Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Meneekö kreatiini jotenkin hunoksi tunnin aikana jos se on nesteessä`?

Kyllä. Vedessä lilluessaan kreatiini muuntuu varsin nopeasti (15min-30min) kreatiniiniksi, jolla ei ole kreatiinin hyötyjä. Eli hukkaan menee kreatiinit jos sekoittaa palkkariin ennen treeniä jo. Munuaiset suodattaa kreatiniinin pois verestä eikä se imeydy lihakseen.

Kreatiini sen sijaan imeytyy lihakseen ja muuttuu vasta siellä kreatiniiniksi. Tämän jälkeen se suodattuu pois munuaisissa. Jättämällä kreatiinin lojumaan palkkariin skippaa tuosta kierrosta kokonaan sen lihakseen imeytymisvaiheen joka lienee tärkein syy kreatiinin käyttöön.

EDIT: Hifistelijät voi kipata sen teelusikallisen suoraan suuhun ja huuhdella alas jollain makealla juomalla, näin imeytyminen on mahdollisimman nopeaa eikä kreatiini ehdi pahemmin hajota. :D

puupekka meinasi vetää selälleen menessä salin suikuun tänään, sillä lattia on aina tosi liukas sillä kohdalla eikä mitään mattoa tms ole.

Ei riitä että on karsea radiokanava, mutta kun tekee kovaa sarjaa ei välttämättä halua kuulla uutisia luettavan ja vielä aneemisella äänellä.

Kyllä. Vedessä lilluessaan kreatiini muuntuu varsin nopeasti (15min-30min) kreatiniiniksi, jolla ei ole kreatiinin hyötyjä. Eli hukkaan menee kreatiinit jos sekoittaa palkkariin ennen treeniä jo. Munuaiset suodattaa kreatiniinin pois verestä eikä se imeydy lihakseen.

Tuo 15-30 minuuttia kuulostaa kyllä todella lyhyeltä ajalta. Onko sulla antaa jotain viitettä/linkkiä, jossa tätä näkemystä perusteltaisiin hieman tarkemmin? Käsitykseni mukaan kreatiinin merkittävässä hajoamisessa liuoksessa on kyse lähinnä useista tunneista tai ehkä jopa päivistä.
Esim. http://www.bodybuilding.com/store/creatine.html

Vitsi mikä roid-rage.
Miten ihmeessä Salkkareita seuraavat henkilöt eivät kuole myötähäpeään katsoessaan noin jäätävää näyttelyä?
Pätkän välilehdistä:D http://www.youtube.com/watch?v=vSxBAA2vr_U&feature=related.Itsellä vituttaa salilla käydessä mopopojat jotka hengailee laitteilla minimissään 30min ja jauhaa paskaa jostain vitun lätkätreeneistä ja derbin kaasuttimista.Ja yksi vanha käyrä mikä osuu salille aina rintapäivänä tekemään penkkiä pysäytyksellä, tosin pysäytys on äijällä yläasennossa ja kestää toistojen välillä minuutin luokkaa, sarjojen välit vaan istuskelee sillä penkillä ja välissä ei viitti vetää kun siellä on aina jotkut 5 limput päissä:curs::curs:

^ tosta tulimieleen et salilla missä ite nykyään käyn (vaihdoin), on sellanen kaveri et se AINA pistää ne omat maksiminsa penkkiin, vetää max 3 toistoa ja sitten istuu kädet ristissä siin penkillä 10-20 minuuttia ja sit toinen sarja.. näitä kun on se ehkä 4-5 tehty ni lä'hetään menee,, todella raivostuttavaa :D

Yksi asia laittaa kiehumaan enemmän kuin muut.
Se, että ihmiset suoraan sanoen jauhaa paskaa kaverinsa kanssa tai lukevat lehtiä laitteissa. Sarjojen kesto venyy täten nopeasti 10 - 15 min. pidemmiksi kun ilman lehtien lukua tai turhan pölpöttämistä.
Sekin olisi jotenkin suotavaa, jos nämä ihmiset voisivat nousta kyseisestä laitteesta pois, voisi tehdä välissä kun nämä lukevat lehteä vieressä, mutta ei niin ei.
Onhan siinä penkillä hyvä lukea lehteä.

Joku roti tommoseen toimintaan. Tultiinko sinne salille treenaamaan vai lukemaan?
On paikkoja myös mitkä on pyhitetty hiljaisuudelle ja lukemiselle.

Toivottavasti joku joka harrastaa tämmöistä näkisi tämän viestin ja lopettaisi tollasen touhun. Kaikki menee sujuvammin kun lukee sen lehtensä muualla tai tekee sarjat ja menee puhumaan kaverinsa kanssa / lukemaan vähän sivuun.

Eniten ärsyttää se kun olen alotteleva 15v jätkä niin salilla jo kokeneemmat kattelee hymyä pidätellen minun treenaamista (tekniikat ovat kyllä hallussa) mutta aattelis vaan että sama juttu oli niilläkin alkuaikoina.

Toisekseen kauheen Discohumpan soittaminen

Eniten ärsyttää se kun olen alotteleva 15v jätkä niin salilla jo kokeneemmat kattelee hymyä pidätellen minun treenaamista (tekniikat ovat kyllä hallussa) mutta aattelis vaan että sama juttu oli niilläkin alkuaikoina.

Ihme pellejä!

Toisekseen kauheen Discohumpan soittaminen

Luultavammin ne jotka kattelee ja vertailee ei hirveen totisesti tai ainakaa hirveen kauaa oo ite käyny..

Omalla salilla tällaset jotku 10-20v käyneet ihmiset ei todellakaan naureskele vaan pikemminki tarjoaa apuaan aina tarvittaessa jne..

Ei ole herralle / rouvalle tullut mieleen kysyä, että "Anteeksi voisinko tehdä sarjan tässä välissä kun luet?"
Helpottaa elämää kummasti kun avaa suunsa, muualla kuin pakkotoiston foorumilla :rolleyes:

Niin kai sitä pitäisi mennä suu avaamaan, mutta niinkun topic jo kertoo: Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten? Kerroin vain mikä potuttaa eniten. Ja juuri tuo potuttaa minua eniten.
Ratkaisu on tuohon se, että menee sanomaan asiasta. Kyllä vain, mutta minua tuo eniten ärsyttää.

Ei tarvitsisi mennä sanomaan, jos lehdet luettaisi vaikka pyöräillessä tai yksinkertaisesti ei luettaisi. Sali ei mun mielestä oo paikka missä pitää virua tunti kausia sillon kun siellä on.

No onhan se mukavaa uskotella itsellensä, että on käynyt tänään salilla taas ja lukenut siellä yli puolet ajasta lehtiä. No, en jaksa vaivata itseäni tällä asialla enempää. Kaikki omalla tyylillään. :)

Toi on kyllä vittumaista; samalla lailla ne on itte alottanu joskus. Mutta ookko varma että ne hymyä pidätellen kattoo? Itte ainakin seuraan jos joku uus sälli tai mimmi tulee samalla salille jota ei oo ennen nähny. Millasilla sarjapituuksilla tekee ja millasia liikkeitä, millasilla levoilla ym.

Siis katon ihan puhtaasti mielenkiinnosta. Mulle tulee jotenkin semmonen positiivinen kuva jos nuori tulee treenaamaan ja tekee esim. mavea ja kyykkyä ja kulmista; puhumattakaan painonnostoliikkeistä joita ei totisesti usein näe. Ja vielä jos treenistä näkyy sellanen tekemisen meininki niin se kohottaa omaakin motivaatiota. :)

Ennenkun epäilys iskee niin en nyt sentään töllötä hoomoilasena jotain teinipoikia. :D
Kyllä ittekkin tunsin katseet niskassa kun vaihdoin salia... mutta eipä sitä kestäny kuin sen viikon ehkä. Riippuu tietty onko kyseessä joku pikkusali jossa on vakioporukat vakioaikaan vai ison ketjun sali.

Yksi asia laittaa kiehumaan enemmän kuin muut.
Se, että ihmiset suoraan sanoen jauhaa paskaa kaverinsa kanssa tai lukevat lehtiä laitteissa. Sarjojen kesto venyy täten nopeasti 10 - 15 min. pidemmiksi kun ilman lehtien lukua tai turhan pölpöttämistä.
Sekin olisi jotenkin suotavaa, jos nämä ihmiset voisivat nousta kyseisestä laitteesta pois, voisi tehdä välissä kun nämä lukevat lehteä vieressä, mutta ei niin ei.
Onhan siinä penkillä hyvä lukea lehteä.

Joku roti tommoseen toimintaan. Tultiinko sinne salille treenaamaan vai lukemaan?
On paikkoja myös mitkä on pyhitetty hiljaisuudelle ja lukemiselle.

Toivottavasti joku joka harrastaa tämmöistä näkisi tämän viestin ja lopettaisi tollasen touhun. Kaikki menee sujuvammin kun lukee sen lehtensä muualla tai tekee sarjat ja menee puhumaan kaverinsa kanssa / lukemaan vähän sivuun.

Miks sä et kysy voiko tehdä välissä

Back
Ylös Bottom