Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Itse en ole edes tiennyt että on erilaisia tankoja.

Se potuttaa ketkä varaa monta laitetta omaan "kuntopiiriin", mutta harvemmin onneksi tätä tapahtuu

Se 7-9 luokkalaisten salijengi vituttaa. Onko se kohtaloa että jokaikinen kerta kun jengi pääsee salille, yks päättää ottaa juuri sinun tangosta painot pois vaikka juuri 10sek sitten teit sarjaa ja laskit takaisin telineelle. Jengi ilmeisesti seurasi niiden johtajaa kokoajan, joka "näyttävästi" hakkasi säkkiä ja lopulta päätyi ottelemaan toisen jätkän kanssa nyrkkeilyä säkkihanskoilla keskellä salia. HYI!

Eniten varmaan vituttaa salilla allekirjoittanut. Myös teinilaumat, jotka varaa alueita salilta kerrallaan.

Se potuttaa ketkä varaa monta laitetta omaan "kuntopiiriin", mutta harvemmin onneksi tätä tapahtuu

No mun täytyy kyllä sanoa, että itse ainakin treenaan kiertoharjoitteluna. Teen yksijakoisella ja vuorottain ylä- ja alakroppaa ja sen sijaan että pidän mitään kummoisia taukoja vaihdan laitetta. Mutta en kyllä tällöin varaa montaa laitetta, poistuttuani ne ovat vapaata riistaa. Eli en kyllä varaile yhtään mitään....

Itse asiassa voisinkin OT:nä kysäistä tässä kokeneemmilta, että miten tällöin tulisi vapaapainojen kanssa toimia. Eli esimerkiksi prässistä ei viitsi painoja joka kerran jälkeen pois nostaa (jos sattuu ettei laitteeseen kukaan muu kierron välillä tulekaan, niin menee turhaan aikaa painojen kanssa vekslaamiseen), mutta toisaalta ei laite ole varattunakaan. Eli miten toimia fiksusti tämän asian kanssa? Vai onko tässä edes mahdollista toimia järkevästi rikkomatta jotain etikettiä?
(Nyt on kyllä niin :david:-olo, kun tällaista edes kysyn :nolo:, mutta better safe than sorry ;)).

No en kyllä mikään konkari itsekään ole. Mutta sellainen neuvo tulee mieleen, että jos vaan omiin aikatauluihin sopii, niin nuo kiertotreenit vois yrittää ajoittaa muualle kuin salin ruuhka-aikoihin. Tällä tavalla on todennäköisempää, että kaikki pääsevät haluamalleen laitteelle ilman kohtuuttomia odotusaikoja tai älytöntä vekslaamista painojen kanssa.

(sinänsä :david: vastaus, että varmaan muutenkin ihmiset välttää ruuhka-aikoja, jos se omiin aikatauluihin sopii)

Ei nyt vituta, mutta oikeesti... Älkää pitäkö niitä molempia nappeja korvilla ja musiikkia täysillä kun juoksette juoksumatolla tai jotain! :D On niin törkeen kuulosta välillä... "PUUH!!! RÖYH!! PUUH!! VITTU! VITTU! FUCK! FUCK! PUUH!!! PUUH!!!" :D Ja kaikkia muitakin epämääräsiä ääntelyitä/ölähdyksiä... Ei tuo nyt varmasti kaikilla ole, mutta meidän salilla on yks mies, joka aina juoksee täysillä ja napit korvilla. Se ääntely on kieltämättä vähän kiusallisen kuulosta välillä, ja muualla salissa vallitsee pieni myötähäpeä...

Siis kyllä murahdella ja huutaa saa!! Mutta ne jotka on kokenu, ni tietää mitä tarkotan noilla ääntelyillä...

Mä en tiedä onko tää nyt potuttamista vai salikomediaa. No yks jamppa aina silloin tällöin osuu samaan aikaan salille treenailemaan. Treeni metodina on aina super pitkät 15-20 sarjat, jotka tehdään äänillä. um-tsiii-um-tsii-um-tsii. Nuo um-tsii äänet kyllä ottaa kyllä pannuun ei voi mitään :curs:

Mä en tiedä onko tää nyt potuttamista vai salikomediaa. No yks jamppa aina silloin tällöin osuu samaan aikaan salille treenailemaan. Treeni metodina on aina super pitkät 15-20 sarjat, jotka tehdään äänillä. um-tsiii-um-tsii-um-tsii. Nuo um-tsii äänet kyllä ottaa kyllä pannuun ei voi mitään :curs:
Kyllä sitä joskus tulee itsekkin päästeltyä ihmeellisiä ääniä, kun esimerkiksi vikoilla toistoilla polttaa ihan helvetisti lihasta, tai sitten on tosi tiukka sarja. En näe tuossa puhinassa mitään pahaa, ellei se sitten ole sellaista Colemanin tasoita huutoa.

"Yeah buddy!"

..miksei ihmiset osaa avata sitä leipäläpeään muutaman vaivattoman lauseen muodostamiseksi..
Se on se bussi-syndrooma;
- Bussissa ei missään nimessä voi keskustella, varsinkaan tuntemattoman henkilön kanssa
- Bussissa ei saa ottaa katsekontaktia, vaan on kylmästi katsottava aina ikkunasta ulos, ikäänkuin siellä olisi jotain todella mielenkiintoista
- Bussissa ei saa missään nimessä hymyillä viattomasti naishenkilöille, koska he luulevat sinua pervoksi
- Bussissa ei saa elehtiä mihinkään suuntaan, vaan on istuttava paikallaan vaikka kuinka olisi tukala asento
- Bussissa ei saa auttaa toista ihmistä, vaikka olisi pää kainalossa

Kyllä suomalaiset osaa. Tässä kesällä aloin rupattelemaan hississä aivan tuntemattoman henkilön kanssa niitänäitä. Raukka oli niin yllättynyt/järkyttynyt, että ei saanut sanaa suustaan. Voi elämä sentään..

Itsellä vituttaa lähinnä nämä normaalit.

1. Painojen turha heittely sarjojen jälkeen. Onko tullut otettua liian isot kässärit hauiskääntöön jos ei jaksa sen verran negatiivista laskua tehdä että edes hidastais painojen alasmenoa? Onko jälkäprässissä viimeisen toiston tiputtava ylästopparin kautta pompauttaen alastoppariin pelkän painovoimat ansiosta? Onko jotenkin HooCeempaa heitellä painoja, kasvaako sillä nopeampaa?

2. Painojen jättäminen laitteisiin.

Kuten tässä topicissa usein varmaan sanottu, minua potuttaa se, ettei niitä painoja osata laittaa sarjojen jälkeen takaisin omalle paikalleen. Vaikken mikään ripuliranne olekaan, on se silti turhauttavaa nostella niitä levyjä alas tangolta ja laittaa itselleen sopivat.

Toisena, kun asumme melko ''perälässä'', ja lähin sali on sitten kaupungissa, tulevat ''kakarat'' sinne pelleilemään. OK, olen itse 15, mutta en silti tee kolmen toiston sarjaa vähän tällä, viisi toistoa tolla, siirrynpäs nostamaan penkki. Usein nämä kypsemmät kaverini sitten juoksevat näiden pelleilijöiden perässä ja korjaavat painot ym. omalle paikalleen.

Kaikkein typerintä on se, kun salille pääse vain kerran viikossa pitkien välimatkojen takia. Ainaki kerkiää kunnolla palautua...

Taidat käydä samalla salilla kuin minäkin :rolleyes:. Siellä tuntuu olevan jotenkin kiveen kirjoittu tuo Radio Rockin kuuntelu. Ei sillä ettei sieltäkin hyvää musakkia joskus tule, mutta vaihtelu virkistäisi.
Joo no toisaalta tiedän että jos mä yksin saisin valita radiokanavan niin kaikki muut hajoaisi sitten siihen. Eli lähinnä mua ärsyttää se, ettei hyvää vaihtoehtoa oikeastaan ole. Radio Rock on nyt varmaan luonnollisin vaihtoehto sali-ilmapiiriä ajatellen. Mutta kun se Metallican Day that never comes pitää soida puolen tunnin välein... :)

Back
Ylös Bottom