Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se nakertaa että paikallisella "räkäpuntilla" ei ole oikein laitteet kunnossa..
Ok sali on ilmainen se on hieno asia MUTTA, käsipainot -> pienin 14kg (näitä on vain 1) seuraava on 17,5kg näitä on jopa 2 ! Salilla on ovi joka on lukittu ja siellä on pienempiä käsipainoja, dippivyö ym. Mutta tähän oveen avain on vain paikallisella painonnosto seuran valmentajalla. :david:

Salin laitteet -> etu / takareiden koukistuslaite teet ensimmäistä toistoa ok se tuntuu normaalilta MUTTA kun teet +30kg painoilla jotain siinä niin kuuluu NAPS ja koneeseen tulee ~20kg vastus vaijereiden ja rattaiden huonon kunnon takia. Jalkaprässissä on sama homma jalkaprässi jumittuu kun lasket sitä ja rysähtää yht äkkiä alas, tekee tosi hyvää tehdä prässiä..

Salilla on hirveä ilma, ilmastointilaitteita on vain ikkunat auki ja niistä ikkunoista tulee sisään parkkipaikalta autojen pakokaasut.. Kyllähän siellä on ovi mutta sitä EI SAA käyttää tuuletukseen se on hätäuloskäyntiä varten ainoastaan!

En nyt keksi muita valituksia tähän hätään mutta muutakin siellä on :whip:

Salilla on ollut toinen ylätalja ja toinen etureiden ojennuslaite "rikki" varmaan pari-kolme viikkoa eikä niille tunnuta tekevän mitään. Vikaahan niissä ei oikeasti ole vaan niissä on vain painopakan ylimmästä levystä pyörinyt auki se kiristysmutteri ja sitten se kiinnityslenkki on hieman vääntynyt auki. Homma olis korjattu kädettömän apinankin toimesta 15 minuutissa vasaran ja kunnon pihtien avulla, mutta nyt sitten noihin on jotkut käyttökieltolaput vain asetettu. Kuitenkin jos ajatellaan, että mielestäni maksan suhteellisen paljon salin käytöstä kuussa ja niin tekee myös moni muukin niin olis ihan kiva, että laitteet voitais korjata varsinkin noin mitättömän vian takia. En haluaisi naljailla omistajalle, mutta mun mielestä asia nyt vain on niin, että jos mä maksan salista täyden hinnan niin laitteet on myöskin täysin kunnossa tai ainakin korjataan kohtuuajassa eikä roikoteta niitä rikkinäisinä viikkokausia.

Pieni muotoinen avautuminen...

No ensinnäkin ne kännykät. Miksi niitä pitää piettää salilla mukana ja puhua päläpättää. Kyllä minä sen ymmärrän jos jollain on joku tärkeä päivystysvuoro esimerkiksi töiden puolesta. Mutta miksi normaalilla ihmisellä pitää olla puhelin mukana, joka pirisee tiuhaan tahtiin ja sitten alkaa tajuton juoruaminen (tosin mistä minä tiedän oliko tämä nyt jossain päivystysvuorossa).

Ja sitten toinen asia joka polttautui niin syvälle sarveiskalvoon, että näky ei lähde millään (tosin en ymmärrä että miksi edes vilkasin, tai sitten sitä vaan ei voinut olla huomaamatta)... siis hiaton paita ja jumalattomat kasvustot kainaloissa. Ei minulla mikään ole niitä vastaan (ei hiattomia, taikka kasvustoja), mutta jos ne reuhottaa siihen malliin, että niistä voisi kutoa vaikka kaulaliinan... niin ei se näky nyt mikään niin sokerinen ole. Mutta mikä minä siihen olen mitään sanomaan... jokainen saa olla sellainen kuin haluaa...

Mua vituttaa eniten illalla skeikkerin pesu, protskujuomien valmiiks laittaminen ja vaatteiden kasaan laitto. Aina jää viimehetkille ja tekis mieli jättää väliin. Vituttaa, kun ei koskaan muista tehä etukäteen.

Itsesalilla vituttaa se, että en välttämättä jaksa olla paikalla niin kauaa, kun haluisin. Kyse ei oo täysin fyysisestä rasistuksesta, vaan jossain vaiheessa en vaan enää oo niin kiinnostunut jatkamaan(en jaksa keskittyy samaan asiaan hirveen kauaa).
Yleensä poislähtiessäni mietinkin siis, että vittu kun ois viellä tuolla jatkamassa, kun kroppa kyllä kestäis:jahas:

Mua ärsyttää se kun meen duunimestan salille aamusta, siellä on yleensä 1 hintti joka popittaa teknoa tai jotain muuta pilipali kone musaa. Sitten se jannu vetää crosstraineria tunnin (vähintään) koska mun treeni sessio kestää yleensä karvan alle tunnin.
Jotenkin se musiikki ottaa kupoliin, olen ottanut sellaisen kannan, että joka tulee eka salille, laittaa musan. En viitsi huomauttaa hintille että saisko vaihtaa..:rolleyes:

Jos itse olen ekana, niin musiikkina on se norjalainen kirkonpoltto musiikki :-D Pitää vissiin tulla aiemmin aina..

Penkkitulos ei vaan nouse, ei millään, junnaa vaan paikoillaan vaikka olen kiertäjäkalvosimia ja pystypunnerrusta yrittänyt parantaa.

Ehkä juuri sen takia, että olet yrittänyt parantaa pystypunnerrusta, niin penkki on jäänyt paikoilleen :). Vetää olkapäitä tukkoon aika hyvin tuo kova volyyminen punnertelu, etenkin pystärin ja penkin sekoittelu. Monilla, mm. itellä, penkki on pompannut nousuun kun on lopettanut pystypunnerruksen tekemisen ja tehnyt vaan vipareita tai face-pullseja hartioille. Ei sillä, että oma tulos olisi mikään uber-kova, mutta monet penkkimiehet välttää pystypunnerrusta kuin ruttoa :)

^ Kiitän vinkistä. Homma lähti kai siitä kun luin Wikipediasta kiertäjäkalvosimista ja siitä miten heikot kk:t voivat estää penkkiä kehittymästä. Teen pystyt itse asiassa istumalla (katto on liian matalalla) ja lasken tangon pään taakse. En ole edes varma mikä tuollaisen nimi on virallisesti... mutta joka tapauksessa penkit olivat jumissa jo ennen kuin aloin tehdä noita. Pitäis varmaan aloittaa ihan oma ketju, ellei täällä sitten ole jo jotain "penkkitulos ei nouse, yhyy" -ketjuja?

Se nakertaa että paikallisella "räkäpuntilla" ei ole oikein laitteet kunnossa..
Ok sali on ilmainen se on hieno asia MUTTA, käsipainot -> pienin 14kg (näitä on vain 1) seuraava on 17,5kg näitä on jopa 2 ! Salilla on ovi joka on lukittu ja siellä on pienempiä käsipainoja, dippivyö ym. Mutta tähän oveen avain on vain paikallisella painonnosto seuran valmentajalla. :david:

Salin laitteet -> etu / takareiden koukistuslaite teet ensimmäistä toistoa ok se tuntuu normaalilta MUTTA kun teet +30kg painoilla jotain siinä niin kuuluu NAPS ja koneeseen tulee ~20kg vastus vaijereiden ja rattaiden huonon kunnon takia. Jalkaprässissä on sama homma jalkaprässi jumittuu kun lasket sitä ja rysähtää yht äkkiä alas, tekee tosi hyvää tehdä prässiä..

Salilla on hirveä ilma, ilmastointilaitteita on vain ikkunat auki ja niistä ikkunoista tulee sisään parkkipaikalta autojen pakokaasut.. Kyllähän siellä on ovi mutta sitä EI SAA käyttää tuuletukseen se on hätäuloskäyntiä varten ainoastaan!

En nyt keksi muita valituksia tähän hätään mutta muutakin siellä on :whip:

:offtopic: Onko kyseessä Laitilan urheilutalon sali? Kuulostaa nimittäin juurikin ko. paikalta.

Penkkitulos ei vaan nouse, ei millään, junnaa vaan paikoillaan vaikka olen kiertäjäkalvosimia ja pystypunnerrusta yrittänyt parantaa.
Aloita joku järjestelmällinen penkkiohjelma niin johan alkaa kehitys kulkemaan. Mäkin hinkkailin penkkiä varmaan 3kk ilman mitään kehittymistä ja sit alotin ton 2x6-systeemin niin johan alkoi penkki paranemaan. Mulla ainakaan ei toiminut mitenkään se, että teki yritti vain vaihdella toistomääriä ja vääntää naama punaisena, vaan tarvitsi kunnon ohjelman.

Kyllä kyseessä on tuo sali!
Ei viitsi maksaa lougymille korttia nyt kun muuttelen ensikuun alussa pois laitilasta näillä näkymin.

Kyllä siellä "räkiksellä" saa melkein paremmat treenit aikaiseksi kuin Lougymilla. Räkiksellähän treenaa itse Pekka "doping" Anttila, joten vinkkejä ainakin saa, mikäli treenaa voimapainotteisesti. Ja Lougymillahan on vapailla painoilla treenaminen vaikeaa.

Itse käyn yleensä urheilutalolla kun olen Laitilassa käymässä.

Meillä pääsee salille 06.00-22.00 ovikortilla..noh..teen kolmivuoro työtä ja työni loppuu iltavuorossa 21.30. Helvetinmoisella kiireellä ajan autolla 32km, että kerkeen vielä salille töiden jälkeen. Kello oli 22.02 ja ei päässyt kortilla enää.Salilla oli vielä pari hemmoa, eivätkä viitsineet avata ovea. Hieman otti kupoliin, mutta onneksi tuo 32km autolla ajo on aina kotiin päin. Pitää kait pyytää salin omistajaa siirtämään aikalukkoa edes 10min.

Se vituttaa kun nukuin päikkärit pommiin ja piti salilla keretä käydä ennen iltavuoroa, kerkesin käydä salilla mutta liian hätäisesti :(

Se ärsyttääkun en ole kovaääninen puhuja ja hetikun mulla jollekkin asiaa ja se kuuntelee niin joku rupeaa ryskimään painoja ja se ääni peittää puheen!!! stna

Kyllä siellä "räkiksellä" saa melkein paremmat treenit aikaiseksi kuin Lougymilla. Räkiksellähän treenaa itse Pekka "doping" Anttila, joten vinkkejä ainakin saa, mikäli treenaa voimapainotteisesti. Ja Lougymillahan on vapailla painoilla treenaminen vaikeaa.

Itse käyn yleensä urheilutalolla kun olen Laitilassa käymässä.

jatketaa viel tätä :offtopic: settiä, Pekka Anttila reenii yleensä aamupäivisin itse olen nähnyt hänet kerran salilla samaan aikaan mun kanssa se oli kun kävin kerran ~11 aikaan reenaamassa, yleensä menen ~7 aikoihin koska silloin siellä ei ole kuin 0-2 ihmistä maksimissaan.

Back
Ylös Bottom