Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

En viitsi toistaa omaa (pitkää) koostetta täällä jo kerrotuista useista syistä, mikä salilla käynnissä **tuttaa, otan vaan top-3, vastauksena tohon alkuperäiseen kysymykseen.

1. ainainen odottelu, milloin on mikäkin laite tai painot vapaana
2. usein ihan paskaa musiikkia, iPodin kanssa en tykkää treenata
3. tyypit, jotka soittavat suutaan sen verran kovaa, että kaikki kuulee paljonko on tangossa tai montako kaljaa on otettu edellisenä iltana tmv. saissea..

On tullut käytyä aikaisemmin kunnan omistamalla salilla, joka on aina täynnä (ja halpa). Voisi tietysti vaihtaa salia, mutta matka tulisi turhan pitkäksi. Siispä rakensin autotalliin oman ja kaikki nuo yllämainitut asiat korjautuivat. Meni siinä tosin muutaman vuoden salikorttien verran rahaa, mutta nyt voi veivata silloin kun huvittaa ja kuunnella mitä huvittaa...

Minkä takia kaikilla mopoikäisillä ja vähän vanhemmillakin pitää olla se vitun puhelin mukana koko treenin ajan? Jokainen sarjaväli tekstaillaan tai romplataan muuten vaan sitä. Miks sitä puhelinta ei voi jättää pukukaappiin? Ei voi niin tärkeää asiaa olla, että koko ajan pitää tekstailla.
Vai onko se siistiä kirjottaa kaikille kavereille, et "oon nyt täällä treenaamassa, soitan sit..." tai jotain muuta vastaavaa?

Vähän tuli provoava viesti, älkää suuttuko.

Minkä takia kaikilla mopoikäisillä ja vähän vanhemmillakin pitää olla se vitun puhelin mukana koko treenin ajan? Jokainen sarjaväli tekstaillaan tai romplataan muuten vaan sitä. Miks sitä puhelinta ei voi jättää pukukaappiin? Ei voi niin tärkeää asiaa olla, että koko ajan pitää tekstailla.
Vai onko se siistiä kirjottaa kaikille kavereille, et "oon nyt täällä treenaamassa, soitan sit..." tai jotain muuta vastaavaa?

Ite katon siitä kännykästä aikaa. Tietää sunnillee paljon pitää taukoo sarjojen välillä. Miks toi muuten ärsyttää? Ei varmaan haittaa sun treenaamista yhtää.

Veikkaisin että ainakin 90% näistä katsovat treeniohjelmaansa kännykästä (mikä liike seuraavaksi jne.) ja mittaavat tauon aikaa.

Vituttaa se, kun tekee jotain treenin kannalta tärkeää esim. juuri katsoo kännykästä mikä liike olikaan seuraavaksi tjtn. ja sitten tietää että kaikki ajattelevat että mitä vittua toi koko ajan rämplää känykkää. Ja sen takia pitäis vaivautua kirjottamaan koko juttu käsin paperille, siis ihan vaan että porukka salilla tajuais että nyt en tee mitään ärsyttävää, vaan katon treeniohjelmaa paperilta.

Ja sitten jos ei ole kännykkää mukana ja pitäis mittaa taukoo seinällä olevasta kellosta niin sitten siinä onkin joku just sen alapuolella ihmettelemässä että mitä vittua toi mua tuijottaa.

Väliäkö sillä on kunha ne ei testaile soittoääniä sun korvan vieres o.o

Itellä aina kännykkä taskussa ja niin on monella muullaki iha sen takia et näkee ajan ja laskee tauot jnejne, tai jos joku vaikka on pirauttanu jne.

Tais muuten upota puhelin viesti aika pahasti, kun kaikkien tarvii kertoa 10 raskasta syytä puhelimen räpläämiseen.

Itseänihän vituttaa tällä hetkellä salilla käymisessä loukkaaantumiset :(

Niinno tää on topicci mikä vituttaa, niin jokaseenhan ton sun vastauksen vois lohkasta? Enkä mä ole kännyköistä valittanu.. Oot aika :david:
Väitinkö että olet? Oli ihan yleisesti sanottu.
Vähän eriasia oikeesti ärsyttävät asiat, kuin se että joku pitää puhelinta kourassa. Mut ihan miten vaan.

Vituttaa se, että about kerran viikossa joku on sekoittanut salin painot täydellisesti. Miten vitun vaikeata on hiffata, että jos tossa on kolme 5-kilon levyä niin se helvetin 20 ei kuulu siihen... jne...

Potuttaa jos itellä on sellanen väsyny fiilis, ettei kiinnostais yhtää olla salilla, mut silti vääntää siellä jotai paskaa, eli aivan sama asia ku ei ois käyny salilla ollenkaa.
Vituttaa myös sellaset leijat jotka tulee tekee jollai superpainoilla ja aivan paskalla tekniikalla. Joskus tekis mieli kysästä että teetkö jollai erikoistekniikalla vai vaan tarkotuksella päin vittua.
Ja sit sellanen ei vituttava asia, mutta ärsyttävä on se, jos oon yksin salilla ja oon tarkotuksella laittanu Rockin soimaa niin sit sinne tulee joku mummo ja vaihtaa jollekki iskelmälle. Mun mielestä ois kohteliasta kysyy että sopiiko jos vaihdan kanavaa, ku mä olin kuiteki sie eka. Se ketä tulee eka saa päättää mitä kuunnellaan.

Väitinkö että olet? Oli ihan yleisesti sanottu.
Vähän eriasia oikeesti ärsyttävät asiat, kuin se että joku pitää puhelinta kourassa. Mut ihan miten vaan.
:offtopic:Toista vituttaa tuijottaminen toista kännykän rämplääminen. Sattuuko sua johki jos se jotain vituttaa? Vai onko sul tarve vaan avautua ja kertoa et sua se ei vituta? :offtopic:
ps.vika posti täs kiitän ja quittaan ->

En löytänyt sopivampaakaan threadia. Tämä ei kyllä potuttanut, mutta huvitti enemmän.
Kaksi paikallista gurua:

-Tiiätkö muuten, että salin jälkeen kannattaa juoda maitoa
-Miks muka
-No ens kerralla treeni kulkee paremmin ja nostat enemmän penkistä
-Aijaa mitennii
-No kait siitä maidosta saa energiaa ja jaksaa sitten paremmin

Kyseessä siis mopopojat penkki-hauis-penkki treenin jälkeen. Noh ei sitä kaikkea voi tietää.

Ehkä vähän menee aiheesta ohi: Mua ärsyttää reenihommissa se, kun joku näkee kisakireen bodarin ensi kommentti on jotain horppaan liittyvää.. tottahan se monessa tapauksessa on, mutta sanoja ei todennäkösesti koskaan edes horpalla pääsis samaan kuntoon.

Itse salilla käynnissä ei pahemmin mikään ärsytä, usein se on se paikka missä mikään eri ärsytä. Muualla sitte välillä vähän turhanki pienet asiat..

En löytänyt sopivampaakaan threadia. Tämä ei kyllä potuttanut, mutta huvitti enemmän.
Kaksi paikallista gurua:

-Tiiätkö muuten, että salin jälkeen kannattaa juoda maitoa
-Miks muka
-No ens kerralla treeni kulkee paremmin ja nostat enemmän penkistä
-Aijaa mitennii
-No kait siitä maidosta saa energiaa ja jaksaa sitten paremmin

Kyseessä siis mopopojat penkki-hauis-penkki treenin jälkeen. Noh ei sitä kaikkea voi tietää.

:offtopic: Menee ehkä salikomedian puolelle :) http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=4904 :offtopic:

Ja ettei ihan offtopikiks mene niin itteeni ei paljoo salilla mikään potuta paitsi tietty nää epäkohteliaat henkilöt, jotka ei kysy et voiko tehä välis jos ite tekee siinä.

Pitkään kuvittelin, että lätkänpelaajilla olis kaikista paskin musamaku, mutta kyllä se titteli taitaa kuulua punttaajillle. Eli kyllä se huono musa ärsyttää salilla melkeinpä eniten. Varsinkin, jos sitä huudatetaan volat kaakossa. Radio Rockin väsyneet välijuonnot ja hassunhauskat isä/poika-mainokset ovat vaan jotain niin karmeaa...

Enkä aio koskaan totutella mihinkään korvanappeihin sun muihin piuhoihin, joten mitään ipodeja on turha ehdottaa.

Yleinen törkyisyys myös hieman ahdistaa. Käsipyyhepapereita lattialla, penkit aivan magnesiumpölyn peitossa jne.

Ruuhka on tietenkin myös arsesta, mutta opiskelijan renttuna pystyn onneksi yleensä aikatauluttamaan treenit siten, että vältyn pahimmalta ryysikseltä. Joskus olen salilla jo aamu seitsemältä ihan sen takia, että ei tarvitse jonotella eikä tarvitse kuunnella rokkia/heviä.

Mitähän muuta...oon kyllä yleisesti ottaen tosi tyytyväinen tuohon saliin, missä olen nyt pari vuotta käynyt. Kyseessä ei ole mikään trendikäs kuntokeskus, joten kaiken maailman ärsyttäviä häiriötekijöitä on loppupeleissä hyvin vähän.

:offtopic:Toista vituttaa tuijottaminen toista kännykän rämplääminen. Sattuuko sua johki jos se jotain vituttaa? Vai onko sul tarve vaan avautua ja kertoa et sua se ei vituta? :offtopic:
ps.vika posti täs kiitän ja quittaan ->
Et tainnut oikein tajuta pointtia, vai kuinka?

Back
Ylös Bottom