Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua ottaa kaaliin se musiikki siellä. Se on niin syvältä kun vaan voi olla!!:wall: Välillä tekis mieli hakata nyrkkeilysäkin sijasta ne kaiuttimet päreiks:D Ja se vituttaa myös jos en saa itestäni kaikkee irti, siitä tulee aina sellanen fiilis että oon ihan löysä jätkä..

Mua ottaa kaaliin se musiikki siellä. Se on niin syvältä kun vaan voi olla!!:wall: Välillä tekis mieli hakata nyrkkeilysäkin sijasta ne kaiuttimet päreiks:D Ja se vituttaa myös jos en saa itestäni kaikkee irti, siitä tulee aina sellanen fiilis että oon ihan löysä jätkä..

Joo tän unohin mainita.. masentaa jonku nrj:n purkkapopin tahissa koittaa reenata, hevi kunniaan :rock:

kitisijät/valittajat vituttaa.. onneks semmosia ei oo näkyny aikoihin

Vituttaa ankarasti kun liian pienellä salilla ei oo vapaita tankoja :curs:
Katsotaan kauanko kestää kunnes se kahdensadan metrin matka sinne ei enää auta vitutukseen.

Ei kai sentään iskelmät? Niitä mä en voi sietää, mutta aina ne soi paikallisella salilla. Yritää siinä ny sit vääntää ranskalaisia kun taustalla soi joku fucking Eino Grön.

:lol2: Repesin..! Onko nain tosiaan asian laita?? Oletko harkinnut kayda kertomassa paikan vastaavalle, etta taa-ta-ta -tahdilla kulkeva humppa ei yksinkertaisesti toimi tiheammalla temmolla kulkevan salitreenin taustalla? Tai etta salitreenissa on tarvetta jonkin verran uhkua ja puhkua (me? never -sylki vain roiskuu) ja se taa-ta-ta ei oikein toimi. Luulisin, siis vain luulisin, ettei isanta/emanta voi olla iskelmapoliisi ja taten kohteliaasti vihjaisemalla muidenkin salillakavijoiden preferoivan enemman syketta musiikissa, voisi muutoksia jopa saada aikaan.

Mikali treenaat Suomen iskelmakerhon tiloissa, niin siina tapauksessa vaihtaisin salia, hops.:rolleyes:

Edelleen etoo muutama apina jotka treenaa joka päivä samoissa haisevissa treeni kuteissa:( Eikä tajua edes peseytyä kunnolla!! Hygieenia pitäis hoitaa ettei haise kun elävä perse!!

Edelleen etoo muutama apina jotka treenaa joka päivä samoissa haisevissa treeni kuteissa:( Eikä tajua edes peseytyä kunnolla!! Hygieenia pitäis hoitaa ettei haise kun elävä perse!!

Rajansa tietenkin kaikella, mutta ei voi haitata jos joku salilla haisee vähän hielle. Eikai sitä joka treenin jälkeen voi housujaan pestä, jos käy melkeen päivittäin. Muutenkin kun ne vaatteet siinä hikiseks tulee niin tyhmäähän se on aina puhtaita pistää päälle.

Nyt viime aikana on alkanut vituttaa kun joutuu monesti odottamaan että pääsee ainoaan ristikkäistaljaan tekemään kun mopo-amis (tai ylä-aste ikäisiä) pojat on hinkkaamaassa hauiksia kauhialla heijarilla tai ojentajia niin että liike lähtee suorilla käsillä reilusti pään yläpuolella ja heilautetaan täysipakka liikkeelle heijarilla. Tekisivät edes ne liikkeet kunnolla. :curs:

Nyt viime aikana on alkanut vituttaa kun joutuu monesti odottamaan että pääsee ainoaan ristikkäistaljaan tekemään kun mopo-amis pojat on hinkkaamaassa hauiksia kauhialla heijarilla tai ojentajia niin että liike lähtee suorilla käsillä reilusti pään yläpuolella ja heilautetaan täysipakka liikkeelle heijarilla. Tekisivät edes ne liikkeet kunnolla. :curs:

Ei se sulta ole pois vaikka tekisivät miten:) Turhaan tuhlaa omaa energiaa tollaseen toisten treenien analysointiin. Sitten kun talja on vapaa niin mene tekee siihen oikealla tyylillä. Typerää muutenkin tollanen haukkuminen, salillahan ne on niinkuin itekin, mee sitten neuvoo niitä jos ne päänylivedot ärsyttää.

Mua ei ärsytä mikään salilla, paitsi se jos on ruuhkaa ja ei pääse tekee liikkeit oikeas järjesyksessä.

No, tänään otti hieman kupoliin, kun yks jamppa teki penkissä ranskalaisia ja piti semmoset viiden minuutin palautukset siinä välissä istuskelemalla siinä penkillä. :jahas:

Sitten se teki ylisuurilla painoilla, joilloin tyyli oli mitä oli. Olis vaan pitäytyny maltillisissa painoissa, tehny puhtaasti ja pitäny minuutin palautukset, niin saman rasituksen olis lihaksille saanu ja vieläpä turvallisesti.

No, tänään otti hieman kupoliin, kun yks jamppa teki penkissä ranskalaisia ja piti semmoset viiden minuutin palautukset siinä välissä istuskelemalla siinä penkillä. :jahas:

Kysy ensi kerralla että "sopiiko jos teen välissä". Tuossa ajassa ehtii näet komeasti vaihtamaan painotkin.

Jos vastaus on että "mulla on tässä kesken" niin tähän vastaat näppärästi että eipä näytä olevan. Siirry tai tee ole hyvä ;)

Suu auki vaan rohkeasti, ei tarvi mutista tällaisia mielessään.

Joo,tottakai jokainen joka oikeesti treenaa niin haisee hieman hielle.Eikä niitä salihousuja joka treenin päätteeks voi pestä.Mutta mutta,kyseinen veijari on käyttänyt samaa paitaa jo vuosia,kärystä päätellen pesemättä.Paidassa kämmenen kokoisia reikiä ja haisee 5 metrin päähän...Leikki kaukana:)

Musiikista ollut paljon puhetta..
Mua ärsyttää se kun joko NRJ tai Voice soi ja kovaa.. prkle, jotain Daarinia.
Metallicaa sen olla pitää. ;)

Back
Ylös Bottom