Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua potuttaa tällähetkellä salilla vaan ja ainoastaan yks sellanen tyyppi joka tulee salille tekee jonkun sarja puhuu puol tuntia paskaa tekee sarjan ja on olevinaan tosi viisas joka asiassa..eikä tyyppi ole yli seittemässä vuodessa kehittyny yhtää.Heittelee niin paskoja kommentteja että ei tyhmempiä ole. Sitten myös pari tyyppiä jotka ei salilla oikeen muuta tee, kun kyylää mitä muut tekee jne.

Olimme kavereiden kanssa eräällä uimahallilla treenaamassa, joka oli suht ahdas ja runsasväkinen. Salilla oli vain yksi penkki, johon pääsyä odotimme otsa kurtussa iät ja ajat, koska eräs mies halusi käyttää penkkiä siihen että hän voi nousta levytanko niskassa sen päälle seisomaan ja laskeutumaan takas alas. Hyödyllinen liike varmasti, mutta jos kyseessä on muutenkin ahdas sali, jossa saa jatkuvasti odotella niitä "laitteiden" vapautumista niin toivoisin ainakin itse, että niitä käytettäisiin suht näiden "laitteiden" perimmäisiin tarkoituksiin ja jätettäisiin tuommoiset sooloilut johonkin toiselle salille (isommalle ja tilavammalle) tai sitten kotiin.

Teinit ja teinimieliset. Turpa kiinni, ellei ole jotain rakentavaa keskustelunaihetta.
Enemmän olen huomannut teinien pitävän suutaan kiinni, kun salilla on semmosia mörököllejä ja siun ikäiset jauhavat siellä mistä sattuu :hyvä: . Ei pahalla, tosin hanki korvatulpat jos et kestä muiden puheita.Teinit ja teinimieliset. Turpa kiinni, ellei ole jotain rakentavaa keskustelunaihetta.