Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänään oli aika uskomaton tyyppi salilla treenaamassa. Jätkä ei puhunut mitään, ei siis vastannut edes kysymyksiin, esim. että kuinka pitkään hänellä vielä menee jossain laitteessa tai oliko hän tekemässä jotain tiettyä liikettä, vai oliko se vapaana. Ensin luulin, että tyyppi oli epäkohtelias, mutta hän olikin vissiin vaan ihan käsittämättömän ujo. Ei katsonut ketään henkilöä päinkään, vaan esim. sarjojen välissä meni nurkkaan seisomaan 1m päähän seinästä ja tuijotti seinää tauon loppuun asti juoden vettä 10sek välein. Treenin jälkeen tietenkin kaikki painot jäi tankoon/laitteeseen.

Ei kai tuossa muuten mitään, mutta voisi sitä sentään vastata, kun jotain kysytään.

aika paljon salista kiinni nokian kaupungin salilla on hyvä meno aina, empä ole ikinä nähny että siellä mitään pahempia dissauksia sattuu...itsekkin isona ja suhkoht vahvana tyyppinä usein tulee katseltua ihmisten tekniikoita eri liikkeissä, mikä saattaa aiheuttaa käsityksen että katselis jotenkin paheksuvasti. asia vaan on niin että vaikka joku väärin reenaiskin teknisesti, niin ei se ole mun asia. Virtanen saattaa vedellä maasta yli 300kg nostoja mutta kannustaa ihan yhtälailla kaveria joka tekee 100kg penkki ennätyksensä.

tulee katseltua ihmisten tekniikoita eri liikkeissä, mikä saattaa aiheuttaa käsityksen että katselis jotenkin paheksuvasti
Näinpä. En ainakaan itse jaksa tuijottaa pelkästään kattoa/seinää.

Salilla käynnissä potuttaa se, että joutuu jonottamaan johonkin laitteeseen. Tästä ongelmasta pääsisi eroon sillä, että hankkisi oman salin. No ei ole varaa ainakaan vielä, joten jää haaveeksi ja jonottaa täytyy.

Tällä hetkellä suurin harmistuksen aihe on se, että tänään kun oli tarkoitus salille lähteä niin iskikin kitkerän kurkkukivun ja nenäkin alkoi vuotamaan. Toivotaan nyt ettei huomenna ole oireita saatikka lämpöä niin painelen kyllä salille. Muuten tulee turhan pitkä tauko.

Kyllä ne salilla harmittavat asiat on oman pään sisällä: miksei treeni kulje hyvin, väsyttää, miksi painot eivät nouse, onkohan mun tekniikka oikea jne.

Puuttuva salietiketti - laitteen omaaminen, hieltä haiseva hygienia (tai siis sen puute) ja eräiden liian iso ego yhdistettynä heikkoon itsetuntoon, joka näkyy ja kuuluu, vaikka ketään ei kiinnosta..

Se vituttaa, että ei morjesteta edes nyökkäämällä, vaikka samalla salilla on käyty esim. 3 vuotta aikalailla samaan aikaan. Jos lasketaan yhdessä "vietetyt" tunnit, niin parempia tuttuja mä muiden kanta-asiakkaiden kans olen kuin suurimman osan sukulaisistani.

En ole salilla seurustelemassa, enkä hieromassa ihmissuhteita, mutta kuitenkin. Mun kasvatus on ollut ilmeisesti erilainen. Sit vituttaa tuplasti ku kohteliaasti tervehdit ja saat palkkioksi tuijotusta ja selänkääntöä.

Puuttuva salietiketti - laitteen omaaminen, hieltä haiseva hygienia (tai siis sen puute) ja eräiden liian iso ego yhdistettynä heikkoon itsetuntoon, joka näkyy ja kuuluu, vaikka ketään ei kiinnosta..
Jos hien haju vituttaa niin puntti on väärä harrastus.

Edit: Ja salilla vituttaa tungos ja väistely.. tähänkin toimii se että treenaa yöllä tai aamulla :)

Se vituttaa, että ei morjesteta edes nyökkäämällä, vaikka samalla salilla on käyty esim. 3 vuotta aikalailla samaan aikaan. Jos lasketaan yhdessä "vietetyt" tunnit, niin parempia tuttuja mä muiden kanta-asiakkaiden kans olen kuin suurimman osan sukulaisistani.

Pientä off-topicia mutta tuota olen miettinyt itsekin paljon :D Minunkin vakiosalilla on paljo sellaisia kavereita, ketä on nähny parhaillaan reilun vuoden ajan 3-4krt viikossa mutta silti kyseisestä ihmisestä ei tiedä yhtään mitään. Joitakin tyyppejä tulee morjenstettua pienellä nyökkäyksellä mutta sekin usein vasta sen jälkeen kun "jää on murrettu" eli esim. käyty varmistamassa penkkiä.

Toisaalta sitten on muutamia sellaisia tyyppejä, joiden kanssa ajautuu jonkin verran juttelemaan ja sitten tuleekin vaihdettua kuulumisia vähän väliä. Joskus on käynyt myös niin että tuollaisia salin vakinaamoja näkee sattumoisin kovassa humalatilassa ja silloin kaikelle jutustelulle ei näy loppua.

Taitaa olla sitä kuuluisaa suomalaista juroutta oikein aidoimmillaan :)

Aiheeseen: tällä hetkellä salilla käynnissä vituttaa eniten se, että siellä on remontti päällä ja siksi helvetin ahdasta ja vittumaista.

Se vitutti, kun palkkarijauhot levis treenikassiin ja kosteissa olosuhteissa vielä tahmaantui sinne ympäriinsä.
Vitutti vähäsen, kun unohdin mankun kotiin mavepäivänä.
Vituttaa, kun potkasen juomapulloni kumoon vähän väliä.
... kun salilla Antti Tuisku istuttaa puuta joka toinen kerta. Onneksi vaihdoin salia, ja musiikki parani huomattavasti.
... kun maksimikokeilu ei onnistu.

No eipä kovin pahoja vitutuksenaiheita tuu yleensä. Aika harvoin ihan oikeasti joku asia vituttaa siellä.

Jos nämä asiat stressaa ni kylläpä se vika taitaa olla omassa päässä. Ja jos toi hiki haittaa ni kannattaa varmaan siirtyä naisten salille.

Ite koitan keskittyä vaan siihen omaan reeniin ja eniten just kyrsii sellaset jotka enemmän keskittyy muitten tekemiseen kuin omaan. Kyllähän se kieltämättä välillä sapettaa ku tulee vastaan näitä kavereita joilla on kauheet rantapallot kainaloissa mutta lihaksesta ei oo tietookaan.

Jos hien haju vituttaa niin puntti on väärä harrastus.

On hikoilua ja hien hajua ja sitten on hikoilua ja hien hajua. Mä olen itsekin oikein urakalla hikoileva uros, mutta en mä metrien päähän haise toisin ku jotku, jotka ei tunnu ymmärtäneen, että ne salivaatteet voi ihan vaikka joskus pestä. Ja voi koko äijäkin joskus käydä suihkussa. Nää on näitä samoja jamppoja, jotka esim.uimahallin pukkarissa saa koko pukkarihuoneen haisemaan ihan helvetin pahalle. Ei siis kyseessä normitreenarin hikoilusta aiheutuvat hajut vaan käsityksen tuollan puolen olevat kauhut.

mielenkiintoista. ite oon reenannut monilla saleilla eikä oo missään ollu kovinkaa häiritseviä hien löyhkiä. tai sitten vaan haisen ite niin pahalle etten huomaa :D

ittee potuttaa salilla se ku ei oo ku yks vn-tanko, ja jos menee liian myöhään salille ni yhet jotka ei tee muuta ku penkkii joka päivä, on vallannut sen...

Kyllähän se vähän potuttaa, jos joku haisee todella pahalle. Hiessä ei mitään vikaa, saa mun puolestani hikoilla kaikki vaatteet läpimäriksi, mutta treenivaatteet täytyy pestä! Hyvin harvoin kuitenkin oon itse törmännyt todella haiseviin treenaajiin onneksi.
Sitten potutti myös, kun joku ~15v puuhelmipoika tuli salille ja tokasi kaverilleen "vittu tääl haisee". Ihan perus salihaju oli tosiaan, että olis tehnyt mieli kuitata nirppanokalle jotain.

Jotkut tyypit haisevat jo tullessaan salille siihen malliin, että meinaa silmät kostua. Ei se ehkä ihan vielä ärsytä, mutta on se vähän epämiellyttävää. Mitäs pienistä, keskitytään omaan suoritukseen.

Nyt vtuttaa ja ankarasti.

On niin tuohtunut olo että pakko aloittaa koko stoori alkutekijöistä. Olen tällä hetkellä töissä patjatehtaalla. Herätys 04:30, työpäivä alkaa 06:00 ja päättyy ylitöiden takia 22:00, nukkumaan 23:00. Kotiuduin juuri armeijasta ja muuttamassa pääkaupunkiseudulle opiskelemaan kahden viikon kuluttua ensimmäiseen omaan asuntoon. Soluasunnot ja halvat yksiöt menny kun kuumille kiville, sain onnekseni pienen yksiön jossa kuitenkin erittäin korkea vuokra. Asunto ei oikein sovellu köyhälle opiskelijalle. Armeijan takia rahatilanne lähes nolla, eli pitäisi paahtaa kuin juutalainen asumista ja opiskelua varten. Samalla kun pääsin intistä alotin kokeilumielessä ensimmäisen kisadiettini, jotta oppisin tuntemaan kehoani paremmin. Nyt kuukausi ja viikko rankkaa diettausta takana.

Itse asiaan. Salilla käymisessä potuttaa eniten ystäväpiiri ja kaverit. Tulin juuri illanistujaisista. Kaverit olivat kokoontuneet pihalle grillaamaan, juomaan viiniä ja nauttimaan kesän viimeisistä illoista yhdessä, minut myös pyydettiin luonnollisesti mukaan. Ajattelin, että jes hieno homma tässä onkin jo päivällisaika lähden grillaamaan kanat ja jauhamaan skeidaa. Sovin esimiehen kanssa, että lähden töistä reilusti aikaisemmin, mitä oltiin edellisenä päivänä sovittu. Miitti oli tärkeä koska en tulisi näkemään samaisia ystäviä kuukausiin. Esimies ei pitänyt ajatuksesta, mutta laski kuitenkin. Saavuin autolla paikalle hyvillä fiilareilla kunnes pikku hiljaa vitutuksen taso alkoi nousta ja lopulta malja täyttyi. Mikä voisi vituttaa tälläisessä illassa? Kavereilla riitti paljon mielipiteitä ja dissausta töideni määrään, ruokavalioon ja siihen etten aikonut juoda heidän kanssaan. Olen ystävieni mielestä täysin paska jätkä kun en syönyt täytekakkua ja ryyppää heidän kanssaan yötä ja mene töihin krapulassa ja diettini on naurettavaa pelleilyä. Treenaan normaalisti 5 kertaa viikossa + aamuaerobiset. Juon erittäin harvoin, vaikka käyn usein yökerhoissa selvin päin. Eli kyseessä oli ns. normi ilta. Kovan työtahdin ja kellon takia treenit ovat jääneet pois kuukauden ajalta. Ahdistun jos en pääse treenaamaan, mikä näkyy miehessä ärtyisyytenä. Olen tehnyt 7 päiväistä viikkoa kuukauden, eli olen erittäin väsynyt ja uuvuksissa. Mutta on ollut pakko tehdä uhrauksia yksinkertaisesti rahan takia. Olen suoritujatyyppiä, läpi harmaan kiven, eli kun päätän jotain teen kaikkeni onnistumisen eteen. Nyt on ollut tavoitteena, tienata hyvä tili. Niin etten joudu pyytämään apua porukoilta joka kuukausi vaan elän omalla hiellä ansaituilla puoli vuotta. Toisille kun ne lompakon nyörit on löysemmän kuin toisille. Lopulta en jaksanut kuunnella naurettavaa dissausta vaan lähdin pois.

Mikä siinä on prkle, että töiden tekeminen omien päämäärien eteen saa aikaan ihmeellisen tunnekuohun ja automaattisen dissauksen? Missä kannustus? :wall::wall:

Back
Ylös Bottom