Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten on alkanut vituttamaan ihmisten tuijotukset. Aina kun porukat alkavat jostain syystä tuijottelemaan, niin tarkastan heti että mulla housut jalassa. Tähän mennessä nekin ovat aina olleet... Mistä lie sitten tuijotteleekin, tekisi mieli sanoa" mitä vittua kyyläilet siinä.."

No tänään kun olin Myllupuron liikuntamyllyssä salilla, siellä oli iso liuta noin 16 vuotiaita ulkomaalaisia treenajia. Kaikilla oli ulkokengät jalassa. Parilla jopa sellaiset Caterpillarin talvikengät. On sitten hyvät varusteet.

Se kun saa jatkuvasti olla pyykkäämässä noita kamoja. Pitäs kai opetella oleen juomatta niin ei hikoilis. Tai sitte ostais tuhannet treenivaatteet ja viskois aina roskiin käytön jälkeen.

Pesetkö joka reenin jälkeen kamat!? Itse en pese, voisi kai sanoa koskaan. Toisaalta ne haisee kohta niin pahalle, että ne seisoo. Mutta ei nyt joka kerran jälkeen pyykille kannata kamojen kanssa tepastella. Heitä partsille/pihalle pyykkinarulle tuultumaan.

Se kun haluaisi mennä penkkaamaan ja aina kaikki tietysti istahtaa siihen penkille lepäilemään sarjojen välillä. Ei oo kovin kiva joka kerta häätää siitä kaikkia pois.

Pesetkö joka reenin jälkeen kamat!? Itse en pese, voisi kai sanoa koskaan. Toisaalta ne haisee kohta niin pahalle, että ne seisoo. Mutta ei nyt joka kerran jälkeen pyykille kannata kamojen kanssa tepastella. Heitä partsille/pihalle pyykkinarulle tuultumaan.

Näin itsekin teen, ei sitä jaksa joka päivä olla pyykkiä pesemässä. Laittaa ensin paidan kunnolla kuivumaan, eikä jätä sitä mihinkään kassiin mätänemään. Sitten ku se on kuivunut niin laittaa vaikka ulos pakkaseen tuulettumaan, niin ei ole kyllä tähän asti pahalle haissut. Itse pesen housut ja tuon pitkähihaisen paidan n. 2 viikon välein eli siis 6 treeniä tulee siihen mennessä.

Tosin t-paidat mitkä on tuon pitkähihaisen alla on aina niin litimärkä hiestä, että se on pakko laittaa pesuun, kun joutuu vääntämään sen kuivaksi joka reenin jälkeen. Onneksi on paljon paitoja :D

Edit: Meinasin unohtaa. Tällä hetkellä ei vituta mikään salilla käynnissä, joskus ruuhka-aikana saattaa vähän hermostua, mutta siitäkin selviää kun sopu sijaa antaa ja kysyy voinko tehdä välissä.

No mä hiksaan sen verran (ainakin jos yhtään tehokkaampaa tekee) että niistä kamoista saa suunnilleen uida ulos :) Joskus tulee vedettyä pari kertaa ilman että pesee välissä, mutta döfis ei miellytä :curs: Vaikka sanoohan ne että hajussa kasvaa :wtf:

Sehän vain korostaa miehisyyttä, kun haisee kuin mammutinpaska. :D Itsellänikin ehkä olisi syytä pestä useammin treenikamppeita, tiedä vaikka ne vihaiset katseet johtuisivatkin siitä hajusta! :D

Hehe ja pitäähän salilla hien lentää oikein kunnolla, eihän se oo ees treeniä jos ei tule hiki :D. Mut eihän se varmasti ole mukavaa toisia treenaajia kohtaan, jos koko sali lemuaa kun jollain on vaatteet jätetty muovipussiin edellisen reenikerran jälkeen. Tosin eipä ole tämmöisiä itselle vielä vastaan tullut, mutta ilmeisesti joillekin palstalaisille on.

Nää on vanhoja mutta pakko kaivaa esiin... voi totaalinen reps!
:hyvä: :hyvä:

En tiedä ärsyttääkö, mutta olen ajoittanut treenikerrat siten etten joudu salille samaan aikaan erään munashortsimiehen kanssa. Ei nimittäin käytä kalsareita siellä alla. Kerran oon sen karvaset kassit nähny ja se riitti, ei haittais jos olis joku kiva palaäijä, mutta on joku ~45v tikkujalka, jolla kaljamaha ja kihara letti (paitsi päälaelta kalju). Muilta oon kuullu, että ainakin viis vuotta käyny niissä samoissa shortseissa siellä pyörimässä.

1. Ottaa päähän semmonen keski-ikäinen ukkeli joka treenaa ruskeat miesten nahkakengät jalassa. Se laittaa painot punnerruspenkkiin, jalkaprässiin, hauispenkkiin ja ties mihin. Sitten tää kaveri kiertelee ympäri salia tehden sitä sun tätä ja aina välissä käy nylkyttämässä näitä "varaamiaan" laitteita.

Tein pystypunnerrusta tänään ihan rauhassa, kun joku nuori bodarinalku tuli ja otti ojentajalaitteen erittäin rajusti (en ole varma minkä verran laite koki mielihyvää) ainakin ääntelystä ja kolinasta päätellen. Puoli salia varmaan kääntyi kattelemaan ja eihän ne omat toistot oikein luonnistunut kun alkoi itseäni naurattamaan.

Seuraavan liikkeeni kohdalla kaksi kaverusta tuli viereen tekemään jotain asiallista, kun toinen sanoi "nyt appelsiinit kainaloon" ja tämän kaveri vastasi "nii, haisee hyvälle". Tästä syvällisestä, joskin ilmeisen väärinkäsitysten värittämästä monologista johtuen meinasin taas revetä.

Sitten muistin tämän palstan erilaiset keskustelut ja mietin että kyllä täälläkin on melkoisia :david: tyyppejä. Tässä vaiheessa huvitin jo itse itseäni aika rajusti :whip: Päätin kuitenkin koota itseni ja mennä tekemään hieman loppuun selkiä. Pääni yläpuolella oli televisio ja vastapäätä rivi kuntopyöriä. Pokassa oli pitelemistä kun ympärillä oli mielikuvitukseni tuotteena liuta deividejä ja huonoja juttuja. Televisiosta tuli vielä jokin hörinäohjelma, joka tuppasi naurattamaan entisestään. Vastakkaisella kuntopyörällä polki vanhempi gentlemanni, joka jostain syystä nauraessaan katsoi minua ja yritti lietsoa mukaan nauruun. Näki varmaan että minä reppana yksin muutenkin tikistelin niin päätti nolata kunnolla. Homma päättyi siihen että juutuin painon kanssa selkäpenkkiin nauraessani ja jouduin äheltämään itseni ihme tavalla siitä irti. Jottei tarina vielä päättyisi, menin puntin jälkeen uimaan ja vilautin vahingossa jollekin uimarille kun hyppäsin altaaseen.

Eli mikä tänään potutti salilla käynnissä eniten? -Se kun homma ja keskittyminen menee alussa pieleen, menee koko homma ihan äitiinsä. :jahas: Anteeksi kovasti, oli pakko avautua. En tiiä ärsyttääkö vai hävettääkö enemmän :piis:

Se että ukoilla on ollu 20v aikaa käyä salilla ja silti tuntuu siellä olevan se salietiketti täysin tuntematon käsite ja oma perse tärkein kaikista. Vähän vois ottaa huomioon meitä pieniäkin ihmisiä ;)

Ja mikä jostain syystä ärsyttää, on kainaloon asti vedetyt verkkahousut. Alkaa soida päässä aina Leevi and The Leavingsien Pohjois-Karjala.

Se, kun ihmiset tulee neuvomaan minkälaisia sarjoja pitää tehä ja miten pitää ylipäätänsä reenata. Eiköhän se ole jokaisen oma asia.. Perkl, joku tuli tänäänki neuvomaan ettei 2x6 oo hyvä penkkisysteemi. Joku vanha ukko :D

Se, kun ihmiset tulee neuvomaan minkälaisia sarjoja pitää tehä ja miten pitää ylipäätänsä reenata. Eiköhän se ole jokaisen oma asia.. Perkl, joku tuli tänäänki neuvomaan ettei 2x6 oo hyvä penkkisysteemi. Joku vanha ukko :D

Juuh eihän tuo ole kyllä mukavaa, jos tullaan jostain ohjelmasta sanomaan, että elä tee näin vaan tee näin. Mutta itse ainakin mielelläni otan vastaan tekniikkaneuvoja liikkeisiin, jos joku kokeneempi niitä tulee antamaan. Eriasia sitten, jos tulee joku kaveri sanoo, että penkissä perseen pitää olla katossa kun nostetaan niin sit ei ehkä hirveästi kiinnosta.

Kaikki sellainen toiminta mikä ei kuulu punttisalille. Mm. jumppapallo ei ole sitä varten, että sitä syötellään edes taakse pompauttamalla maan kautta. Oli sitten kuinka hyvä lämppäriliike tahansa, vittumaista kuunnella sitä dojoingpläts-ääntä siinä vierellä. Eri asia, jos salilla olisi omat tilat sitä varten, mutta kun ei ole.

Eniten kyllä vituttaa kun menee salille, avaat oven niin ensimmäisenä nova huutaa täysillä ja mummot huutaa sen päälle juorujaan naapurin jormasta.:dance: Ja sen ihme jalka levittely koneen nitinä ja kun siinä tehdään kymmeniä toistoja perä kanaa.

kerran oli tapaus: vanha pariskunta oli tulossa kuntoilemaan. vaarilla oli keppi ja mummo käveli normaalisti. ensin he yrittivät mummon avaimella miesten puku koppiin, mutta eivät tieteenkään päässeet. ja sitten he menivät MOLEMMAT naisten puku huoneeseen huhhuh...
sieltä kun he viimein pääsivät salin puolelle pappa vaan istui ja kyyläs typerä ilme naamalla ku tein jotaki ja samalla kyyläs ja neuvo sitä mummaa tekeen sitä ja tätä vaikka öhöhm papalla oli puolet isoompi maha... mutta ilmeisesti tämä keppi esti äijjää tekemästä mitään, mutta mitä hän sitten teki salilla?? kyllä se mumma olis varmaan ittekki osannu niitä hyvin vaikeita koneita käyttää... mutta se että se tunki sinne naisten puku koppiin.. niin en tiiä saikko pappa pitkin korvia siellä:hyper:

ja vielä piti lisätä se kun jotkut tuovat alle 1v vauvansa salille.. ei siinä muuta mutta ku ne rupiaa parkumaan niin koita ny siinä kyykätä ku joku huutaa punaasena vieres

Back
Ylös Bottom