Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletkos kenties seurannut meikäläisen reeniä!?Tosin olen paljain jaloin vain, jos säkkiä hakkaan ja potkin.
Nuo sukat eivät kyllä ole hyvä juttu, ihan turvallisuudenkin takia. Tiedän ainakin yhden jätkän, jolla on ollut hyvä tuuri, ettei ole loukkaantunut vakavasti... On nimittäin vetänyt painot käsissä persiilleen, kun sukat tuppaavat olemaan hieman liukkaat (taisi pystypunnerrusta tehdä).
Kun on ollut paripäivää kuumeessa eikä ole päässyt pumppailemaan. :itku:
Ihmiset, jotka ei pese treenikamojaan jokaisen treenin jälkeen. Haisee pahalle monen metrin päähän, kuvottavaa.
Ihmiset, jotka ei pese treenikamojaan jokaisen treenin jälkeen. Haisee pahalle monen metrin päähän, kuvottavaa.
Tai sovittua, että tekee siinä välillä omat. Tosin miun painot on ylensä ihan eri luokkaa kuin noilla varaajilla...Viime perjantaina potutti, kun joku mies nauroi kun mie vedin leukaa... Mielestäni se meni ihan hyvin, mutta hän osoitteli miuta kaverilleen ja virnusi jotain. En nyt tiedä, mikä siinä niin hassua oli. No, salille mahtuu kaiken näköistä sakkia.
Hankalahan sitä on opettaa toiselle asiaa, joka olisi pitänyt ihan itse omaksua jo hyvin varhaisessa vaiheessa elämää. Tottakai hikoilu treenatessa on OK, mutta se vaatteiden peseminen kuuluu ehdottomasti myös tuohon yhtälöön. Itselläni on tuon hikoilun kanssa myös ongelma, eli hiki tulee todella helposti. Tästä aiheutuu se, että ne vaatteet menee jatkuvasti pesuun ja itse asiassa joudun ne aika usein ihan kokonaan uusimaan kun ei pesu enää tunnu niitä tarpeeksi puhdistavan. Voin vaan kuvitella sen hajun määrän jos itse vetäisin parin viikon ajan treeniä ilman vaatteiden pesua, huh huhVoihan olla ettei kaveri edes tiedosta että muista on epämiellyttävä treenata samaan aikaan, mutta en ainakaan vielä ole saanut itsestäni irti sen verran että asiasta kohteliaasti mainitsisin.

Ehkä virnuilu kohdistui kaveriin siinä vieressä, että "sulatas Arska pari kiloa kinkkua että saat vedettyä ees puolet siitä määrästä leukoja ku tuo tyttö". ;)Viime perjantaina potutti, kun joku mies nauroi kun mie vedin leukaa... Mielestäni se meni ihan hyvin, mutta hän osoitteli miuta kaverilleen ja virnusi jotain. En nyt tiedä, mikä siinä niin hassua oli. No, salille mahtuu kaiken näköistä sakkia.
arvostaahan tuota pitäisi eikä naureskella.
Oliko vanhakin mies?
Ehkä virnuilu kohdistui kaveriin siinä vieressä, että "sulatas Arska pari kiloa kinkkua että saat vedettyä ees puolet siitä määrästä leukoja ku tuo tyttö". ;)
Linnanmaalla käy välillä myös tyyppi, joka saa sanonnan "haisee monen metrin päähän" kuulostamaan tyttöjen ruikutukselta. Tämä mies nimittäin haisee varovasti arvioiden kymmenien metrien päähän. Esimerkiksi viimeksi menin salille, ja ihmettelin mikä haisee naisten pukuhuoneessa niin hielle. No, kun menin itse salille (kahden suljetun oven läpi), huomasin mikä se taas haiseekaan. Joskus meinaa alkaa valumaan vesi silmistä, kun tuoksut on niin vahvat. Lieköhän kyseessä sama tyyppi, ei kai noita voi (ei saa!) olla kovin montaa...Oulun Teknopalatsilla ainakin eräs vakioasiakkaista haisee aivan hel***** pahalta (hieltä) joka kerta kun samaan aikaan salille satutaan. Pari kertaa oon tullu just suihkusta kun kyseinen heppu on menossa salille, ja vetää jo valmiiksi kuvottavanhajuiset treenikamat niskaan, jolloin haju jää "ainoastaan" muutamaksi minuutiksi pukkariin leijumaan. Silloin voi vaan olla tyytyväinen että oma treeni on jo tehty.