joka kerta ne on siinä ollu ku mulla on jalkapäivä.
Joo, nää paljainjaloin/ sukat jalassa treenaajat. Jos kenkiä ei käytä, niin niitä sukka- tai jalkahikiä ei hierota niihin penkkeihin, jossa joku muu kohta pitää päätänsä !! Jalat lattialla kiitos! Ja kyllä ne sukat vois sitte vaihtaa salille puhtaiks, kiva kattoo ku joku tallustelee valkoset tennissukat jalassa, joissa on mustat jalanpohjat ja sen jälkeen pistää ne siihen penkille
:urjo::urjo: Jotain rajaa..

Melkein joka kerta ku oon treenaamassa jalkaprässissä on ne 2*50kg limput, joka kerta ne on siinä ollu ku mulla on jalkapäivä.

Mulla sama ongelma. Tosin 2 x 50 painot on ihan ok, kun itekkin vähintään niillä teen, mutta kun usein niitä 50kg painoja on siinä vielä enempi. Olenkin ratkaissut asian niin, että ystävällisesti pyydän apua joltain (vahvemmalta) kanssatreenaajalta. Mulla on jo kerran leikattu selkä, ni en mielellään nosta noita 50kg painoja yksin prässistä pois.

Eikö perus jumppa-/kerhotossut aja saman asian? Ei ehkä yhtä tyylikkäät. Ja hintaa muutama hassu euro.

Todennäköisesti ajaa saman asian. Itse en ole koskaan salilla käyttänyt jumppa-/kerhotossuja tms. mutta nyt jokin aika sitten sain vaimolta feelmax-tossut enkä enää muita treenatessa käytä.

Enkä nyt kyllä sanoisi noita feelmaxejakaan mitenkään älyttömän tyylikkäiksi...

Vittuttaa vaan suurimmanosan kavereiden mielipiteet.. Toiset valittaa "poljeks sä jotain vitun kuntopyörää? ei me mitään venyttelyjä tarvita ku ollaan nuoria!:D" toisten mielestä 120kg jalkaprässissä taas on ihan älyttömän paljon. Vituttaa kun kaikki pätee ymym.

Eikö perus jumppa-/kerhotossut aja saman asian? Ei ehkä yhtä tyylikkäät. Ja hintaa muutama hassu euro.

Joo, hyvät on. Mut kokoja ei taida löytyä iha joka nurkasta jos on vähänki isompi kanootti.

Itellä on Titaanin maastaveto tossut, makso 17e fillaricentteristä. Hyvät on.

Mä olen jo luopunut yrityksistä peitellä fartteja. Jos törähtää, niin törähtää. Saadaanpahan porukka naurammaan. Jalkaprässi lienee pahin perseenrevitin. Siihen tottuu ja ei se enää edes pahemmin häiritse sarjan loppuun viemistä. Tästä voidaan todeta, että farttailu harjoittaa keskittymiskykyä.

^Hahah! Joo toi on kyl v-mäinen ongelma, ite teen niin et meen päästämään kaikki mitä tulee johonkin nurkkaan, missä ei juuri ikinä tehdä mitään. Hengailen ja näyttelen vähä venytteleväni siinä, kunnes pahin haju hälvenee. :D Eilen spottasin varmaa viidennen kerran tänä vuonna, kun joku pari esiteini flikkaa pelleilee salilla ja kauhee kikatus. Onneks ne ei ikinä käy kahta viikkoa kauempaa, sama pätee kyllä moniin poikiinkin, jotka huomaa et ei tullu kuukaudes hottis rinta-abs-hauis -akseli.

^Hahah! Joo toi on kyl v-mäinen ongelma, ite teen niin et meen päästämään kaikki mitä tulee johonkin nurkkaan, missä ei juuri ikinä tehdä mitään. Hengailen ja näyttelen vähä venytteleväni siinä, kunnes pahin haju hälvenee. :D Eilen spottasin varmaa viidennen kerran tänä vuonna, kun joku pari esiteini flikkaa pelleilee salilla ja kauhee kikatus. Onneks ne ei ikinä käy kahta viikkoa kauempaa, sama pätee kyllä moniin poikiinkin, jotka huomaa et ei tullu kuukaudes hottis rinta-abs-hauis -akseli.

Tiedänpähän, etten pyydä enää sitä tyyppiä varmistaa, joka venyttelee siellä salin rauhallisimmassa nurkassa viaton ilme kasvoillaan. :D

Mulla sama ongelma. Tosin 2 x 50 painot on ihan ok, kun itekkin vähintään niillä teen, mutta kun usein niitä 50kg painoja on siinä vielä enempi. Olenkin ratkaissut asian niin, että ystävällisesti pyydän apua joltain (vahvemmalta) kanssatreenaajalta. Mulla on jo kerran leikattu selkä, ni en mielellään nosta noita 50kg painoja yksin prässistä pois.

Joo, toi 2*50 ei nyt oo niin hirveen paha. Mut ois kiva, ettei laitteessa tartte aina alotella sillä, että purkaa jonkun kuorman siitä. Lämmittelen kuitenki kevyemmällä, sit länttäsen ton verran ja vähä enemmän.

Eikä mua se häiritse jos joku tekee paljainjaloin tai sukkasillaan mavea ym. sillo ne jalat on sentään maassa...

Mä täällä taas aloitin valituksen tuosta käsipainojen "viskomisesta". Ketju ei ollut hirveän tuttu, joten siten en ollut lukenut täältä asiasta ja valitin. Oli hyvä juttu saada uutta näkökulmaa, jossa joku perusteli turvallisuudellatota. Musta oli vain hassua, kun treenaaja, josta valitin todellakin tiputti ne painot tosi näyttävästi siinä jokaikisen toiston jälkeen kaikissa käsipainoliikkeissä. Sitten tietysti tarkkaili, nähdäänkö me muut hänen kova treeninsä. :rock:

En tiedä, mutta tyyppi, josta valitin, tiputti ne siinäkin. Syytä en tiedä. :rolleyes:

Pitäisikö vielä valittaa yhdestä asiasta? Mainittiin äsken kylläkin - nimittäin ne laitteiden omijat. Mun mielestä +20 min esim. jalkaprässin omiminen on jo aika ärsyttävää, kun on paljon muitakin treenaajia. Kaiken lisäksi hän tässä treeninsä aikana puhui niin kauan puhelimessa, että ehdin tehdä 4 sarjaa takakyykkyjä palautuksilla ja 2 sarjaa etureisiojennusta. Sali on aika pieni, siellä oli tyyppejä paljon treenaamassa siinä painonnostopuolella ja mun kaveritkin olisivat tarvinneet niitä painoja, kun tyyppi omi sieltä sellaiset 12 eri painokiekkoa. Lisäksi musta on ärsyttävää, että se sitten omilla palautustauoillaan oikeasti kuuntelee muiden juttuja tai istuu siinä vieressä tölläämässä esim. mun treenejä, eikä yritäkään peitellä kuuntelua. :jahas: Eilen juttelin mun kaveripojalle ja siinä se katsoi & kuunteli meitä kuin olisi ollut osallisena keskustelussa, kun sattumoisin lähellä oli. Hoh, miksi mä en sanonut, että mitäs töllötät.

OT: Kylläpä mua nyt vitskuttaa pikkuasiat. :D

Itse pudotan kyllä ne 50kg hanttelit jostain 10cm korkeudelta kumimatolle kun on pysyvä vammä oikeassa olkapäässä nimittäin solisluu irronnut rinnanpuoleisesta kiinnityskohdastaan ja ja kasvanut kiinni tuuman verran väärään paikkaan. Pitäisi irroittaa ja siirtää, mutta lääkärikään ei siihen ihan heti suostu koska se on jo niin kovin tarttunut uuteen paikkaan. Nyt kaikki kipu ja liikerasitukset heijastuvt olkapäähän.

Toisaalta prässin omiminen +20 minuutiksi? Jos ymmärät mitään jalkojen treenaamisesta et voi tehdä prässiä kunnolla alle 20 minuutissa tuskin alle 30 minuutinkaan. Jalat vaativat 3-7 sarjaa per liike, eikä isoilla painoilla niitä sarjoja tehdä alle 3 min palautuksin, pumppisarjat erikseen. Annan kyllä muiden vetää sarjansa välillä ja autan painojen vaihtamisessa. Mutta harvoin siihen kukaan tulee kun mulla on prässin tangot täytetty niin pitkälti kuin niihin kiekkoja sopii ja harvempi aloittaa edes prässisarjansa + 450 kg kohdalta.

mua vituttaa eniten tyypit jotka vaihtaa jonkun novan salille tullessaan päälle kun aikaisemmin siellä soi radio rock.:curs: sit kun tämä kaveri kävelee siihen radion luo ja laittaa jonkun jenni vartiaisen soimaan ni mulla jotenki heti pysähty treeni siihe tai vaa meni sillai jumii. no... vaihoin jo salii:):D. tiedän kyl et tää on pieni ongelma ja varmaan mun oma henkinen helvetti. vai mitä ootte mieltä?

mua vituttaa eniten tyypit jotka vaihtaa jonkun novan salille tullessaan päälle kun aikaisemmin siellä soi radio rock.:curs: sit kun tämä kaveri kävelee siihen radion luo ja laittaa jonkun jenni vartiaisen soimaan ni mulla jotenki heti pysähty treeni siihe tai vaa meni sillai jumii. no... vaihoin jo salii:):D. tiedän kyl et tää on pieni ongelma ja varmaan mun oma henkinen helvetti. vai mitä ootte mieltä?

oma mp3 ftw!

Back
Ylös Bottom