Kyttääjät vituttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyttääjät vituttaa.
Mua ottaa kaaliin se musiikki siellä. Se on niin syvältä kun vaan voi olla!!:wall: Välillä tekis mieli hakata nyrkkeilysäkin sijasta ne kaiuttimet päreiks:D Ja se vituttaa myös jos en saa itestäni kaikkee irti, siitä tulee aina sellanen fiilis että oon ihan löysä jätkä..

Joo tän unohin mainita.. masentaa jonku nrj:n purkkapopin tahissa koittaa reenata, hevi kunniaan![]()
Pop > Hevi
Räp > Hevi
R'nB > Hevi
Listaa voisi jatkaa loputtomiin...
Ei kai sentään iskelmät? Niitä mä en voi sietää, mutta aina ne soi paikallisella salilla. Yritää siinä ny sit vääntää ranskalaisia kun taustalla soi joku fucking Eino Grön.

Edelleen etoo muutama apina jotka treenaa joka päivä samoissa haisevissa treeni kuteissa:( Eikä tajua edes peseytyä kunnolla!! Hygieenia pitäis hoitaa ettei haise kun elävä perse!!
Nyt viime aikana on alkanut vituttaa kun joutuu monesti odottamaan että pääsee ainoaan ristikkäistaljaan tekemään kun mopo-amis pojat on hinkkaamaassa hauiksia kauhialla heijarilla tai ojentajia niin että liike lähtee suorilla käsillä reilusti pään yläpuolella ja heilautetaan täysipakka liikkeelle heijarilla. Tekisivät edes ne liikkeet kunnolla. :curs:
Turhaan tuhlaa omaa energiaa tollaseen toisten treenien analysointiin. Sitten kun talja on vapaa niin mene tekee siihen oikealla tyylillä. Typerää muutenkin tollanen haukkuminen, salillahan ne on niinkuin itekin, mee sitten neuvoo niitä jos ne päänylivedot ärsyttää.No, tänään otti hieman kupoliin, kun yks jamppa teki penkissä ranskalaisia ja piti semmoset viiden minuutin palautukset siinä välissä istuskelemalla siinä penkillä. :jahas: