Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sitä varmaan jotenkin kokee olevansa astetta kovempi bodymunkki tai -nunna, kun ne treenit mennään vääntämään vaikka sataisi mummoja ja olis 35 astetta pakkasta. Ite ainakin oon paljon tyytyväisempi itseeni paskassa kelissä juostun lenkin jälkeen (vaikka se siinä itse suorituksen aikana ehkä vituttaakin) vrt. jos kirmailut olisi hoidettu ihanassa auringonpaisteessa. Kotiin päästyäni taputtelen itseäni salaa olkapäälle semmoisella "lähdinpäs perkele" -meiningillä :DJollain sairaalla tavalla silti nautin tuosta matkasta...
Tää vituttaa kyllä suunnattomasti! Ne on vielä sellasta saatanan puuroa että kassi haisee ja on tahmea seuraavan vuoden.Olin aikeissa sekotella palkkarin äsken, niin eiköhän jauhot ollu levinny pitkin treenikassii. :curs:
Olis kai se valmiskin palkkari sinne kassiin levinny. Pointti taisikin olla, että vituttaa jos kamat on puluverissa tai jossakin muussa mänkissä ylipäätään.Eikös kotona voi sekoittaa? Lämpeneekö vesi/palkkari tai mitä pelkäätte?
Eikös kotona voi sekoittaa? Lämpeneekö vesi/palkkari tai mitä pelkäätte?
suurin säännöllisesti esiintyvä vitutuksen aihe on jatkuva ja ainainen pyykkääminen. Hikisiä/paskasia vaatteita kertyy tappavaan tahtiin ja aina saa olla konetta täyttämässä/tyhjentämässä.