Eniten on alkanut vituttamaan ihmisten tuijotukset. Aina kun porukat alkavat jostain syystä tuijottelemaan, niin tarkastan heti että mulla housut jalassa. Tähän mennessä nekin ovat aina olleet... Mistä lie sitten tuijotteleekin, tekisi mieli sanoa" mitä vittua kyyläilet siinä.."
Joskus tulee vedettyä pari kertaa ilman että pesee välissä, mutta döfis ei miellytä :curs: Vaikka sanoohan ne että hajussa kasvaa :wtf:
tyyppejä. Tässä vaiheessa huvitin jo itse itseäni aika rajusti :whip: Päätin kuitenkin koota itseni ja mennä tekemään hieman loppuun selkiä. Pääni yläpuolella oli televisio ja vastapäätä rivi kuntopyöriä. Pokassa oli pitelemistä kun ympärillä oli mielikuvitukseni tuotteena liuta deividejä ja huonoja juttuja. Televisiosta tuli vielä jokin hörinäohjelma, joka tuppasi naurattamaan entisestään. Vastakkaisella kuntopyörällä polki vanhempi gentlemanni, joka jostain syystä nauraessaan katsoi minua ja yritti lietsoa mukaan nauruun. Näki varmaan että minä reppana yksin muutenkin tikistelin niin päätti nolata kunnolla. Homma päättyi siihen että juutuin painon kanssa selkäpenkkiin nauraessani ja jouduin äheltämään itseni ihme tavalla siitä irti. Jottei tarina vielä päättyisi, menin puntin jälkeen uimaan ja vilautin vahingossa jollekin uimarille kun hyppäsin altaaseen.