Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

muakin loukkaantumiset... tai vaikkei ookaan ollu sellasia selkeitä loukkantumisia niin kaikenmaailman selittämättömät kipeytymiset prkl..! olkapäät ja polvet eniten. sekä joskus selkä.

Mua potuttaa tällähetkellä salilla vaan ja ainoastaan yks sellanen tyyppi joka tulee salille tekee jonkun sarja puhuu puol tuntia paskaa tekee sarjan ja on olevinaan tosi viisas joka asiassa..eikä tyyppi ole yli seittemässä vuodessa kehittyny yhtää.Heittelee niin paskoja kommentteja että ei tyhmempiä ole. Sitten myös pari tyyppiä jotka ei salilla oikeen muuta tee, kun kyylää mitä muut tekee jne.

Olimme kavereiden kanssa eräällä uimahallilla treenaamassa, joka oli suht ahdas ja runsasväkinen. Salilla oli vain yksi penkki, johon pääsyä odotimme otsa kurtussa iät ja ajat, koska eräs mies halusi käyttää penkkiä siihen että hän voi nousta levytanko niskassa sen päälle seisomaan ja laskeutumaan takas alas. Hyödyllinen liike varmasti, mutta jos kyseessä on muutenkin ahdas sali, jossa saa jatkuvasti odotella niitä "laitteiden" vapautumista niin toivoisin ainakin itse, että niitä käytettäisiin suht näiden "laitteiden" perimmäisiin tarkoituksiin ja jätettäisiin tuommoiset sooloilut johonkin toiselle salille (isommalle ja tilavammalle) tai sitten kotiin.

Mua potuttaa tällähetkellä salilla vaan ja ainoastaan yks sellanen tyyppi joka tulee salille tekee jonkun sarja puhuu puol tuntia paskaa tekee sarjan ja on olevinaan tosi viisas joka asiassa..eikä tyyppi ole yli seittemässä vuodessa kehittyny yhtää.Heittelee niin paskoja kommentteja että ei tyhmempiä ole. Sitten myös pari tyyppiä jotka ei salilla oikeen muuta tee, kun kyylää mitä muut tekee jne.
:rolleyes:

Olimme kavereiden kanssa eräällä uimahallilla treenaamassa, joka oli suht ahdas ja runsasväkinen. Salilla oli vain yksi penkki, johon pääsyä odotimme otsa kurtussa iät ja ajat, koska eräs mies halusi käyttää penkkiä siihen että hän voi nousta levytanko niskassa sen päälle seisomaan ja laskeutumaan takas alas. Hyödyllinen liike varmasti, mutta jos kyseessä on muutenkin ahdas sali, jossa saa jatkuvasti odotella niitä "laitteiden" vapautumista niin toivoisin ainakin itse, että niitä käytettäisiin suht näiden "laitteiden" perimmäisiin tarkoituksiin ja jätettäisiin tuommoiset sooloilut johonkin toiselle salille (isommalle ja tilavammalle) tai sitten kotiin.

Nämä kommervenkit kyllä pistää sapen kiehumaan salin ollessa täynnä, onko se ihan pakko tehdä noita saatanan ketkutteluja kun niitä penkkejä on muutenkin vähän.

Juuri nyt potuttaa lähinnä se, etten pääse salille ennen kuin torstaina noiden ryökäleen joulun pyhien takia.

Eikä lähipäivinä viitsi edes yrittää katsoa mitä syö - siitä tulisi lähinnä nokanvartta pitkin mulkoilua, että "mikä tuo muka esittää olevansa kun ei kelpaa kuin raejuusto?" :)

Kun käy aamulla treenaamassa, musiikki soi íhan saatanan kovaa. Ihan sama mitä siellä soi, kunhan volyymi ois sellanen, että pystyis kuuntelemaan korvanapeista omaa musaa. Eikä mitään tietoa mistä sitä sais hiljemmalle, kerran oli bugittava cd-levy soimassa ja koko ajan soi sama 0.5sec pituinen pätkä helvetin kovaa. Meinas kyllä pää räjähtää :curs:

Musiikkipuolella täälläkin vitutusta...

Joel Hallikaisen ja Ari Klemin tuotanto ei ole sitä parasta mahdollista kyykkysarjan aikana. Eli Radio Nova ei kuulu kuntosaleille.

Naistenvuorot ovat aina silloin, kun itse olisi menossa salille . Silloinkin olisi tilaa reenata ,kun vain reidenkoukistajiin ja loitontajiin jonotetaan perkele

Sanonpahan vaan että jos ne tiukat naiset siellä salilla paljonkin häiritsee keskittymistä niin varmaan kannattaa ennen salille menoa tyhjentää ne kassit :D

Nyt o tullu niin monta tuijotteluun liittyvää kommenttia, että annan vähä vastapainoa siihen. Musta tuntuu että teillä, ketä se oikeesti nyt niin vituttaa on ylipäätäsä niin huono itsetunto että yritätte muuteki tasapainottaa sitä reenaamalla ja sit jos joku kattoo niin ootte melkee vetämässä turpaa. Antaa toisten kattoo sanon mä. Katon itsekin vaikka kokemusta salilta on jo monen vuoden takaa. Mä en taas ymmärrä sitä, että ei vois katella ihmisii vaan sen takii et leimautuu "tuijottelijaks". Ite katon ihan siitä syystä, että haluun oppii lisää ja parhaiten oppii kattomalla muitten tapoja reenata. Ja kysympähän vaan että miks kasvatatte niitä lihaksia jos teitä kuitenkin ne tuijottelijat niin ärsyttää. Kuitenkin tykkäätte saamastanne huomioista. Voisin väittää että reenaan itsekkin lähes esteettisyyden takia ja jos joku tykkää näkemästään tai ajattelee mua edes jonkinlaisena tavoitteena omassa reenissään niin miksi pahastuisin siitä? Mitä jos ei pidettäisi kaikkia aina niin vihollisina ja lähdettäisiin sinne salillekin avoimin mielin, myös valmiina neuvomaan muita. Olen itsekin kohdannut tuijottelua ja kuitenkin vaihdettua muutaman sanan näiden tyyppien kanssa olen kuitenkin saanut monta mukavaa salikaveria.

Teinit ja teinimieliset. Turpa kiinni, ellei ole jotain rakentavaa keskustelunaihetta.

Nyt pitäis taas totutella aamutreeneihin...Ei vittu kyllä meinaa tulla mitään mun heräämisistä näin yhdeksän maissakaan. :D

Perkele.

Huomenta huomenta.

No kun onmuutenkin pieni sali, niin kieltämättä
1) pukukoppien pienuus
2) laitteissa istuminen tai niihin nojailu ilman, että tekee niissä mitään ja sitten pitää erikseen mennä siitä puhuttamaan (ite syyllistynyt kerran)
3) kaikenlaiset vitun painitreenit klo 18.00 jälkeen täyttää naulakot ja vituttaa muutenkin

, mutta eipä niiltä sitäkään mikään evää, eli ite pitäisi mennä ennen niitä sinne jne.
4) yksi nainen näyttää tuovan lapsia leikkimään sinne salille aina tiettyyn aikaan, mutta onneksi on vain harvoin tarvinnut nähdä. ole hyvä, vie lapsesi sukulaisille hoitoon/päiväkotiin etc. terveisiä, toivottavasti luet tämän tekstin!

Se kun treenit ei kulje:curs: tekisi mieli vain viskoa niitä painoja:curs:

Teinit ja teinimieliset. Turpa kiinni, ellei ole jotain rakentavaa keskustelunaihetta.
Enemmän olen huomannut teinien pitävän suutaan kiinni, kun salilla on semmosia mörököllejä ja siun ikäiset jauhavat siellä mistä sattuu :hyvä: . Ei pahalla, tosin hanki korvatulpat jos et kestä muiden puheita.

E: en kyllä muuten ihmettele niitä, jotka eivät niistä todellisista teinixeistä pidä. Koulussa niiden kanssa ei ole täysin pakko olla, mutta entäs sitten vaikka täydessä kahvilassa pöydät täynnä NIITÄ kikattelemassa. Hihih!

Todellisuus puhuu puolestaan, että huonompiosaisten luusereiden on kyllä helppo olla näille teineille kateellisia, sillä ovat useasti sosiaalisempia kuin he ja omaavat enempi kavereita = pärjäävät elämässä hyvin. Nämä epästereotypiset teinit (vaikkapa nörtit sitten) ovat useasti oikeasti järkevämpää ja mm. väittelyissä perustelevampaa tyyppiä, kun taas stereotypiateinit jyräävät olemalla se kuuluisa enemmistö joka paikassa harmaassa massassa. Niin se vaan menee ja jos ei sen kanssa pysty elämään, niin ei sitten mene niiden luokse. Tosin houkuttelee kyllä ajatus, että semmoinen tulisi koulussa eteen vittuilemaan ja olisi 100% perusteet piestä se, niin täältä päin varmaan tulisi 8) . Tosin hieman varovaisemmin toki, jos olisi naispuolinen. Mokomia heikkoja mälisijöitä, joita laki suojelee.

Anteeksi avautuminen.

Back
Ylös Bottom