Jotkut Nuoret pojat jotka on käyneet viikon ehkä salilla. ekoina kertoina tullaan niin nöyrästi ja treenataan normaalisti. sit suunnilleen viikon päästä jo penkkaillaan maximia kavereiden kanssa ja katotaan kaikkia uusia tulokkaita ja vanhojakin tosi ylimielisesti et ihan ku omistasivat koko paikan.
ite oon tommosta nähny. kerran esimerkiks. olin käsipainoilla ranskalaisia punnerruksia tekemässä. nousin ylös sarjan jälkeen ja huilailin, katoin sit sivusilmällä peilistä niin huomasin että penkillä oli kaks nuorempaa poikaa ja supattelivat jotain toisilleen ja tuijottivat ihan suoraan minua. No ajattelin et ei siinä mitään että tuijjottakoot jos haluavat en anna sen häiritä omaa treeniä. Noh.. tein siinä loputkin sarjat ja katoin taas sivusilmällä ja vieläkin tuijottivat vaikka aikaa oli kulunu. Sit alko jo vähän ärsyttää, mut laitoin ihan rauhassa ne puntit siihen takas ja vaihoin kevyempiin kun rupesin hauiksia tekemään.
no siitäpä kun siinä puntteja itelleni otin ja laitoin penkkiä pysty asentoon kun tein istualtaan hauikset, niin huomasin että toinen poika tuli siihen viereen ja aiko rueta tekemään samaa kun minä äsken eli ranskalaisia punnerruksia samoilla painoilla. Ekana se mulkas hirmu pahasti, sen kaveri oli edelleen penkkiä varaamassa siellä. sit rupes liikettä tekemään ja teki ehkä 2 toistoo nous ihan punasena ylös, laitto puntit paikalleen oli hetken aikaa poika nöyrän näkönen, mutta kohta taas nous leuka pystyyn ja lähti melko vihasen näkösenä kaverin luokse takasin. jäi ranskalaiset punnerrukset siihen muutamaan toistoon, enkä oo kyseistä tyyppiä enää sitä liikettä salilla nähny tekemässä.
Eli tiivistelmänä: eniten mua ärsyttää salilla ne jotka tulee salille ns. kilpailemaan toisten kanssa ja katsoo toisia pitkin nenänvartta ja koko ajan vihasia

. eniten ärsyttää jos ovat vielä just punttaus harrastuksen aloittaneita nuoria poikia. Ite en ikinä lähe mukaan siihen kilpailuun kyllä.. Paljo rennompi fiilis jos kaikki on vaan mukavan rennolla asenteella salilla ja tulee sinne oikeesti harrastamaan sitä punttausta eikä kilpailemaan toisien kanssa niillä painoilla. Omalla salilla käy siis paljon mukavia tyyppejä, mutta välillä sinne ilmaantuu aina muutama äsken kuvailemani tyyppi, joista en oikein pidä, enkä usko että muutkaan oikein pitävät.
Myös se että muut jättäävät painot laitteeseen, laittaa pahoina päivinä päässä kiehumaan. :curs:
No nyt on hyvä olo ku sai purkaa kaiken