Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Olin aikeissa sekotella palkkarin äsken, niin eiköhän jauhot ollu levinny pitkin treenikassii. :curs:

Kun kaikki laitteet mitä yleensä käytän on varattu. Ja olen taipoihini kangistunut enkä tähdä vaihtaa puolta ja tehdä niitä niillä vanhemmilla laitteilla :D Myös se tollotus ärsyttää. Ei siinä kehtaa vääntää naamaansa vaikka olis kuinka rankka liike

Itseasiassa yks kaks levyä tangossa ei haittaa, lähinnä vituttaa älyttömästi ku käsipainoja ja muita tällasia ei voida viedä paikoillee, tai tankoja jne..

Yhet levyt saa aina helposti alas melkeinpä kuka tahansa ellei oo jotki 50kg, mut vituttaa ku käsipainot ja muut varusteet aivan täysin pitkin salia...

Mua vituttaa varmasti samat asiat, mitkä monia muitakin, eli

- Ei osata laittaa romuja takaisin telineisiin. Varsinkin lattioilla pitkin ja poikin pyörivät käsipainot vituttaa.

- Salille tullaan porukalla, lähinnä vaan istumaan laitteisiin ja jauhamaan paskaa. Kiva odottaa vuoroaan laitteille, kun joku aasi vaan istuu siinä, tekee jonkun sarjan ehkä 10min välein, muun ajan käyttää kaverien kanssa jutusteluun (varaa silti laitetta koko ajan). Onneksi tuolla salilla tätä porukkaa ei kovin usein näy.

- Kurittomat lapset salilla. Tiedän, että joskus on vaan "pakko" ottaa muksu mukaan salille, jos ei hoitajaa siksi aikaa saa, mutta vois ees vähän kattoa sen tenavansa perään, ettei se ainakaan häiritse kanssatreenaajia tai leiki laitteissa (ne on treenaamista varten, ei leikkimistä..)

Oli aivan helvetisti lössiä kun menin ennen kaheksaa salille. Hetkeksi meinasi epätoivo iskeä kun näytti ettei mahdu tekemään yhtään mitään ja meinasin lähteä kotiin. Rupesi se porukka siitä sitten onneksi vähenemään.

Tänään mua otti päähän salilla kun on niin hitsin lämmin ja hiostava ilma niin naamaa ja kaulaa sai koko ajan olla lääpimässä pyyhkeellä.. Ei kiva. Tuli ihan mieleen se Axe Dry-deodoranttimainos ja mä olisin tästä Rexona-versiossa.. Ja ne katseet. Oi syksy ja viileet ilmat, teitä odotetaan.. :jahas:

Viimeksi muokattu:
Viimeksi salilla ollessani siellä tuli ihan aidosti kylmä ku ilmastointi oli niin julman kovalla! Muutenkin mua hirvittää tuleva talvi. Meinaan ku mulla on taipumuksena vuosittain saada sellainen koko talven kestävä pikkuflunssa. Mitään kuumetta ei oo eikä tuu, mutta aina se nokka vuotaa ihan snadisti ja kurkkua jomottaa myös pikkusen. Ja se on kivaa ku tuota jatkuu about 3-5 kuukautta putkeen! Ku tähänkin hommaan oon ihan vasta hurahtanut, niin ei millään ois motivatsuunia pidellä turhia treenitaukoja.

Se kun jotkut apinat jättävät painot joko laitteisiin tai jonkin laitteen päälle. esim penkin päällä jotain hauistankoja, kuten tänään.. Siinä sitten arvotaan hetki, notta tekeekö tässä joku.. Pff, tänään katsoin hetken ja kävin vain tylysti heittään sen helvettiin ja aloitin oman sarjan, tulkoot sitten vinkumaan..

On tästä jonkun verran aikaa, mut salilla tuppasi käymään samaan aikaan useamman vuoden nuorempi läskipallo narukaverinsa kanssa. Jostain syystä oli iskenyt silmänsä muhun, ja sitten kun menin kavereiden lähelle tekemään taljassa facebullia (vemppasivat alataljaa komiaste).

Noh lykkäsin siinä sitten köyden jonkun tangon tilalle ja lätkäisin aloituspainot keveästi tyyliin ~30 (paunaako?). En heti alkanut tekemään kun olin juuri tehnyt ylätaljaa, ja eikös tämä läski oikein rehvakkaasti ota naruista kiinni ja kiskaise alas ja mulkoilee einiin kunnioittavasti mua. :D Ystävällisesti kysyin et meinaatko tehdä siinä vai, läskit lähti tekemään vatsoja ja ennen vielä tein koko pakalla bullia - taisi luulla, että teen ojentajia. Meni "hiukan" selälle koko liike mut pitihän sitä jotain lapsellista tehdä. :david:

Mikä ihme salilla on kyylätä toisten painoja ja liikkeitä? Ei se pippeli siitä kasva, ja lihakset ei ainakaan...

Tänään kyllä harmitti vesisade ja kova tuuli matkalla salille.

Ensin piti ajaa pyörällä vastatuuleen vesisateessa 30min. Sitten salilla kuivat treenivaatteet päällä ja lämmittelemään. Kova torsotreeni ja pukukopin kautta taas ulos. Tuulen suunta oli varmasti kääntynyt, sillä se oli taas vastainen. Kylmää vettä satoi enemmän kuin tullessa. Ei todellakaan ole mitään kunnon sadevaatteita vaan tuulenraiskaama kahden euron sadeviitta (paitapituinen), joka tempoilee minne sattuu ja kerää veden sisäänsä. Kotona onneksi pääsi heti kuumaan suihkuun.

Jollain sairaalla tavalla silti nautin tuosta matkasta...

Jollain sairaalla tavalla silti nautin tuosta matkasta...
Sitä varmaan jotenkin kokee olevansa astetta kovempi bodymunkki tai -nunna, kun ne treenit mennään vääntämään vaikka sataisi mummoja ja olis 35 astetta pakkasta. Ite ainakin oon paljon tyytyväisempi itseeni paskassa kelissä juostun lenkin jälkeen (vaikka se siinä itse suorituksen aikana ehkä vituttaakin) vrt. jos kirmailut olisi hoidettu ihanassa auringonpaisteessa. Kotiin päästyäni taputtelen itseäni salaa olkapäälle semmoisella "lähdinpäs perkele" -meiningillä :D

Ja aiheeseen vastaten, vaikka kaikenmoista pientä vitutusta itse salillakin aina välillä on (ruuhkat, urpot kanssatreenaajat, painojen yms. kamojen levälleen jättäminen jne), niin silti suurin säännöllisesti esiintyvä vitutuksen aihe on jatkuva ja ainainen pyykkääminen. Hikisiä/paskasia vaatteita kertyy tappavaan tahtiin ja aina saa olla konetta täyttämässä/tyhjentämässä.

suurin säännöllisesti esiintyvä vitutuksen aihe on jatkuva ja ainainen pyykkääminen. Hikisiä/paskasia vaatteita kertyy tappavaan tahtiin ja aina saa olla konetta täyttämässä/tyhjentämässä.

Tämä on kyllä toden totta riipaisevan karmiva hetki aina, kun sinne pyykkitupaan menee sen repeämäisillään olevan jätesäkin kanssa. Mulla on tapana kerätä aina hirvee satsi noin 2 viikon ajalta ennen kuin viitsin pyykit pestä. Sukkia ja boksereita on kaappi väärällään ja lisäks sukkia tulee monesti säästeltyä. Salisukat kestää helposti sen 3 käyttökertaa ennen kuin alkaa kunnolla haisemaan, juoksulenkin jäliltä ei auta kyllä säästellä.

Back
Ylös Bottom