Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kevät tuli ja taas samat vitutukset. Mikä prkl siinä on että joidenkin on pakko lyödä käsipainoja yhteen?!?! Kyseessä on aina joku salin uusi narukäsi. Maataan penkillä, työnnetään painot ylös ja sitten varovasti hanttelit yhteen ...ding-ding-ding-ding...Alkaa pidemmän päälle nyppimään. Uusin villitys näyttäisi olevan käsipainopenkki niin että yläselkä on penkillä mutta muu kroppa sitten roikkuu penkin reunan ulkopuolella. Lippis näyttäisi kuuluvan asiaan. Varsinkin ählämit tätä suosivat.

Vituttaa tämän jumalanperseessä olevan käpykaupungin salisysteemi kun siellä voi käydä vain tiettyinä aikoina (muutama tunti iltaisin) ja suurimman osan ajasta sali on kiinni tyhjillään. Esim. nyt aamulla tekisi mieli mennä sinne kun on aikaa ja herättyään täynnä energiaa mutta ei, eihän sinne pääse ennenkuin illalla vasta milloin on jo väsynyt ja olisi kiireitäkin... :curs:

Mua ärsyttää salilla käymisessä nykyisin oikeastaan vain yksi henkilö. Kyseinen nainen tulee salille, jättää lehtiön, vesipullon ja kynän penkkipunnerruspaikan penkille ja menee tekemään airobista puoleksi tunniksi. Vaikka joka ikinen kerta ihan vittuuttani kysyn teetkö sä siinä. (Ei tee ikinä penkkipunnerrusta, vaan säilyttää siinä kamojaan koko treenin ajan- niin et toiset pälyilee, et voiskohan ne siirtää.) Sit ton mun kysymyksen jälkeen hän siirtää ne. Ja toi keskustelu käydään joka ikinen kerta ku salilla ollaan. Eikö niitä ny jumalauta vois laittaa vaikka sellasen lähentäjäkoneen reunalle tai jotain. Saa siinäki kirjotettua, mut se ei estä kyseisen laitteen käyttöä. Olisko röyhkeetä kysyä siltä, et voisko se harkita kyseistä vaihtoehtoa? Jos ei muuten tajua.

Mua ärsyttää salilla käymisessä nykyisin oikeastaan vain yksi henkilö. Kyseinen nainen tulee salille, jättää lehtiön, vesipullon ja kynän penkkipunnerruspaikan penkille ja menee tekemään airobista puoleksi tunniksi. Vaikka joka ikinen kerta ihan vittuuttani kysyn teetkö sä siinä. (Ei tee ikinä penkkipunnerrusta, vaan säilyttää siinä kamojaan koko treenin ajan- niin et toiset pälyilee, et voiskohan ne siirtää.) Sit ton mun kysymyksen jälkeen hän siirtää ne. Ja toi keskustelu käydään joka ikinen kerta ku salilla ollaan. Eikö niitä ny jumalauta vois laittaa vaikka sellasen lähentäjäkoneen reunalle tai jotain. Saa siinäki kirjotettua, mut se ei estä kyseisen laitteen käyttöä. Olisko röyhkeetä kysyä siltä, et voisko se harkita kyseistä vaihtoehtoa? Jos ei muuten tajua.
Jos kauanki on jo jatkunu sama malli, niin ei siinä mun mielestä tartte enää mitään alkaa kyseleen.Mitään keskustelua aiheuttamatta (suomalainen perusjuntti) heivaat ne saatanan kamat johonki salinnurkkaan siitä (= nostat ne nätisti siihen penkin viereen lattialle).

^ Itte kokeilisin kolmen keinon taktiikalla jossa siirrytään aina seuraavaan jos ei edellinen korrektimpi tepsi::

Tapa 1:
Menisin rakentavassa hengessä juttelemaan henkilön kanssa. "Moi, olen Koobra ja sä aina pidät noita kamojas penkillä ja ne on vaan ihmisten tiellä aina että etkö vois pitää niitä jossain muualla, ei ne lattialla mikskään mene vai mitä?" :) Mikäli homma ei mene kuuleviin korviin tai muuten vaan toimi niin siirrytään keinoon 2.

Tapa 2:
Siirrä kamat sanomatta mitään. Mikäli kamojen omistaja alkaa määkiä niiden siirtämisestä ja vähän ajan päästä sen kamat on taas tiellä jonkun laitteen päällä kovennetaan taas otetta siirtymällä keinoon 3.

Tapa 3:
"VOI SAATANA ETKÖ VOI PITÄÄ NOITA ROMUJAS MUUALLA KU LAITTEIDEN PÄÄLLÄ ETTÄ IHMISET EI VAHINGOSSAKAAN PÄÄSE NIILLÄ MITÄÄN TEKEMÄÄN?!?!" :curs: Ja sitten rivakka heitto henkilöö kohti sen tavaralla niin sillon pitäis mennä viesti perille viimeistään. :lol2: Tuo tehoste tulee kysymykseen vain jos se tavara on kevyt ja pehmeä (esim. paita) eikä sellanen että hajoo helposti tai voi vahingoittaa henkilöä..

Mä taidan olla liian kiltti. Käytän aina konditionaalia, joka on joihinkin ihmisiin ilmeisen tehoton vaihtoehto. Kyseinen ihminen on muutenkin vähän idiootti. Menee esimerkiksi kuntosalin tiskin taa hakeen vettä itekseen, vaikka kaikki muut hakee veden pukukopeista. Hänel on omia vapauksia. Sil on treeniohjelma, jonka se kirjoittaa ylös, vaikka se ei tee muut ku 30 minsaa krossaria ja erilaisia vatsalihasliikkeitä, kun se ei halua olla lihaksikas. Kun se ei oo naisellista :)

Painojen jättäminen tankoon on se perusjuttu mikä vituttaa.
Sen verran kokemuksia ittellä että kiltteydellä ei saa kyllä mitään aikaan. Ei ainakaan meillä päin..

Yksi jätkä jätti mave painonsa tankoon ja katsoin että pukee jo ulkotakkiansa päälle joten huomautin hyvin asiallisesti että voisi ottaa vähän vielä loppulämpöä tyhjäämällä tangon. Vastasi että joo ja myöhemmin havaattin et painot edelleen tangossa ja tyyppi hävinnyt. :curs:

Ens kerran yhtä aikaa salilla niin marssin suorinta tietä sen ääliön työ ja kehuun jotta PRKL! Vain kuolleen ruumiini yli lähdet salilta jos kuvittelet vielä jättäväsi painoja miten sattuu.

Teki kuitenkin oikean johtopäätöksen ja toistaiseksi en oo enää törmänny vastaavaan pelleilyyn. Joillain pakkislaisilla on kyllä uskomattoman pitkä pinna..ei voi kuin ihmetellä. :kippis1:

Joku munapää pyöri koko ajan tiellä. Piti monesti sarja keskeyttää kun se ryntäili miten sattui ja hakeutui aina seisomaan minun ja peilin väliin etten vahingossakaan saisi nähdä että liikkeissä pysyy tekniikka hyvänä. Pahinta oli kun se saatana tuli kun tein kulmasoutua käsipainolla seisomaan siihen eteen tuoden munat siihen 20cm päähän meitsin naaman eteen. Luoja mikä :david:, onneks piti hermo enkä sanonut sille mitä siitä ajattelin, olis ollu sellasta matskua että ois voinu kunnianloukkaussyyte heilahtaa... :jahas:

Sali ei todellakaan ole minulle mikään seuranhakupaikka. Ärsyttää sellaiset naiset, jotka yrittävät hakea katsekontaktia, mutta eivät suoraan tule sanomaan jos on jotain asiaa. En ole muutenkaan tykännyt siitä "leikistä", että tuijotetaan eikä kuitenkaan avata keskustelua. Sitten ne eivät edes tajua vihjettä, kun niitä ei suostu huomaamaan, vaan sama jatkuu "vuodesta toiseen" :jahas:

Stephen Kingin käyttämää ilmaisua (Vihreä Maili - asiayhteys hieman eri) muistinvaraisesti lainaten: "Pasko jo tai nouse potalta!".

Sali ei todellakaan ole minulle mikään seuranhakupaikka. Ärsyttää sellaiset naiset, jotka yrittävät hakea katsekontaktia, mutta eivät suoraan tule sanomaan jos on jotain asiaa. En ole muutenkaan tykännyt siitä "leikistä", että tuijotetaan eikä kuitenkaan avata keskustelua. Sitten ne eivät edes tajua vihjettä, kun niitä ei suostu huomaamaan, vaan sama jatkuu "vuodesta toiseen" :jahas:

Stephen Kingin käyttämää ilmaisua (Vihreä Maili - asiayhteys hieman eri) muistinvaraisesti lainaten: "Pasko jo tai nouse potalta!".

Ota kohteliaisuutena :) Ne ihailee sua.

Ei vaiskaan, on noita kyttääjiä miehissäkin. Pahinta on sellaset, jotka juttelee jonkun kanssa, kun kävelet ohitte ja sit se jutustelu keskeytyy, kun kaveri keskittyy kyyläämään puskureita tai persettä. Saattaa tulla lähemmäskin kyttäämään. Siinä tulee aina sellanen olo, et olenko mahdollisesti unohtanut pukea jonkin vaatekappaleen, tai onks housut revennyt tai jotain. Olenki siirtynyt treenaamaan naisten puolelle, ni saa olla aivan rauhassa ympäristöä noteeraamatta.

Ahdistaa vain sellainen jatkuva pattitilanne. Aivan varmasti olisin kohtelias ja ystävällinen, jos minulle tultaisiin juttelemaan. Itse en halua aloittaa keskustelua, jos ei ole mitään asiaa.

PS. Olen ihan uskomattoman mukava tyyppi ;)

Salilla käy aika kynäniska nelikymppinen mies, joka latoo jalkaprässiin painoa n. 400 kg eli kaikki vähänkin isommat levypainot jotka salilta löytyvät. Sitten äijä nykyttää prässillä 5 cm liikettä. Noh, ei siinä mitään, mutta kun ohjelmaan kuuluu prässisarjojen välissä ylätaljaa ja loputtomasti vatsaliikkeitä, niin kukaan muu ei oikein voi kyykätä, penkata tai mavettaa samaan aikaan. Hienovaraiset "kauanko vielä tarvitset painoja" -tyyppiset kysymykset eivät nopeuta hommaa yhtään.

Salilla käy aika kynäniska nelikymppinen mies, joka latoo jalkaprässiin painoa n. 400 kg eli kaikki vähänkin isommat levypainot jotka salilta löytyvät. Sitten äijä nykyttää prässillä 5 cm liikettä. Noh, ei siinä mitään, mutta kun ohjelmaan kuuluu prässisarjojen välissä ylätaljaa ja loputtomasti vatsaliikkeitä, niin kukaan muu ei oikein voi kyykätä, penkata tai mavettaa samaan aikaan. Hienovaraiset "kauanko vielä tarvitset painoja" -tyyppiset kysymykset eivät nopeuta hommaa yhtään.

Jos se menee tekee toista liikettä ni silloin laite on vapaa ja eiku reilusti vaa ottamaan painoja pois prässistä näin ainakin itse tekisin. Ei niitä laitteita varata kuin yhtä vain kerrallaan.

Jos se menee tekee toista liikettä ni silloin laite on vapaa ja eiku reilusti vaa ottamaan painoja pois prässistä näin ainakin itse tekisin. Ei niitä laitteita varata kuin yhtä vain kerrallaan.

Tai sit se pelkää sitä kynäniska pappaa, eikä uskalla mennä siihen :D

Parhaita on kyllä kaikenmaailman +35v 150kg "läskibodarit" jotka vie sen penkin ja kyykkytelineen yli tunnin ajaksi, ja sitten kun sinne vihdoin pääsee niin aivan uskomaton hien haju ja penkki ihan märkänä hiestä. Eihän siinä, hikoilemaan sinne salille tullaan mutta silti ärsyttää moinen.

Jotkut Nuoret pojat jotka on käyneet viikon ehkä salilla. ekoina kertoina tullaan niin nöyrästi ja treenataan normaalisti. sit suunnilleen viikon päästä jo penkkaillaan maximia kavereiden kanssa ja katotaan kaikkia uusia tulokkaita ja vanhojakin tosi ylimielisesti et ihan ku omistasivat koko paikan.

ite oon tommosta nähny. kerran esimerkiks. olin käsipainoilla ranskalaisia punnerruksia tekemässä. nousin ylös sarjan jälkeen ja huilailin, katoin sit sivusilmällä peilistä niin huomasin että penkillä oli kaks nuorempaa poikaa ja supattelivat jotain toisilleen ja tuijottivat ihan suoraan minua. No ajattelin et ei siinä mitään että tuijjottakoot jos haluavat en anna sen häiritä omaa treeniä. Noh.. tein siinä loputkin sarjat ja katoin taas sivusilmällä ja vieläkin tuijottivat vaikka aikaa oli kulunu. Sit alko jo vähän ärsyttää, mut laitoin ihan rauhassa ne puntit siihen takas ja vaihoin kevyempiin kun rupesin hauiksia tekemään.

no siitäpä kun siinä puntteja itelleni otin ja laitoin penkkiä pysty asentoon kun tein istualtaan hauikset, niin huomasin että toinen poika tuli siihen viereen ja aiko rueta tekemään samaa kun minä äsken eli ranskalaisia punnerruksia samoilla painoilla. Ekana se mulkas hirmu pahasti, sen kaveri oli edelleen penkkiä varaamassa siellä. sit rupes liikettä tekemään ja teki ehkä 2 toistoo nous ihan punasena ylös, laitto puntit paikalleen oli hetken aikaa poika nöyrän näkönen, mutta kohta taas nous leuka pystyyn ja lähti melko vihasen näkösenä kaverin luokse takasin. jäi ranskalaiset punnerrukset siihen muutamaan toistoon, enkä oo kyseistä tyyppiä enää sitä liikettä salilla nähny tekemässä.

Eli tiivistelmänä: eniten mua ärsyttää salilla ne jotka tulee salille ns. kilpailemaan toisten kanssa ja katsoo toisia pitkin nenänvartta ja koko ajan vihasia :puntti: . eniten ärsyttää jos ovat vielä just punttaus harrastuksen aloittaneita nuoria poikia. Ite en ikinä lähe mukaan siihen kilpailuun kyllä.. Paljo rennompi fiilis jos kaikki on vaan mukavan rennolla asenteella salilla ja tulee sinne oikeesti harrastamaan sitä punttausta eikä kilpailemaan toisien kanssa niillä painoilla. Omalla salilla käy siis paljon mukavia tyyppejä, mutta välillä sinne ilmaantuu aina muutama äsken kuvailemani tyyppi, joista en oikein pidä, enkä usko että muutkaan oikein pitävät.

Myös se että muut jättäävät painot laitteeseen, laittaa pahoina päivinä päässä kiehumaan. :curs:

No nyt on hyvä olo ku sai purkaa kaiken :rolleyes:

Parhaita on kyllä kaikenmaailman +35v 150kg "läskibodarit" jotka vie sen penkin ja kyykkytelineen yli tunnin ajaksi, ja sitten kun sinne vihdoin pääsee niin aivan uskomaton hien haju ja penkki ihan märkänä hiestä. Eihän siinä, hikoilemaan sinne salille tullaan mutta silti ärsyttää moinen.

Oot vaan kateellinen :D

Back
Ylös Bottom