Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ärsyttää toisen käyttämäni salin porukka. Vahingossakaan ei moikata, eikä muutenkaan mitään sosiaalista kyseisessä paikassa.

Toisella salilla kaikki moikkailee ja on ystävällisiä. Penkkiäkin kun tekee, niin siinä on heti joku auttamassa, jos tekee tiukkaa (jos siis treenailee yksin). Tsemppailua tulee myös lopuksi.

Ärsyttää toisen käyttämäni salin porukka. Vahingossakaan ei moikata, eikä muutenkaan mitään sosiaalista kyseisessä paikassa.

Toisella salilla kaikki moikkailee ja on ystävällisiä. Penkkiäkin kun tekee, niin siinä on heti joku auttamassa, jos tekee tiukkaa (jos siis treenailee yksin). Tsemppailua tulee myös lopuksi.

Komppaan. Joskus moikatessa saa vain vihaisen katseen, joskus taas on välillä vähän liiankin avuliasta porukkaa.

oikeesti, lippis sen takia ettei hiki valu silmille???? Itteeni ärsyttää kaikki hatut sisällä. Jos hikoilee ku sika nii ei muuta ku jotai hikiranneketta/hikinauhaa päähä.. lippikset on yleensä jotenki tosi paskasen näkösiä.. YÖK!

Mua on aina ihmetyttänyt miks muita kiinnostaa yhtään onko jollain lippis, hihaton paita tai risat verkkarit päällä. Itselleni on ihan sama missä kamoissa kukaan treenaa kunhan ei tule ulkokengillä sotkemaan paikkoja. Yritän keskittyä omaan treeniin enkä muihin salilla kävijöihin. :puntti:

Nyt löyty uus ärsytyksen aihe. Ollessani viikonloppuna Helsingissä, treenasin sikäläisellä salilla. Siellä eräs hekä noin keski-ikäinen ulkomaalaistaustainen mies treenasi nappikuulokkeet korvissa ja hyräili/lauloi musiikkinsa mukana. Alkuun se hiukan hymyilytti, mutta jatkuessaan pidempään alkoi ärsyttää aika suunnattomasti. Vaikka kaveri itse haluaisi kuunnella kotimaansa kansallisveisuja treenatessaan, ei muut halua välttämättä kuulla niitä laulettuna alkuperäiskielellä nuotinvierestä.

Se kun porukka tekee vinopenaa käsipainoilla ja lyö niitä käsipainoja yhteen niin kovaa, että sali kilisee ja kaikuu seuraavat kolme minuuttia!:jahas:

Se kun porukka tekee vinopenaa käsipainoilla ja lyö niitä käsipainoja yhteen niin kovaa, että sali kilisee ja kaikuu seuraavat kolme minuuttia!:jahas:

Tuli mieleen just et se ärsyttää eniten et jos sattuu painot kolahtamaan toisiaan vasten ku laittaa telineeseen tai laitteessa sarjan lopuks laskee väsymyksen takii vähän kovempaa alas ja sitte ne kolahtaa/kilahtaa niin heti saa 10 surmanluotia muitten kävijöiden katseista kun kuuluu jotain ääntä treenatessa.

Nyppii se, että taas kerran ku pääs reenin makuun, rupesin käymään oikeensta säännöllisesti, 2-on, 1-off -rytmityksellä....sain jopa ruokavaliota paremmaksi, eli onnistuin eliminoimaan karkin ja sipsit ja sellaset... niin kroppa sano taas että ei me tällasta, ja flunssa pamahti päälle oikeen kunnolla.

Se on paskakuntoselle se shokki kun alkaa reenaan säännöllisesti, normaalia tiheämmin, ja vieläpä aerobista tekeen siihen päälle, jotain aivan gauhiaa. Kroppa aina tempaa jonku vitun Ebolan jostain.

No, pitää tästä parannuttua sit alottaa VIELÄ rauhallisemmin.
Kesäkuntoon ennen hautaa.

Miten kuulostaakin niin tutulle... :) Tosin nyt olen pääsemässä tuosta "hyvä treenijakso = flunssa"- systeemistä eroon. Koputan puuta...

Blah, sama vika salilla jossa mä käyn. Mua välillä oikein tosissaan vituttaa ihmisten typerä ylpeys tai puhdas junttius, kun ei kyetä edes tervehtimään. Kuuluu mun mielestä normaaleihin käytöstapoihin mut hirveen vaikeelta se yllättävän monelle ihmiselle tuntuu olevan. :rolleyes:

Blah, sama vika salilla jossa mä käyn. Mua välillä oikein tosissaan vituttaa ihmisten typerä ylpeys tai puhdas junttius, kun ei kyetä edes tervehtimään. Kuuluu mun mielestä normaaleihin käytöstapoihin mut hirveen vaikeelta se yllättävän monelle ihmiselle tuntuu olevan. :rolleyes:

johtuu varmaan meidän suomalaisten niin mukavasta ominaisuudesta kuin juroudesta ja halusta omaan rauhaan. Asiaa ei varmasti paranna pätkän vertaa se ettei kielessämme ole mitään hajua mitä small-talk tarkoittaa.

johtuu varmaan meidän suomalaisten niin mukavasta ominaisuudesta kuin juroudesta ja halusta omaan rauhaan. Asiaa ei varmasti paranna pätkän vertaa se ettei kielessämme ole mitään hajua mitä small-talk tarkoittaa.

Se on kyllä mukava yllätys aina jos joku osaa small-talkkia.. joskus tulee alotettua ja vituttaa jos vastaus on vaan joku "joo" ja sit lähetään karkuun ettei joudu enempää höpöttelemään.

Tämä nyt ei varsinaisesti salilla käyntiin liity mutta kuitenkin... jonnekin täyty päästä purkamaan. 2kk putkeen ennen joulua ilkeillyt vatsa rupeaa taas hajoamaan kun kortisoni vähenee -> 2kk salilla tehty työ ja tätä kautta juuri normaali painoon pääsy tuntuu nyt valuvan hukkaan, sarjapainot tippuu, ei saa nukuttua, safka ei imeydy jne... ei voi sanoa kuin että vittu mitä PASKAA! Koko suomen terveydenhuolto sais haistaa pitkän tuntuvan vitun, ei tästä tule hevonvittua kun neljäs tähystys on joskus toukokuussa! Tänään oli lääkärin soittoaika labroista ja voinnista, no kerroin tietty miten on ja ei mitään, tuut sitten toukokuussa.. senkkahan siellä oli koholla edelleen (22), mutta kun ei tulehdusta olla voitu todeta tähystyksillä niin ei sitten.. Kuulemma voi senkka olla koholla ihan muutenkin, joo no mulla se nyt vaan ei ole ollut! Vaikeeta kattoo niitä vanhoja labroja?? Muutenkin koko viitearvoihin katsominen on perseestä, tajuaisivat että yksilö on yksilö ja pitäisi verrata vanhoihin labroihin (joita iteltä otetaan siis tiuhaan reuman vuoksi). Lisäksi se helvetin kumma kun etitään vaan yhtä sairautta (crohnin tauti), luulisi että jos ei sitä tekijää löydetä niin katsotaan muualta. Kyselin viime käynnillä että mitä muuta tämä voisi olla, kuten kasvain esim. haimassa jota ei näy labroissa? Vastaus oli että syöpää se ei ainakaan ole! Mitä vittua, mistäs sää sen tiedät? Olisi kiva kuulla avoimesti kaikki vaihtoehdot mitkä voivat tämmöistä aiheuttaa (siis ne mitä ei ole vielä suljettu pois, eli ilmeisesti käytännössä vain sisäelimien tulehdukset / kasvaimet, jotka ei näy labra-arvoissa tai ruuansulatuskanavassa mitenkään), mutta ilmeisesti ei. Sanon vaan sen että jos jotain vakavampaa myöhemmin löytyy niin :worship::worship: Yksityisellehän tässä varmaan täytyisi mennä että vakavasti otettaisiin, julkiselta puolelta kun hoitoa saa vasta sitten, kun on jo täysin paskana. Paino sanalla täysin. Mitat oli marraskuussa 176/51, gg. :dance:

Se on kyllä mukava yllätys aina jos joku osaa small-talkkia.. joskus tulee alotettua ja vituttaa jos vastaus on vaan joku "joo" ja sit lähetään karkuun ettei joudu enempää höpöttelemään.

Mutta siinä kun pihiset ja puhiset kesken setin ja joku ottaa asiakseen ruveta juttelemaan, niin on se vähän jäistä kesken kaiken ähkiä "Jooh! Niih! Huh! Jooh!", kun ei oikein pysty mitään kovin kauniita korulauseita juttelemaan.

Tänään vituttaa varasalin penkki. Sen telineet ovat pari senttiä liian kapeat. Treeni meni vituiksi kun painot osuvat koko ajan telineisiin. Vitun Deivid :david: laatulaitteet. Miksei salit voi käyttää normaaleja kisamittaisia penkkejä?? Aina pitää olla jotain hienoa ja epätoimivaa. Tangossakaan ei ollut varmuuden vuoksi merkkejä.

Ärsyttää jos ei saa reenata rauhassa, vaan kaikenlaiset kukkakepit tulee kyseleen reenistä ja niin päis pois... meillä päin salilla reenataan, puhumisen hoitaa pappi hautajaisissa. perkele.

Vittumaista on se kun salilla kaikki tangot on aivan saatanan sileitä. En tiiä onko niistä hiottu sitä karhennusta vai miten se voi olla niin hävinny. Ote ei meinaa pitää millään kun kädet hikoilee. Mankkua pitäis hommata, mutta eihän sitä niistä parista urheiluliikkeestä löytyny missä tänään kävin..

Mutta siinä kun pihiset ja puhiset kesken setin ja joku ottaa asiakseen ruveta juttelemaan, niin on se vähän jäistä kesken kaiken ähkiä "Jooh! Niih! Huh! Jooh!", kun ei oikein pysty mitään kovin kauniita korulauseita juttelemaan.

Nii, ei kyl jotenki kinnosta alkaa siinä justusteleen. Joidenki tuttujen kans voi vaihta pari sanaa, mut ei muuten.

No en mä sentään kesken sarjan ketää mee häiritsemään :D

Itseä ottaa päähän eniten laitteiden varaaminen. Okei, se ei haittaa ollenkaa, että sitä yhtä laitetta varaa niin kauan kun on sarjat kesken. Mutta sitten kun tulee tälläisiä ketkä varaavat smithin vinopenkilleen, ylätaljan ja prässin omalle treenilleen, niin alkaa menemään yli. Ja tämä kaveri tekee vielä tätä samaa melkein joka kerta..

Noh suuta kun aukasee, niin ongelman saa yleensä ratkaistua, mutta kyllä se maalaisjärki pitäisi tulla muutenkin esille..

No en mä sentään kesken sarjan ketää mee häiritsemään :D

Joo mutta jotkut sankarit tulee...

-Mitäs misu? :hyper:
-"Jooh! Eih! Huh! Tässss! Mitääh!"
-No mitä kuuluu?
-"Hyvääh!! Kiitttih! Lääh! Puuh!"

Ah, kuinka hedelmällistä jutustelua :D

Back
Ylös Bottom