Lue mun jälkimmäinen viesti.Miks sä et kysy voiko tehdä välissä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lue mun jälkimmäinen viesti.Miks sä et kysy voiko tehdä välissä
Eläkeläisiäkin varmaan vituttaa, kun neljästä käyntikerrasta kolmella soi radio rock 18-vuotiaiden jäpiköiden jäljiltä. :itku:Tuli kyl mieleen myös se, että kun tossa salilla käy myös jotain eläkeläisten jumppaporukoita jotka siten sulkee itelleen puolet salista (onneks eivät vapaiden painojen puolta), ja sitten kun ne vielä jättää jälkeensä sen iskelmän soimaan radioon??!!! siis oikeasti mitä vittua, oon oikeesti ottanu päiviä muistiin ja viimeviikolla 4 käyntikerrasta kolmella soi iskelmä.. sori tää kauhee viha.. oikeestaan siin on hyvätki puolensa kun se Jari Sillanpää soi, niin tulee mukavat agret päälle ja voi vetää puolet kovemmilla painoilla sitä maveaki... :D

Joku kusiaivo tuli ottamaan meikän käyttämät kässärit pois mun edestä kun seisoin siinä niiden edessä minuutin mittasella tauolla. Ei sanonu sanaakaan, käveli vaan eteen ja otti painot itellesä. Noh, onneks siinä läheisyydessä oli samanlaiset kässärit ni otin ne sit siitä käyttöön.
Kattelin siinä sit miten tää sankari treenaili, varmaa se olkapäitää yritti siinä tehdä mutta selkeesti painot oli aivan saatanan liian isot moiseen pelleilyyn. Taukoaki se piti reilut 10 minuuttia jokaisen setin välillä ja kuunnellen ipodiaan. Teki mieli heittää sitä levypainolla naamaan.
Joku kusiaivo tuli ottamaan meikän käyttämät kässärit pois mun edestä kun seisoin siinä niiden edessä minuutin mittasella tauolla. Ei sanonu sanaakaan, käveli vaan eteen ja otti painot itellesä. Noh, onneks siinä läheisyydessä oli samanlaiset kässärit ni otin ne sit siitä käyttöön.
Kattelin siinä sit miten tää sankari treenaili, varmaa se olkapäitää yritti siinä tehdä mutta selkeesti painot oli aivan saatanan liian isot moiseen pelleilyyn. Taukoaki se piti reilut 10 minuuttia jokaisen setin välillä ja kuunnellen ipodiaan. Teki mieli heittää sitä levypainolla naamaan.
Oisit vaan menny sen jannun etee mikä vei ne sulta, ottanu ne takas siltä mitään sanomatta ja kävelly takas tekee omaa reeniä :D

edit: nii ja aina ku silmä välttää tyypit on heittelemäs mun hupparia ja treenivyötä pois tangolta ku jätän sen siihen merkiks, että se on varattu
Eri salien prässit, oon aina ollu laiha poika mut jaloissa on jotenkin puhtia. Nostelin edellisellä salilla prässistä maksimina sellasta 2x10x117 ja nyt kun menin uudelle salille missä on paremmat vapaat painot niin nostan 2x10x200. Voiko ne "vastukset" oikeesti kusta niin helvetin pahasti että erot on jopa tuota luokkaa?