Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Sekin ärsyttää että akkalauma valtaa puolisalia ja puhuu vaa paskaa, eikä meinakkaan tehä mitn. Painus vaikka tunkiolle juoruamaan, jos ei muuta osaa tehä.

Varmaan se potuttaa, kun luet pakkista aamulla kaksi tuntia, selaat jotain viime syksyn classicin kuvia, kuuntelet rockymusaa, katsot Arskan treenipätkiä tunnin aamulla YouTubesta, vedät ennen treeniä 5 grammaa kihelmöivää beta-alaniinia ja sitten vihdoin tulee treeni, niin se menee aivan kuraseksi paskaksi. Se nakertaa.

Sekin ärsyttää että akkalauma valtaa puolisalia ja puhuu vaa paskaa, eikä meinakkaan tehä mitn. Painus vaikka tunkiolle juoruamaan, jos ei muuta osaa tehä.

Sekin ärsyttää, että ukkolauma valtaa puolisalia ja puhuu vaan paskaa, eikä meinakkaan tehän mitn. Ja pöllivät kahvat/tangot kun mulla on 20sek tauko sarjassa. Ja kaiken lisäksi vielä tuijottavat.

Se kun sieltä joutuu aina treenin jälkeen lähtemään pois.:D

Ei ole pakko lähteä. Meillä jää aina 20 omistajan tai valvojan parasta kaveria aulaan istumaan ja jauhamaan p:aa pariksi tunniksi. Sieltä saa ostaa sapuskaakin, ettei kalorivaje yllätä.

Ahtaus ärsyttää. Jos kävelet salin päästä päähän, niin siinä samalla saa väistellä ainakin 5-6 henkilöä, jotka suorittavat jotain liikettä. Jos joku tekee ylätaljaa, niin silloin siitä ei pääse edes kulkemaan ohi. Kerran olen kompastunut alataljaan, mutta uusinta on vain ajan kysymys. Ainaista luikertelua se liikkuminen siellä :curs:

Salilla käymisen hinta.
Monessakin paikassa täysin ylihinnoiteltua.
Täällä 40 ekee vuodes, hinta kohillaan.. :rock:
Tosin, eipä tuo mikää flamingo ole.

Asiaan:
Salilla muutenkin vähän tunkkanen ilma ja sitten joku saatanan pässi tupakoi pihalla, nähtävästi ilmastointilaitteen vieressä, kun saliin tuli tuli sitä savua. :curs:

Salilla käymisen hinta.
Monessakin paikassa täysin ylihinnoiteltua.
Kieltämättä. Varsinkin pienillä paikkakunnilla joudut maksamaan ihan ylihintaa sen takia, koska täällä on vain kaksi kaupallista punttista, jotka on oikeasti hyviä, mutta en käytä puoliakaan niiden palveluista. Salilla kuuluis hintaan solariumit, jumpat, nyrkkeilytilat (joskus lämmittelen siellä), pitkä rivi lämmittelylaitteita (yleensä käytän vain soutulaitetta), suihkut ja kesäisin joskus ohjattua liikuntaa samalla hinnalla (esim. maastopyöräily yms.). Suihkussakaan ei tule salilla koskaan käytyä, koska monesti menen sinne pyörällä ja paluumatkalla tulee helposti muutenkin hiki ja toisekseen tykkään mennä mieluummin kotona rauhassa saunaan. Ehkä sitten omaa tyhmyyttä, mutta mulle riittäis joku hc-sali kunnon voimailulaitteilla jos vain hinta olis sopivampi. Eihän noita kaikkia palveluita oo tietenkään tarkoitettu yhden ihmisen käytettäväksi, mutta huomattavasti enemmän salimaksusta sais irti jos niitä tehokkaammin käyttäis.

Mulla sama tein tossa torstaina haba treenin pitkästä aikaa, vieläki on kipeenä. käden kun laittaa suoraksi niin tuntuu kipua, vois kokeilla kylmägeeliä:D

Se kun auringonotto kesällä vähenee salin takia. Aamulla ei jaksa yliaikaisin salille ja illalla pitää mennä aikaisin nukkumaan, ja iltasali viivyttäisi sitä. Vaikeaa:)

Ei nyt salissa olekkaan mitään vikaa, vaan tuossa aerobisen harrastamisessa salin ohella. Äsken kävinkin lenkillä (korttelin ympäri) niin jotkun !"¤/!)?]¤£ mopopojat rupesivat huutelemaan ja meinasi kyllä mennä nenähommiksi! :curs:

Se vitutti eilen salilla kun teki jalkapäivänä ei saanut kaikkia mehuja irti... :( Viimeksi kun oli yläkropan vuoro sai sellasen poltteen ja tykytyksen että huh huh! Eilen meni kyllä ihan vituiks.

Ihme ellei ketään muu ole vielä tästä kirjoittelut, mutta nämä lämpimämmät päivät on todellista helvettiä meidän salilla, vielä pahimpaan aikaan. Ei yhtään ilmanvaihtoa vaikka ehdottomasti paras sali kaupungissa, 40e/kk maksaa, joku klikkaa?

Sekin ärsyttää, että ukkolauma valtaa puolisalia ja puhuu vaan paskaa, eikä meinakkaan tehän mitn. Ja pöllivät kahvat/tangot kun mulla on 20sek tauko sarjassa. Ja kaiken lisäksi vielä tuijottavat.

No jos koet itsesi "kylän juoruakaksi" (Joita täälläpäin[omalla kotipaikkakunnallani siis] riittää) joka ei meinaakkaan tehdä salilla mitn, ja sen takia laitoit tuon "kostoksi" niin siitävain ;), itse en katsos vedä hernettä nokkaan tuollaisesta. Lähinnä siksi laitoin tämän, koska aattelin, ettei pakkiksessa kukaan tunne itseään "juoruakaksi joka ei tee salilla mitn" niin ajattelin myös ettei siitä kukaan loukkaantuisi :D.

Back
Ylös Bottom