Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Toi ahtaus kyllä vituttaa. Salilla missä käyn toistaiseksi on suht pieni vapaiden painojen puoli. Siellä sitten 5 jamppaa tekee käsipainoilla erilaisia liikkeitä ja sinne sekaan änkeää vielä pari tyyppiä pitkien tankojen kanssa hinkkaamaan rannekääntöjä. Joutuu ihan selkä seinässä liikkumaan, ettei joku humauta kp:lla päin näköä.

e. unohdin vielä mainita että vituttaa aina hakea ympäri salia ja jumppa-tiloja niitä pienimpiä painoja! Olen aivan varma että joku varastaa sieltä salilta niitä 2.5kg ja 5kg painoja, kerran niitä ei tahdo mistään löytyä. :curs::curs::curs:
Sama. Tai meillä kyllä riittää viiden kilon kiekkoja, mutta 2,5 kg ja 1,25 kg kiekot ovat aina kateissa. Joka treenissä melkein niitä saa metsästää kissojen ja koirien kanssa, kun porukka raijaa niitä mitä ihmeellisimpiin paikkoihin.

Tällähetkellä eniten salilla käymisessä vituttaa se, kun muilla näkyy tulevan kehitystä ja itsellä ei... :curs:

Jumalauta vaikka mitä tekis omat tulokset junnaa paikoillaan eikä lihaa tartu, jotkut muut käy treenailemassa miten sattuu ja kehitystä tulee :(

Tosin osasyynä saattaa olla itsellä tällähetkellä menossa oleva dieetti :rolleyes:

Tällähetkellä eniten salilla käymisessä vituttaa se, kun muilla näkyy tulevan kehitystä ja itsellä ei... :curs:

Jumalauta vaikka mitä tekis omat tulokset junnaa paikoillaan eikä lihaa tartu, jotkut muut käy treenailemassa miten sattuu ja kehitystä tulee :(
Et ole yksin. Ilkeää katsella, kun samanikäiset/nuoremmat jannut nostelee paljon isompia rautoja ilman sen isompaa omistautumista esim. ruokavalion merkeissä. Mutta täytyy olla ylpeä, kunhan jotain kehitystä saa ja vielä ylpeämpi siitä, että on joku terve harrastus. Ja itsensä ylittämistähän tämä on. Tsemppiä kaikille.

Salilla en ole käynyt todellakaan vuoteen pariin, silloin keljutti ihan vaan se ettei oteta muita huomioon (vallataan laitteet jne.) ja "paska musiikki".

Aina, kun käännän päätäni iha mihin tahansa suuntaan salilla niin onnistun katsomaan jotain treenaajaa suoraan silmiin. Vielä enemmän vituttaa se, että ne vastapuolet on usein semmosia lihavia ja kaljuja miehiä.

ite ajattelin kauan aikaa aivan samoin. mutta sitten kun salikaveri tokas, että oot vissiin alkanu syömään ku näkyy lihaa tarttuneen. 2,5kg kuukautta kohden tullu painoa nyt 4kk aikana. omasta mielestä kyllä läskiä todella todella suuri osa :curs: ei sitä vain itte huomaa omaa kehitystä..
edelleen vituttaa myös se, että muut tuntuu kehittyvän paremmin.

Ehkä tähän pätee pampping airon-juttu. "Kun luulet treenaavasi kovaa, hän saattaa treenata kaksi kertaa kovempaa!" :D

Muo potuttaa se että kun palasin hiihtolomalta, suunnilleen 60% välineistä oli vaihtanut paikkaa ja (rintalihas)penkin viereen oli ostettu... toinen penkki!
Mikä on aika hauskaa sillä aika harva meidän salilla treenaa rintaa tangolla. (asun peräkylällä joten useimmat salilla kävijät ovat vanhuksia, pariskuntia) ja noin 20% on sitten opiskelijoita, mutta meitä on niin vähän että penkillä ei ole koskaan ollut tungosta. Mielummin oltaisiin voitu ostaa kulmasoutulaite t-tangolla, mitä ei ihme kyllä löydy kaikkien hilavitkuttimien joukosta.
Eniten potuttaa että mavelle ei ole enään kunnon tekopaikkaa, tilalle kun ostettiin v#tun tärinälaite...

Samantyylinen, naiset tuntuu tykkäävän.
Ainut keino vetää mavea on ottaa kyykkytanko ja mennä käsipainojen luo ja siirtää 4-5 penkkiä syrjään mikä on aika hankalaa mikäli joku tekee samaan aikaan olkapäitä, hauiskääntöä, rintaa ym ym ym.
Muualla kun ei ole tilaa eikä muovimattoa. Voishan sitä toki rikkoa mavettamalla puulattian hiljaisena vastalauseena muahhahhaa

Tänää joku reilu 50 -vuotias nainen voihki treenatessaan niinku joku isomunanen naapuri ois pannu sitä jatkuvalla tahdilla. Se oli kuvottavaa.

vituttaa kun salila on liian vähän nuoria tsirbuja, pitää keksiä joku idea millä ne sais vidunssoniin spinningistä ja tonne puntin puolelle haha

Vituttaa ihmiset joilla nousee kusi päähän, kun saavat vaikka hanskat kasvamaan tai uusia enkkoja. Yks tyyppi kuka joskus treenaa samaan aikaan mun kanssa ja jolla on viime aikoina alkanut tulla tuloksia, niin on ruvennut vinoilemaan mulle mun treeneistä, kun en MUKA saa mitään tuloksia aikaiseksi. Sitten se ite kehuu koko ajan omia treenejänsä ja lihaksiansa. Kaikista huvittavinta on se, että mulla on sarjapainot 20kg sitä edellä ja esim. hanska 5cm isompi. Toissa päivänäkin alkoi puhua, että voisi tehdä mulle treeniohjelman, että saisin yhtä massiiviset lihakset kuin hänellä:jahas: Sanoin sille, että millä perustein sen tulokset jotenkin ovat omiani parempia? Tämä sanoo: " No Kyllä sä vielä jossain vaiheessa alat uskoa, että kannattaa treenata mun tavalla, vaikka et sitä vielä myönnäkkään" ja sit lähti pois.

Vetää aika sanattomaksi tollanen käytös...

Vituttaa ihmiset joilla nousee kusi päähän, kun saavat vaikka hanskat kasvamaan tai uusia enkkoja. Yks tyyppi kuka joskus treenaa samaan aikaan mun kanssa ja jolla on viime aikoina alkanut tulla tuloksia, niin on ruvennut vinoilemaan mulle mun treeneistä, kun en MUKA saa mitään tuloksia aikaiseksi. Sitten se ite kehuu koko ajan omia treenejänsä ja lihaksiansa. Kaikista huvittavinta on se, että mulla on sarjapainot 20kg sitä edellä ja esim. hanska 5cm isompi. Toissa päivänäkin alkoi puhua, että voisi tehdä mulle treeniohjelman, että saisin yhtä massiiviset lihakset kuin hänellä:jahas: Sanoin sille, että millä perustein sen tulokset jotenkin ovat omiani parempia? Tämä sanoo: " No Kyllä sä vielä jossain vaiheessa alat uskoa, että kannattaa treenata mun tavalla, vaikka et sitä vielä myönnäkkään" ja sit lähti pois.

Aika järkyttävää käytöstä, jos kaveri on vielä pienempi.. :wtf:

Lähinnä vituttaa oma hikoilu, paita aina märkänä ja jatkuva tunne et haisee paskalle. Myös pari vuotta nuoremmat reenaajat, jotka kehittyy koko ajan sen kummosempaa panostusta ja menee kaikissa tuloksissa ohi. :(

Kannattaa keskittyä vain omiin treeneihin ja jättää tommoset mussuttajat omaan arvoonsa.
Mua ei ainakaan juuri muiden treenit kiinnosta ja jos jollakin on jotain sanottavaa mun treeneistä, niin sekään ei kyllä kiinnosta. Itteäni varten mä treenaan enkä muita.

Back
Ylös Bottom