Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Yleinen painojen levittely potuttaa. Siis kun toisten elämäntehtävä taitaa olla painojen levittely mahdollisimman laajalle alueelle ympäri salia.
Ja nyt kun vielä kävi niin helvetin mukavasti, että piti tiistaina vetää kevyt jumppatreeni ja sit lauantaina koittaa josko uudet ennätykset olis jo valmiita nousemaan, niin tiistain treenin alussa, kuten varmaan joka treenin alussa, piti alkaa raivaamaan nostopaikalle tilaa. Kuinka ollakkaan, joku oli levittänyt 10 kg:n kiekot pitkin tannerta ja minä niitä siitä kantamaan. Ekat kaksi meni mukavasti, mutta sitten oli vielä yksi kiekko, jonka nostin ensin pystyyn, jonka jälkeen pinsettiotteella kiinni levyn reunasta, nosto ja naps... Ihan kuin olis puukko työnnetty alaselkään, keskelle rankaa. Melkein polvilleen ja voi voi, taitaa jäädä ennätykset lauantailta nostamatta. Eipä siitä muuta kuin suihkuun ja treenit olikin sit siinä. :(
Taas on tehty muutama kuukausi hommia aika turhaan, katsotaan nyt kuinka tuo selkä tuosta kuntoutuu. No muutenkin piti alkaa pidempiä sarjoja vääntämään, kai se nyt sitten menee vain hieman pienemmillä painoilla, selkää kuntouttaen...:curs:

Miten sulla voi mennä alaselkä 10kg levypainosta hajalle? Mahto olla hieno nostoasento..

Miten sulla voi mennä alaselkä 10kg levypainosta hajalle? Mahto olla hieno nostoasento..
Niinpä, kai sen nyt juuri ja juuri olisi kestänyt sen 10 kg vetää maasta, mutta kun tilanne oli hiukan eri. Siinä aamusella kun siivoilee muiden jälkiä, niin ei tainnut tällä kertaa olla nostoasento ihan optimi...
Mut oon kuullut kyllä huhua että on miehiä kaatunut kynänkin nostossa, joten ei tuo nyt niin poikkeuksellista taida olla?

Niinpä, kai sen nyt juuri ja juuri olisi kestänyt sen 10 kg vetää maasta, mutta kun tilanne oli hiukan eri. Siinä aamusella kun siivoilee muiden jälkiä, niin ei tainnut tällä kertaa olla nostoasento ihan optimi...
Mut oon kuullut kyllä huhua että on miehiä kaatunut kynänkin nostossa, joten ei tuo nyt niin poikkeuksellista taida olla?

Jos selkä hajoaa kynän nostossa, niin kyllä se on sitten ollut jo hetken aikaa menossakin paskaksi. :offtopic:

Taitaa nykyään itteä eniten vituttaa tämän hetkisen salin yksipuolisuus.

aikuiset miehet jotka hölöttää kuin ellunkanat

Jooh. Sanotaan, että Marjat ja Liisat on niitä kauheita salikavereita, mutta kyllä alko loppujen lopuks melko kovasti vituttaa parin Pertin keskustelut vaimojensa nukkumisvaikeuksista ja nännien vuotamisesta pitkin yötä, vauvan yöpieruista jne.. Muahan kiinnostaa kuunnella, kuinka miehet (tai naiset) voivottelevat vauvojensa ripuleista, saati kumppaniensa vastaavista vaivoista.

Sitä paitsi mua ärsyttää joskus jo pelkästään seki, että sinne salille tullaan jotain seurustelemaan. Siis jos salilla käymisen päällimmäisin syy on päästä kauas akasta ja saada hetki olla homoeroottisesti peilin edessä miespuolisen kaverinsa kanssa pullistelemassa "lihaksia" niin voi elämä.. Eikö sen voi hoitaa vaikka jomman kumman autotallissa tai jossain? Vai onko se viileempää sanoa sitten kotona, että oli tosi tiukat treenit? Vissiin.

Mut toisaalta, ei se multa ole pois. Ihan vapaasti hengailkoot siellä, mutta jumankauta sen suun vois lukita niistä nännivuodoista ja vauvan pieruista. EI KIINNOSTA, ESKO HYVÄ!!!

parastahan tässä on se että kokoajan on hinku salille kun tietää että seuraavalle kerralle laitetaan ennätyssarjapainot peliin ja psyykkaa itteään koko viikonlopun tulevaan suoritukseen ja huomaa maanantai AAMUNA OLEVANSA KUUMEESSA JA SE KUUME EI LÄHDE KOKO VIIKKOON JA SE PYSYY KOKOAJAN SIINÄ 38 PAIKKEILLA?

Jooh. Sanotaan, että Marjat ja Liisat on niitä kauheita salikavereita, mutta kyllä alko loppujen lopuks melko kovasti vituttaa parin Pertin keskustelut vaimojensa nukkumisvaikeuksista ja nännien vuotamisesta pitkin yötä, vauvan yöpieruista jne.. Muahan kiinnostaa kuunnella, kuinka miehet (tai naiset) voivottelevat vauvojensa ripuleista, saati kumppaniensa vastaavista vaivoista.

Sitä paitsi mua ärsyttää joskus jo pelkästään seki, että sinne salille tullaan jotain seurustelemaan. Siis jos salilla käymisen päällimmäisin syy on päästä kauas akasta ja saada hetki olla homoeroottisesti peilin edessä miespuolisen kaverinsa kanssa pullistelemassa "lihaksia" niin voi elämä.. Eikö sen voi hoitaa vaikka jomman kumman autotallissa tai jossain? Vai onko se viileempää sanoa sitten kotona, että oli tosi tiukat treenit? Vissiin.

Mut toisaalta, ei se multa ole pois. Ihan vapaasti hengailkoot siellä, mutta jumankauta sen suun vois lukita niistä nännivuodoista ja vauvan pieruista. EI KIINNOSTA, ESKO HYVÄ!!!
No jos niiden jutut ei sua kiinnosta, niin onko aivan täysin välttämätöntä kuunnella? Ota vaikka joku mp3-soitin mukaan salille, jos on noin vaikeeta muuten elämä. Ja se ei nimenomaan ole sulta millään tavalla pois, jos joku tykkää käydä salilla muutenkin kuin naama irvessä vääntämässä hooceeboditreeniä testopiikki perseessä.

^ Meillä on niin pieni sali, jossa on aina muutama ihminen kerrallaan, että siellä kun kaks tollasta baritonia vähän vaihtaa kuulumisia niin sen kyllä kuulee.

Mulla on, ihan jos kiinnostaa, soitin yleensä aina mukana myös sen takia, etten jaksa keskeytyksiä ja näin saan olla ihan omassa maailmassani sen koko pätkän kun siellä viivyn. Enkä mä niin pikkusielunen ole, ettenkö mä käsittäis itsekin kälättäväni kaikkea muuta kuin mielenkiintoisia asioita omien kavereitteni kanssa julkisissa, kaupoissa jne. - mut tän keskustelun aihe olikin, mikä vituttaa salilla ja mua nyt vituttaa toi.

Ja ylipäätään monen muunkin miehen asenne on alkanu jurppimaan. Sellasia stereotyyppibodaajia, joiden egosta tulee 2m lisää leveyttä sälliin, ei vaan jaksais katella. Mut antaa kaikkien kukkien kukkia, mä pidän piuhat päässä niin aikuiset miehet saa heittäytyä ihan vapaasti aina dissaamiensa Ellun kanojen tasolle :)

Ärsyttää, että ainoa tarpeeksi lyhyt vyö ei ikinä ole muiden vöiden joukossa vaan joku jättää sen aina jonnekin nurkkaan lojumaan, josta sitä saa hakea kissojen ja koirien kanssa! Oisko liikaa vaadittu käydä ripustamassa se muiden vöiden luokse?!

Vyöt on sen verran halpoja että kannattaa ostaa oma niin ei tartte tapella. Ongelmana vaan on se, kun se pieninkin vyö on aika iso. Mulla nyt toka vika ja kolmanneks vika reikä käytössä ja tarkoitus olisi vielä hieman kiristellä, ja kun vielä mahasta yleensä laihdun helpoiten, niin sitten pitää varmaan ostaa uusi vyö tai sitten yrittää tökertää lisää reikiä nykyiseen :jahas:

Meiän salilla ajoittain ottaa päähän myös nuo miesten jutut, ei nimittäin aina ole ihan kiltin pikkutytön kuunneltavia, mutta pitää vaan yrittää olla kuuntelematta. MP3 soitin on IMO jotenkin nolo vekotin salilla, joten vaikka sellaisen omistankin, niin en kehtaa reenata sellainen päässä :D

Mä ajattelin, että ne säbänpelaajat omituisine treenimetodeineen on vaan joku legenda, mutta muutama kk sitten vaihdettuani salia, alkoi sielläkin noita näkyä.
Aamun treenit meni sitten röhkeästi heidän tangoistaan jne painoja kiskoessa ja viedessä omaan käyttöön, kun jätkät tekee jotain kuntopiirityyppistä homostelua varaten varmaan kymmenkunta eri vempainta omaan käyttöönsä samanaikasesti. Ekalla penkkipaikalla penkattiin, toisella tehtiin hauiskääntöä, rannekääntöä.. :david:

Mä ajattelin, että ne säbänpelaajat omituisine treenimetodeineen on vaan joku legenda, mutta muutama kk sitten vaihdettuani salia, alkoi sielläkin noita näkyä.

Hahaa! :) Sitä se on, varsinkin toi "rannekääntö penkillä" on ilmeisesti ihan ylivoimainen liike kun sitä täytyy tehdä puolikin tuntia. Eilenkin pari säbäilijää tuli lesoina, ja pitihän pari kääntöä tehdä, ja sitten testata niitä isoimpia käsipainoja. Siihen malliin tiirailtiin muita olijoita että heitä pitää palvoa jo siitä et koskevat niihin. Mistä säbäilijän tunnistaa? Isoista ranteista, naurettavasta selästä&olkapäistä, muuhun kroppaan verrattuna naurettavasti treenatuista hauiksesta ja pohkeista. Ja voi elämä niitä säärystimiä... Ja yhellä idiootilla oli joku pyjamahousut jalassa perkele. :hyvä:

Rannekääntö on kyllä sellainen liike että sillä pitäisi antaa porttari salille. Hyvänä kakkosena tulee habakääntö salin ainoassa kyykkyhäkissä.

Erikoismaininnan annan tyypeille jotka tekee penkillä habaa/kässäripunnerrusta. Jalat käsipainoräkin päällä. Saa siinä sitten odotella että naapuri saa 10x50 sarjan loppuun, muuten pitää käydä 20kg punttiin käsiksi munien kautta.

Eniten ärsyttää sellaset jotka menee esim. taljoihin ihan vain ilman että kysyy edes että tekeekö siinä aikasemmin tehnyt enään.. Tällee käyny parikertaa mulle. Kiva ootella sitte :/ Onneksi on kunnon porukkaa jotka kysyy että tekeekö ja pytää jos voi välisää tehä sarjat.. Niille antaa mielellään paikan tehä..

Tänää taas.. joku muija katteli siin selän takan ku kaveri teki taljaa (lämmitteli) sit heitti painot kehiin ja käväs hakees vettä, niin jo se perkeleen muija siihen änki vaikka näki et tuli heti takas..
Siin se sit istuskeli itte kaikkien sarjojen ajan mitä teki...
TEKI MIEL MENNÄ SANOO JOTAA!!! että näin tänään :D

Back
Ylös Bottom