Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eilen juuri sain neuvoja tuohon liittyen oikeasti isolta mieheltä joka sanoi näin.

No tämähän on just se tärkein autoriteetti kertomaan mikä saliharjoittelussa on "oikein" ja "väärin".

Mun mielestä ihan hyvä ohjelma - muista vaan vaihdella sitä riittävän usein (sarjapituuksia ja määriä pääasiassa, ei pelkästään liikkeitä).

No tämähän on just se tärkein autoriteetti kertomaan mikä saliharjoittelussa on "oikein" ja "väärin".

Mun mielestä ihan hyvä ohjelma - muista vaan vaihdella sitä riittävän usein (sarjapituuksia ja määriä pääasiassa, ei pelkästään liikkeitä).

Tuo ohjelma on liian rankka aloittelijalle, that's it, vaikka kuinka paljon söisi. 5 kk käynyt ei saata osata tehdä edes kaikkia liikkeitä kunnolla -> puolet liikkeistä menee vääriin paikkoihin.

Salilla ei vituta mikään( tai ainakaa nyt tuu mieleen), vaan nyt vituttaa se ku ei pääse salil... isä nyt jostain syyst päättäny et ei maksakkaa mulle salikorttia ja mulla ei itellä tuloja sit ookkaa

No perkele kun meni tänää treeni päin persettä ku tuli salille 2 semmosta 13-14v tyttöä vaa leikkii sinne ja riehuu.:dance:

Kuulu hirveetä kikatusta kokoaja milloin mistäkin laitteesta, sitten kun pitää vielä huudella kaverilleen toiselle puolelle salia "tuu suomentaa tää teksti mulle!!" (se mis lukee se liikesuoritus jne.) ja "tuu laittaa mulle vähemmän painoa" (painopakkaan). Ei jumalauta ku oli vaikee keskittyä omiin treeneihin:puntti:

No perkele kun meni tänää treeni päin persettä ku tuli salille 2 semmosta 13-14v tyttöä vaa leikkii sinne ja riehuu.:dance:

Kuulu hirveetä kikatusta kokoaja milloin mistäkin laitteesta, sitten kun pitää vielä huudella kaverilleen toiselle puolelle salia "tuu suomentaa tää teksti mulle!!" (se mis lukee se liikesuoritus jne.) ja "tuu laittaa mulle vähemmän painoa" (painopakkaan). Ei jumalauta ku oli vaikee keskittyä omiin treeneihin:puntti:

pedobear.jpg

:david:

Tänään oli taas vuorossa olkapää ja hauistreeni. Heti alkuun huomasin, että olkapäätreenistä ei tule mitään kun olkapää on niin kipeä. Vituttaahan se alkoi. :curs: No jätin sitten olkapäät tekemättä kokonaan ja vedin pienellä kiukulla oikein saatanallisen hauistreenin. Meni hyvin perille ja molemmat käpälät oli lopuksi todella hyvässä pumpissa. Enää ei vituttanut. :evil:

Potuttaa kaikki sairastumiset ja se kun treeni ei kulje. Ja vielä painojen viemiset kysymättä.. Muuten on ihan kivaa käydä salilla. :)

Eipä ois vanha kunnon Jaska Daniels uskonu ikinä, että joutuu tähän ketjuun kirjottamaan. Mutta niin vaan sekin päivä koitti ja täysin puun takaa..PERKELE!
Tapahtumat sijoittuu toisessa päivään. Olin jalka prässiä vääntämässä, hyvä meininki, treeni kulki ja radio rock soi taustalla. Yksikseni siinä tauolla naureskelin Hissu Hietalahden banana banana terracotta pie sketsille ja valmistauduin seuraavaan sarjaan.
Painot ylös ja mit...mitä...vit? Nyt ei muuten rokki soi. Pikainen vilkaisu mankan suuntaan paljastaa syyn: tiukkoihin pyöräilysortseihin, pinkkiin t-paitaan ja kaiken maailman saatanan hikinauhoihin sonnustautunut herrasmies gay on päättänyt vaihtaa kanavan ISKELMÄN taajuudelle! Eikä se riitä, vaan samalla tämä George Michaelsin down-syndroomainen punaiseen pukeutunut kaksoisolento alkaa laulaa "pysy aina pikkuveljänä ja lintuna (ja vittu gaynä)" kristallin kirkkaalla äänellä. Sitten 10 kg tangon päihin ja eikun penkkaamaan...lepotauolla lukemaan jotain helevetin cosmoa ja imemään pillimehua. Tältä kukkopojalta jäi painot joka ikiseen vehkeeseen..tai, no painot ja painot! Siellä salilla on aina soinu rokki niin kauan kun muistan, voin kertoa että oli muillakin hölmistyneitä ilmeitä kun vaan meikällä! Perkele että vitutti ja Obelixin voimat kun ois ollu, olisin täräyttäny koko fagotin katon läpi telluksen kiertoradalle. Mutta kun ei ole niin menin ja laitoin aseman takaisin rokille ja korjasin painot pois.
Ensi kerralla pinkkipoika saa kuulla minne voi mennä kuuntelemaan paskakanaviaan ja vittu Vappu Pimiän hyväntuulisia liibalaaba juttuja..10kg:n kiekko kurkussaan!:curs::curs::curs:

Ymmärsinkö nyt oikein, että sinua vitutti että joku tekee penkkiä 40kg ? Et siis kutsu niitä painoiksi ja väheksyt heitä jotka tekevät niin pienillä painoilla ? :david::david::david: Ihme vitutuksen aihe sekin.

Osaatko lukea ? Kyllä siinä kerrotaan aivan selvästi mikä vituttaa...itse ainakin ymmärsin.

Salipäivien jälkeen ei saa lähellekään niin hyvin unta kuin lepopäivien jälkeen >: (

Päivällä normaalisti käyn, 12-15 aikoihin.

Aika mielenkiintoista,johtuuko sittenkään treenistä.Jospa touhuut illalla jotain sellasta mikä vie unet,syöt raskaasti?Itellä ainaskin jos treenit alkuillasta uni maitaa hiton hyvin.Hyvä et jaksaa seuraavana aamuna duuniin nousta.

Luetun ymmärtäminen mindtypellä....nolla pistettä. Mulle on aivan se ja sama millä painoilla kukakin reeninsä tekee. Mutta jos tullaan omavaltaisesti vaihtelemaan kanavia mankkaan ja jätetään painot korjaamatta, se ottaa pannuun. Tai no kyllä sekin vituttaa, jos aikuinen mies tekee penkkiä 40kg:llä :D ja oikeastaan nyt kun sanoit, niin kyllä, väheksyn heitä! Mutta silti saat nolla paunaa luetun ymmärtämisestä. :pano:

Flunssa....

Noh jos se tästä helpottaisi. Tuli vedettyä kaikkia vanhoja antibioottikuurien jämiä kaapista sekaisin nassuun. Muista edes mitä varten ne on alunperin saatu, mutta kai ne flunssapöpönkin tappaa:david:

Back
Ylös Bottom