Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mutta mikä sitä mulle pitää selitellä?:D En mä kysyny, en mä kattonu eikä mua ees kiinnostanu.

No ehkä ne kattoo että sulla on rungossa muutaki ku fläsää, ja ne haluaa sunki ymmärtävän et se ei oo millään tavalla naisellista et omistaa lihasta ;) Kiinteytys on se sana!

Mikä siinä on, että ihmiset ei voi pitää salilla vaatteita jotka oikeasti peittäis jotai. Tänää oli kaks n. 45v miestä, joilla oli niin lyhyet shortsit et melkee pallit roikku lahkeesta. Meikän kalsaritki on pidempiä ku ne niiden shortsit. Etovaa.

Mikä siinä on, että ihmiset ei voi pitää salilla vaatteita jotka oikeasti peittäis jotai. Tänää oli kaks n. 45v miestä, joilla oli niin lyhyet shortsit et melkee pallit roikku lahkeesta. Meikän kalsaritki on pidempiä ku ne niiden shortsit. Etovaa.

Ihan samaa kattelin tänään salilla. Tosin tämä mies ei ollut vanha, vaan ehkä parikymppinen. Laihat, mutta karvaiset reidet tunki aivan liian lyhyiden shortsien lahkeista. Varmaan jos tarkemmin olisi katsonut, olisi sieltä saattanut lahkeesta muutakin vilkkua. En katsonut.

Eikö tuo ole ihan normaalia? Olen nähnyt myös omalla salilla kaverin jolla on varmasti jotkut pitkät kalsarit jalassa, kuviotki on juuri semmoset. Vois itekki pistää Blackhorset salille, niin sais hieman tilaa treenata.

Tossa sali uudistu nii eiköhä perkele soi sitten vappaitten painojen puolella ja spinniki puolella samat biisit, mahtavaa.. Ei iha kestaa mennä pistään mitään bodomeja pyörimään oman reenin ajaksi aina ja toisaalta ei kiinosta minkään helvetin lady gagan(?) tai minkään muun baarin tanssilattialle kuuluvan biisin tahtiinkaa reenata.

Napit ei tässä tapauksessa tule kyseenseen kun tulee kaverin kanssa kulettua nii tuottaa vaikeuksia sitte se.

Itteeni henkilökohtasesti vee-tutttaa shakkerien tiskaaminen ja kuivaaminen jokapäivä tai vähintään joka toinen päivä.

Joskus kun on ollut sarja kesken ja painot tangossa, niin joku kusipää tulee ja ottaa lukot pois sillä välin kun käyn juomassa. Myös se ärsyttää jos on sarja kesken ja joku vanha ukko kyylää koko ajan tekemisiäni. :D

Myös välillä ärsyttää, jos soi jotain Kari Tapiota tai muuta tango-iskelmää. :D Rock/Metallia se pitää olla!

Ärsyttää jos salilla on itseni ja treenikaverini lisäksi muita. Ainoastaan pari kertaa on päässyt käymään niin, muuten saatu treenata kahdestaan. Ehkä juuri siksi muiden läsnäolo ärsyttääkin kun tottunut treenaamaan ilman muita.

Ärsyttää jos salilla on itseni ja treenikaverini lisäksi muita. Ainoastaan pari kertaa on päässyt käymään niin, muuten saatu treenata kahdestaan. Ehkä juuri siksi muiden läsnäolo ärsyttääkin kun tottunut treenaamaan ilman muita.

Jep ei tarvii hävetä 55kg penkkisarjoja tuskalla ja 80kg kyykkyjä kun ei oo muita

Sama juttu itseasiassa. Ei muut sinällään häiritse, mutta aina kun vaimon kanssa mennään punttiksen ovesta sisään ni jos on valot pois ja ihan hiljaista ni molemmat virnistetään kun saadaan treenata ihan rauhassa eikä tarvi välittää, että säikytettäis muita treenaajia.

Tää nyt ei ihan suoranaisesti salilla käymiseen liity mut ainakin osaltaan. Eli mua vituttaa aivan suunnattomasti, et mun naama räjähtää jos katonkin lisäproteiiniin päin.
2 kuukautta oli taas viime viikon puolella menny ilman ongelmia, eli naama hyväs kunnos. Kelasin sit kokeilla, jos vaikka ei enää tulis mitään ongelmia, joten kaivoin prodet kaapista
ja vetäsin desin sitä. Tulokset ei ollu niin pahat kun joskus aikasemmin, mut huonosti siinä silti kävi.

Maanantaihin asti finnit lisäänty, luojan kiitos ei niitä isoja. Tosin nää pienetkin vituttaa jo ihan tarpeeks. On nää nyt jo vähentyny, eikä oo ku pari punasta pistettä toisessa poskessa enää.
Onneks ehtii viikonlopuks parantua, muuten en kyllä kurkkaiskaan ulos. Vittu mä heitän noi proteiinit jokeen sitte ku se joskus sulaa.

Pääspä kerrankin vapaapäivänä oikeen rankasee itsensä salilla.. Noo mites siinä kävi, kämmen repes auki vikan mave sarjan aikana. FFFFFFUUUUUUUUUUUU Eipä siinä sitte kummalisuuksia keksi tekee kun lähtee pojjes.

Pääspä kerrankin vapaapäivänä oikeen rankasee itsensä salilla.. Noo mites siinä kävi, kämmen repes auki vikan mave sarjan aikana. FFFFFFUUUUUUUUUUUU Eipä siinä sitte kummalisuuksia keksi tekee kun lähtee pojjes.
Mulla ei ihan noin pahasti käynyt, mutta lähti toisesta kämmenestä nimettömän kohdalla ollut känsä irti mavessa. Kipeää sekin teki jonkin aikaa. Nyt oon palannut hanskojen käyttöön =/

Mulla ei ihan noin pahasti käynyt, mutta lähti toisesta kämmenestä nimettömän kohdalla ollut känsä irti mavessa. Kipeää sekin teki jonkin aikaa. Nyt oon palannut hanskojen käyttöön =/

Mitä olette keksineet siihen kun mavessa tanko repii sääret ja polvet aivan verille, ja joka kerta vanhat suuret ruvet aukee, ja verta tihkuu niin paljon että verkkarit on ihan märät jalkojen etupuolelta. Ei sitä tankoakaan hirveän paljoa irti pysty pitää sääristä ja polvista ettei kippaa vielä naamalleen siinä..

Mitä olette keksineet siihen kun mavessa tanko repii sääret ja polvet aivan verille, ja joka kerta vanhat suuret ruvet aukee, ja verta tihkuu niin paljon että verkkarit on ihan märät jalkojen etupuolelta. Ei sitä tankoakaan hirveän paljoa irti pysty pitää sääristä ja polvista ettei kippaa vielä naamalleen siinä..

Sideharsoa tai vastaavaa kierrittää siihe karhean pinnan kohdalle (sähköteippi tjs olis unelma, harmi vaan jos tanko ei ole oma), pitokaan tuskin kauheesti huononee.

Back
Ylös Bottom