Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

ehdottomasti se, kun ei handlaa oikein jotain liikettä ja tekniikka ei ole sieltä parhaimmasta päästä joten kulmasoutu menee takaolkapäille... ei naurata yhtään ja monet kerrat jäänyt reeni siihen kun motivaatio tippunut miinuksen puolelle. ja myös päänsärky potuttaa

Tällä hetkellä ainoa asia joka potuttaa on eräs keski-ikäinen mieshenkilö. En siis ymmärrä miten voi tehdä kaikki liikkeet niin väärin. Ja tämä ei ole mitään liioittelua, alatalja, ylätalja, jalkaprässi, vatsat ja kaikki käsipainoräpellykset täysin vituilleen. Esim. Henkilön pystypunnerus on sellaista kitkutusta, että painojen liikerata on n. 5cm, sama haukkarissa. Prässissä vedetään n. 10cm liikeradalla ja ylätaljaa riuhdotaan pompulla, ensin jalat suoraksi ja sitten rykäistään.

Kaiken huipuksi kaveri katselee minua (15v) siihen tyyliin "Voi poikaa kun ei rauta liiku" kun teen selvästi paremmalla tekniikalla ja pienemmillä painoilla. Veikkaan että monessa liikkeessä ei isompia rautoja liikuttelisi jos tekniikka olisi edes vähän parempi.

En viitsi asiasta alkaa huomautella, koska sitten alkaisi opetus tyyliin "Kyllä minä tätä vähän kauemmin olen tehnyt kuin sinä" Harmi vain ettei päällepäin näy, arvioisin kaverin mitat 180/75 ja ihan perus sohvaperunarasvoissa ollaan.

Mua ärsyttää se kun tullaan salille lasten kanssa. :curs:
Jos on aivan pakko ottaa ne mukaan nii ottaisi vaikka piirustuskirjan yms mukaan ettei ne juokse, kilju, leiki laitteissa...
pahimmassa tapauksessa jollain äidillä on kolme muksua mukana jotka vallottaa ne kolme viereistä laitetta...

samoilla linjoilla ollaan ... päiväkodit on erikseen :curs:
vitutus käyrä on korkeimmillaan , kun pikkulapset huomaavat jumppa pallon:curs:

Kaikista eniten vituttaa se jos joku tuo rääkyvät kersat salille!!!Eihän se mikään lastentarha ole!Pitää joka välissä seurata että ne ei jää painojen alle !!!Per*e*e!!!

Mua Ainaki Vituttaa Niin Kovaa Ne Saatanan Neekerit Ku Niillä Ei Oo Mitään Tapoja! Ne Jättää Kaikki Vitun Paino Siihen Mis Ne On Tehny Ja Tulee Siihen Vittu Yhtäkkiä Tekeen Välissä Ku On Ittellä Sarjat Kesken Ja Ottaa Vaan Painoja Pois Ja Sitte Ku Ne Viälä Mölisee Siälä Sitä Niitten Paskaa Kiältään! Vittu Palais Omaan Maahan! Suami Suamalaisille!
mitäs jos menisit sanomaan sen niille neekereille??se olis parempaa kuin netissä kiukuttelu
:D

Tein ylätaljaa ensimmäistä sarjaa. Sain sarjan päätökseen ja kerkesin nousta pois ja astua puoli metriä taaksepäin kun yksi näistä pipopää-farkku-huppari-linjalla oleva kaveri loikkasi suoraan taljaan istumaan perse minun myyrää hipoen. :hyper:
Vaihtoi tapista pienemmät painot ja alkoi riuhtoa menemään. Itse menin tilanteesta jotenkin niin lukkoon että en osannut kuin seisoa siinä ja tuijottaa monttu auki, eipä tälläistä ole ennen tapahtunutkaan. Jannu sai sarjan loppuun ja poukkasi pois, onneksi siinä vaiheessa sain suuni auki ja totesin että on kohteliasta kysyä voiko tehdä välissä ja laittaa sitten tappi samalle paikalle missä se edellisellä käyttäjällä oli.

Juuri tämä vituttaa suunnattomasti:curs: Pitäiskö siihen jättää joku lappu/pyyhe/hajumerkki ettei heti olisi joku änkeämässä kun saa sarjan loppuun.

Yksikin tyttö salilla aina hiljaksiin vain tulee ja vie paikan. Hyvä ettei kädestä vie :jahas: Ei se kysyminen voi olla niin vaikeata.

On oikein hankalaa keksiä jotain potuttavaa.Kaikki salilla on hyvin:)
Yksi lapsi käy siellä isänsä kanssa, mutta on pysynyt hiljaa leikki nurkkauksessa...Treenatessani pohkeita eräänä päivänä pieni herra käveli pois nurkkauksesta ja huomasi metrin päässä naama irveessä ja punasena vääntävän äijän retaleen.Seurauksena kaks asekelta taaksepäin ja äkkiä takaisin:)Aina kun katson pientä silmiin ensireaktiona käännös.
Täällä osataan tekniikat ja painot menevät paikalleen kiltisti ja hyvät tavat on käytössä...Ainoastaan eräs tyyppi ärsyttää sillä hän tekee vain hauista ja olkapäitä, mutta eihän tollasesta pitäisi edes ärsyyntyä oma on asiansa.

Ei oo vielä sattunu mitää keijoja salille samaan aikaan jotka ois vituttanu, jotkut lähinnä naurattaa vaan.. Mutta omat heikot voimat kyllä vituttaa..

Ei ole tullut salilla käytyä lähes vuoteen (treenaaan kotona), mutta yli kaiken vitutti kyllä nämä varatut salivuorot. Siis, mitä vittua? Kyllä nyt luulis että sinne salille saa mennä koska vain (aukiolo aikana) jos on salinkortin ostanut. Varmaan missään muualla ei edes tällaista punttisalin varaus mahdollisuutta ole(?) Pari viikon päivää oli sellaisia, että oli käytännössä mahdoton päästä salille, jossei sitten jaksanut enää yhdeksältä ehtoolla mennä vääntämään.

Toi on kyllä tosi hanurista. ^^ Onneksi ei taida kovin yleistä olla.

Ei ole tullut salilla käytyä lähes vuoteen (treenaaan kotona), mutta yli kaiken vitutti kyllä nämä varatut salivuorot. Siis, mitä vittua? Kyllä nyt luulis että sinne salille saa mennä koska vain (aukiolo aikana) jos on salinkortin ostanut. Varmaan missään muualla ei edes tällaista punttisalin varaus mahdollisuutta ole(?) Pari viikon päivää oli sellaisia, että oli käytännössä mahdoton päästä salille, jossei sitten jaksanut enää yhdeksältä ehtoolla mennä vääntämään.
No meillä on salilla tullut naisten vuoro parhaalle ajalle (17-20) kortin ostamisen jälkeen:curs: Vittuttaa vaan tollanen, että saan just ostettua vuoden kortin ja ,sitten joku keksii lätkästä ainoille niistä päivistä kun on mahdollisuus päästä sinne vitun perseeseen nostelemaan niitä säälittävän pieniä kiekkoja, eikä tämäkään vielä riitä, vaan naiset eivät voi kulkea sillä omalla vuorollaan salilla, vaan kaheksalta on vielä koko sali täynnä femiinejä... Ja Antti Tuisku raikaa!!!:curs: Joo, mut muutamat hermoille:kippis1:

E: Ei mitään naisia vastaan, vaan sitä että pystytään rajoittaa jo valmiiksi maksettua käyttöoikeutta vai mikä lie

No meillä on salilla tullut naisten vuoro parhaalle ajalle (17-20)
Ja täälläkin juurikin niin, ett nämä varatut salivuorot oli jotain naisten "kuntopiirejä". Kerrankin pelmahdin salille tietämättömänä siitä että siellä oli juuri meneillään naisten vuoro; sali täynnä 40-50 vuotiaita akkoja jotka norkoili laitteilla rupatellen toistensa kanssa, ehkä 2-3 nuorempaa naista jotka sitten tekivätkin siellä jotain. Eikö ne vois pitää niitä marttakerhojaan jossain muualla?

Joskus salilla on jollain ollut lapsia mukana tai sitten eivät ole olleet varsinaisesti salilla, mutta samassa tilassa / rakennuksessa.

Menee vähän keskittyminen, jos tekee esim. kyykkyä tai rinnallevetoa ja pitää pelätä, että joku nappula jää alle, kun laskee / pudottaa painot.

Tai ei toi nyt varsinaisesti potuta, mutta vaarallistahan tuo on ja häiritsee muiden treenejä. Joskus olen myös nähnyt, kun joku pikku napero istui tai oli polvillaan penkillä ja yritti nostaa tankoa telineistä. Onneksi ei noussut, kun olisi jäänyt alle.

Joskus salilla on jollain ollut jotain lapsia mukana tai sitten eivät ole olleet varsinaisesti salilla, mutta samassa tilassa / rakennuksessa.

Menee vähän keskittyminen, jos tekee kyykkyä tai rinnallevetoa ja pitää pelätä, että joku nappula jää alle, kun laskee / pudottaa painot .
Täälläpäin oli paikallisella salilla avoimien ovien päivä uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi. Eiköhän siellä joku (yh?-)mamma ollut lasten kanssa. Kovasti pisti lapsia tekemään kuntopiiriä salin laitteilla. Olin sen verran hämmentynyt, etten tiennyt miten reagoida asiaan. :wtf:

Joku muukin on maininnut mutta nyt mainitsen minäkin: Miksi helvetissä kyykkytelinettä pitää varata hauiskääntöön/kulmasoutuun/pystysoutuun/pystypunnerrukseen tai vastaaviin liikkeisiin? Eikö jumalauta 50 kiloa saa nostettua maasta käsin?

No ainakin minusta kuulostaisi vaikeammalle ottaa tanko hauiksien tekoon tai kulmasoutuun kyykky -telineestä, mutta pystypunnerrukseen se on minusta kummiskin pätevä ja siihen sitä meiän salilla käytetään, jos ei joku tietysti jo kyykkää siinä. Voi se joillekin olla aika paska tuhlata voimiaan siihen, että otat rinnalle sen 50 kg ja sitten vielä puserrat sillä toistoa olkapäille.

Itse teen pystysoutua/pystypunnerrusta siinä kyykkytelineen tangossa tietysti jos kukaan ei siinä kyykkää. Hauikset ja muut onnistuu tietty omilla tangoillaan.

Mulle on vitun sama mitä sieltä kaijuttimista tulee, jos haluun kuunnella musaa nii lähen sit himaan tai johki yökerhoon. Se että jos on voimaton päivä eikä oikeesti jaksa treenata vaikka kuinka haluais, on ainaki yks asia mikä saa mun hermot kiristymään. Toinen asia on loukkaantumiset ne ei oo koskaan hyvästä :(

MTV:n paskat musiikit ja turhat ohjelmat. Miksei voi laittaa jotain heavy/rock levyjä soimaan kun ei tuolla naiset juuri muutenkaan käy, joita kyseinen musiikki saattaisi kavahduttaa.

Back
Ylös Bottom