Salipäivien jälkeen ei saa lähellekään niin hyvin unta kuin lepopäivien jälkeen >: (
Jos treenaa myöhään illalla, niin silloin ei itsellä ainakaan uni tule.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salipäivien jälkeen ei saa lähellekään niin hyvin unta kuin lepopäivien jälkeen >: (
Jos treenaa myöhään illalla, niin silloin ei itsellä ainakaan uni tule.
Eilen juuri sain neuvoja tuohon liittyen oikeasti isolta mieheltä joka sanoi näin.
No tämähän on just se tärkein autoriteetti kertomaan mikä saliharjoittelussa on "oikein" ja "väärin".
Mun mielestä ihan hyvä ohjelma - muista vaan vaihdella sitä riittävän usein (sarjapituuksia ja määriä pääasiassa, ei pelkästään liikkeitä).

No perkele kun meni tänää treeni päin persettä ku tuli salille 2 semmosta 13-14v tyttöä vaa leikkii sinne ja riehuu.:dance:
Kuulu hirveetä kikatusta kokoaja milloin mistäkin laitteesta, sitten kun pitää vielä huudella kaverilleen toiselle puolelle salia "tuu suomentaa tää teksti mulle!!" (se mis lukee se liikesuoritus jne.) ja "tuu laittaa mulle vähemmän painoa" (painopakkaan). Ei jumalauta ku oli vaikee keskittyä omiin treeneihin![]()

Ymmärsinkö nyt oikein, että sinua vitutti että joku tekee penkkiä 40kg ? Et siis kutsu niitä painoiksi ja väheksyt heitä jotka tekevät niin pienillä painoilla ?

Ihme vitutuksen aihe sekin.Ymmärsinkö nyt oikein, että sinua vitutti että joku tekee penkkiä 40kg ? Et siis kutsu niitä painoiksi ja väheksyt heitä jotka tekevät niin pienillä painoilla ?Ihme vitutuksen aihe sekin.

Ymmärsinkö nyt oikein, että sinua vitutti että joku tekee penkkiä 40kg ? Et siis kutsu niitä painoiksi ja väheksyt heitä jotka tekevät niin pienillä painoilla ?Ihme vitutuksen aihe sekin.
Päivällä normaalisti käyn, 12-15 aikoihin.