Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se potuttaa ketkä varaa monta laitetta omaan "kuntopiiriin", mutta harvemmin onneksi tätä tapahtuu
-olo, kun tällaista edes kysyn
, mutta better safe than sorry ;)).
vastaus, että varmaan muutenkin ihmiset välttää ruuhka-aikoja, jos se omiin aikatauluihin sopii)Kyllä sitä joskus tulee itsekkin päästeltyä ihmeellisiä ääniä, kun esimerkiksi vikoilla toistoilla polttaa ihan helvetisti lihasta, tai sitten on tosi tiukka sarja. En näe tuossa puhinassa mitään pahaa, ellei se sitten ole sellaista Colemanin tasoita huutoa.Mä en tiedä onko tää nyt potuttamista vai salikomediaa. No yks jamppa aina silloin tällöin osuu samaan aikaan salille treenailemaan. Treeni metodina on aina super pitkät 15-20 sarjat, jotka tehdään äänillä. um-tsiii-um-tsii-um-tsii. Nuo um-tsii äänet kyllä ottaa kyllä pannuun ei voi mitään :curs:
Se on se bussi-syndrooma;..miksei ihmiset osaa avata sitä leipäläpeään muutaman vaivattoman lauseen muodostamiseksi..
Radio Rock.
. Siellä tuntuu olevan jotenkin kiveen kirjoittu tuo Radio Rockin kuuntelu. Ei sillä ettei sieltäkin hyvää musakkia joskus tule, mutta vaihtelu virkistäisi.^ Parempi sekin on kuin Suomipoppi :'(!
Se, miten pienikin määrä rautaa tuntuu painavan sitten niin maan perkeleesti.
Joo no toisaalta tiedän että jos mä yksin saisin valita radiokanavan niin kaikki muut hajoaisi sitten siihen. Eli lähinnä mua ärsyttää se, ettei hyvää vaihtoehtoa oikeastaan ole. Radio Rock on nyt varmaan luonnollisin vaihtoehto sali-ilmapiiriä ajatellen. Mutta kun se Metallican Day that never comes pitää soida puolen tunnin välein...Taidat käydä samalla salilla kuin minäkin. Siellä tuntuu olevan jotenkin kiveen kirjoittu tuo Radio Rockin kuuntelu. Ei sillä ettei sieltäkin hyvää musakkia joskus tule, mutta vaihtelu virkistäisi.