Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua potuttaa se, et välillä kun salilla ollessani katon peilistä kunnon pumpissa, tajuan et vittu mä en oo oikeesti enään normaalin näköinen, mitä vittua mä oikeen täällä teen 3-4 kertaa viikossa...:(

Noh, tää on kuitenkin harvoin.
eikä ollut tarkoitus 'kehua' itteensä:jahas:

Eniten mua ehkä potuttaa salilla sellanen porukka, joka ei joko treenaa, puhuu vitun lujaa ja/tai koko ajan, tai tuijottaa niinku mykkä vittua...:curs:

Ei se sulta ole pois vaikka tekisivät miten:) Turhaan tuhlaa omaa energiaa tollaseen toisten treenien analysointiin. Sitten kun talja on vapaa niin mene tekee siihen oikealla tyylillä. Typerää muutenkin tollanen haukkuminen, salillahan ne on niinkuin itekin, mee sitten neuvoo niitä jos ne päänylivedot ärsyttää.

Mua ei ärsytä mikään salilla, paitsi se jos on ruuhkaa ja ei pääse tekee liikkeit oikeas järjesyksessä.

Ihan samaa mieltä bodaajan kanssa. Kummallista muutenki miten helposti ihmiset vittuuntuu. Ja turhista asioista niinku jonku toisen tyypin treeneistä tai treenityyleistä. Sillo kyllä kannattaa vilkasta peiliin...

Salilla ärsyttää jos ei oma treeni kulje odotetulla tavalla.

Ei se sulta ole pois vaikka tekisivät miten:) Turhaan tuhlaa omaa energiaa tollaseen toisten treenien analysointiin. Sitten kun talja on vapaa niin mene tekee siihen oikealla tyylillä. Typerää muutenkin tollanen haukkuminen, salillahan ne on niinkuin itekin, mee sitten neuvoo niitä jos ne päänylivedot ärsyttää.

Noh ei tietenkään, no niiden asiahan se on, kun hajottavat itsensä, olen neuvonut kyllä kavereita samoin moni muukin minua kokeneempi treenari, et tällälailla se menisi paremmin perille sinne minne tarkotus olisi. Mutta ei niin ei.

Ei varsinaisesti vituta mutta vähä hirvittää katella ku jengi painelee ilman mitää lämmittelyä suoraan penkkiin ja maksimia vääntämään. Tänään viimeks tuli todistettua tuo nuorten kollien reenityyli. Uskon, että on vaan ajan kysymys kun paikat hajoaa.. Ihme ettei maltti riitä.

Mua ei ärsytä mikään salilla, paitsi se jos on ruuhkaa ja ei pääse tekee liikkeit oikeas järjesyksessä.

Taivaskäsi sanoi:
joutuu monesti odottamaan

Et tainnut oikein lukea kovin tarkkaan? :)

Vaihdoin tässä taannoin kaupungin pieneltä ja laitteettomalta salilta yksityiselle fitness-henkiselle salille. muutama asia ärsyttää
1. Suurinosa kävijöistä treenaa liian tehottomasti! :whip: :D
2. radio nova on suosituin kanava :eek:
3. paikka tuntuu oudon kliiniseltä: ihmiset treenaavat omissa oloissaan muotivaatteisiin tälläytyneinä ja tekevät toistonsa ilmekkään värähtämättä. Kukaan ei hauku poliitikoita, puhu autoista tai kiroa penkkaavaa nuorisoa.
4. Kukaan ei myöskään neuvo aloittelijoita tekniikassa, ja olenkin nähnyt mitä mielenkiintoisimpia kyykkytekniikoita jos sitä nyt ylipäätään joku eksyy tekemään. Vanhalla salilla sentään luimistelevat teinit saivat heti aimo annoksen isällisiä neuvoja!
5. Hyvä yhteishenki puuttuu! Juuri kukaan ei tee vuorotellen laitteissa ja jos moista erehdyt kysymään saat osaksesi kummastuneita katseita tai peloitat alkuperäisen tekijän tiehensä.. :jahas:
6. Raskaan mavesarjan jälkeen ei kannata pudottaa painoja alas, ainakaan äänestä päätellen..
7. naisolioiden pakaratreenit haittaavat keskittymistä, missä ovat rumat neljäkymppiset karpaasit??

5. Hyvä yhteishenki puuttuu! Juuri kukaan ei tee vuorotellen laitteissa ja jos moista erehdyt kysymään saat osaksesi kummastuneita katseita tai peloitat alkuperäisen tekijän tiehensä.. :jahas:
7. naisolioiden pakaratreenit haittaavat keskittymistä, missä ovat rumat neljäkymppiset karpaasit??

Aika hyvä. :lol2: Voin kuvitella sen kummastuneen katseen, joka jonkun muotikledjuissa treenaavan kolmikymppisen hienostotyypin silmissä on, kun yrittää vuorotella laitteissa. :D

Mutta noita pakaratreenejä on varmasti mukava seurata sillain sivusilmällä... ;)

Järjestyksessä:
Kaverit, jotka pitävät järkyttävää meteliä tiputtamalla painot korkealta alas sarjansa jälkeen (varsinkin käsipainot).

Salin ruuhka. (ei pääse tekemään normaalissa järjestyksessä ohjelmaa)

Kaverit, jotka jättävät painoja tankoon. Mielestäni siinä menee turhaa aikaa kun saa purkaa toisten painoja ja ajatellen lisäksi naisia (ja mikä ettei pienemmille jätkille), joille ei kaikille aina ole mukavaa purkaa jotain 200 kilon painoja tangosta.

Joo,tottakai jokainen joka oikeesti treenaa niin haisee hieman hielle.Eikä niitä salihousuja joka treenin päätteeks voi pestä.Mutta mutta,kyseinen veijari on käyttänyt samaa paitaa jo vuosia,kärystä päätellen pesemättä.Paidassa kämmenen kokoisia reikiä ja haisee 5 metrin päähän...Leikki kaukana:)

Joo tosi ärsyttävää..mun salillä käy kanssa eräs tyyppi joka ei ole kyllä pessyt sitä vaaleaa hihatonta paitaansa koskaan! Se näyttää kyllä ihan vitun oksettavalta.Tekee onneksi pelkkiä vatsoja ja juoksee matolla..eipä paljoa huvittais mennä penkkaamaan sen jälkeen.

no lähinnä nää teinit :D vaikka itelläkin on kohta vasta 17 vuotta ikää niin sentään teen sarjat keskittyneesti, enkä turhaa pölise...salille tulee yleensä semmonen lauma 13 vuotiaita jotka tekee penkissä yhen sarjan sitten puol tuntia puhuu vaan. muutenki paskaa läppää lentää:curs: :D toine asia on nää jotkut läskit jotka mun salilla käy..ei siis sillä että vihaisin läskejä ja hyvä vaan että on liikunnan alottanu mut ne meiän salilla käyvät on siellä ehkä 15 min ja tekee ihan minimipainoilla vaikka paljon enemmilläki jaksais :jahas: sitte tietenki jätetään painot aina laitteisiin jne....:curs:

Tänäänkin pari aivan liian hyvän näköstä kesäkissaa häiritti oleellisesti keskittymistä treenamiseen. Pitäis vissiin vaihtaa sali johonki örisevien karpaasien hikikammioon.

Tänäänkin pari aivan liian hyvän näköstä kesäkissaa häiritti oleellisesti keskittymistä treenamiseen. Pitäis vissiin vaihtaa sali johonki örisevien karpaasien hikikammioon.

Itsehän käyn jälkimmäiseksi mainitussa. Suosittelen että pysyt omalla salillasi, ei se ruoho ole vihreämpää aidan tällä puolellakaan.:D

Eilen olin kaveria spottailemassa, ja siellä oli taas se sama fädi kaveri joka painaa saletisti lähemmäs 110kg. Treenaa pelkästään haukkaria 45min. ja kauhee heijaus joka vitun sarjassa. On sillä kyllä paksut tumput med tribaali, ei siinä mitään, mutta sen gaspin housut on varmaa kokoa XXS ja kaveri ei omaa jalkoja ja vielä vähemmän persettä. VITUTTAA TUOLLASET!! En oo koskaa nähny et se tekis mitää kunnon jalka tai selkätreeniä.

10-v vanhemmat heput ovat suurinpiirtein ympärillä mulkoilemassa, kun toinen treenaa mavea 60kg:llä. Koko ajan tuntuu, että jokin menee väärin tai nyt olen niin helvetisti taas edessä.

Kerran muuten yhdellä muijalla oli jonkinlainen päässä oleva keskittymisjuttu: pistin alaviistopenkkiä koopee samalla kun tämä nainen teki pystypunnerrus koopee ja aivan samaa tahtia kolisivat yhteen. Tämä jätti sarjan kesken ja olin 98% varma, ettei jotenkin osannut keskittyä, kun tein samalla. Itse jatkoin ihan loppuun asti.

Ai niin, taljat <3 . Niissä on niin simppeli tehdä välissä vähän sarjaa. Mutta jossain penkissä ja kyykyssä ei mitään puhettakaan.

Vituttaa, kun ei saa kesätöitä. Se ei vituttais, jos tietäisin olevani joku nörttikynä, joka ei ole työtä nähnytkään. Silloin asian ymmärtäis, mutta kun tietää olevansa varmasti keskivertoa kovempi tyyppi tekemään töitä, niin silloin ottaa aivoon.:wall:

Ja ku kaikki menee suhteilla! Ite soitin viime kesänä Prismaan, niin ne kieltäyty heti ja sano, ettei alle 18-vuotiaita oteta töihin ollenkaan. Hupsista keikkaa, pian kuulin, että yks kaverini oli siellä töissä (olikohan ikää 16?).

Isoveljelle eräs työnantaja oli jo antanut ymmärtää, että paikka on sopimusta vaille valmis. Soitti viikko sitten ja sanoi, että paikka menikin jo. Ja isoveli on sentään kahtena vuonna ollut kyseisessä paikassa, ja työnantaja on niin pirusti tykänny, että on kova työmies. Ettei vaan olis ollu suhteet jälleen kerran...? :jahas:

Avauduin... Edes vähän helpottaa. :)

Offtopiccia taitaa olla threadi täynnä, joten empä ole ensimmäinen. :D
Niin, ja vituttaahan tämä juttu myös salilla!

Eilen olin kaveria spottailemassa, ja siellä oli taas se sama fädi kaveri joka painaa saletisti lähemmäs 110kg. Treenaa pelkästään haukkaria 45min. ja kauhee heijaus joka vitun sarjassa. On sillä kyllä paksut tumput med tribaali, ei siinä mitään, mutta sen gaspin housut on varmaa kokoa XXS ja kaveri ei omaa jalkoja ja vielä vähemmän persettä. VITUTTAA TUOLLASET!! En oo koskaa nähny et se tekis mitää kunnon jalka tai selkätreeniä.

Nää on kyllä parhaita. Vituttaa se kun joku toinen ei treenaa jalkoja.:D

Ei nyt varsinaisesti potuta mutta kuumottaa sellanen yks todella hot kisu salilla. Kyseessä oleva kisu on ilmeisesti puolalainen ja vilkuilua on molemmin puolin. No meikäpä meni sitten ystävystymään tämän poikakaverin(?) kanssa. Ja nyt EI TIEDÄ MITÄ AJATELLA tästä mutta pari päivää on tosin ollut aika :hyper: fiilis, en tiedä miksi. Tyttö tai nuori nainen on tosi söpö ja pitää sortseja jonka lahkeet on kork. 20 cm... ää tää on ihan kamalaa...

Tosin kun tämän poikakaverin(?) kanssa juteltiin tuli tämä nainen hakemaan sitä ja hädin tuskin vilkasi saatika esittäytyi mitä nyt en edes odottanu mutta.. olikohan siinä jtn vinkkiä??

Neuvokaa te kokeneemmat nuorta neitseellisessä satamassa olevaa.

Tässä oli nyt tarina lyhykäisyydessään

Ei varmaankaan pitäisi turhautua siitä, että joku toinen on höntti, mutta ajoittain vituttaa suunnattomasti tyypit, jotka kyselevät neuvoja ja mielipiteitä treenaamisesta ja syömisestä ja sitten eivät kuitenkaan edes kunnolla kokeile mitään uutta, vaan jatkavat samaan tapaan kuin ennenkin. Ihan paska systeemi, ainakin Tapparan junnuissa kyykättiin näin jne.

Back
Ylös Bottom