Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mä oon 28-vuotias toimistotyöntekijä, mutta treenaan yksin, en käytä smith-konetta, ja hienoja vaatteita oon nähnyt vaan mainoksissa.

PS ;)

Se kun nuoremmat 15-16v jannut katsoo aina pitkään kun on vähän "raskaampaa rautaa" liikkeessä. Meikäläinen aina puhisee salilla siihen malliin ja liikkuu niin nopeasti ja koko treenitahti on sen verran rivakka, että heikompaa hirvittää. Painoja saa roudata 3/4 treeniajasta laitteisiin ja siinä kun naama punaisena (polttaa polttaa) vääntää sarjat putkeen ja henkeä haukkoo uupumuksen rajamailla, niin on se jo kumma. Kivahan se, että huomioidaan, mutta ärsyttävää tehdä kyykkyä tai jotain isoja liikkeitä, kun jokaikinen silmäpari persiissä kiinni.

Itse taas kyylään kyllä vastaavasti ihmisiä siinä ohessa, jotka ottaavat sen treenin niin lunkisti, että ei tarvi hikeä vuodattaa kyllä yhtään.

Se kun nuoremmat 15-16v jannut katsoo aina pitkään kun on vähän "raskaampaa rautaa" liikkeessä. Meikäläinen aina puhisee salilla siihen malliin ja liikkuu niin nopeasti ja koko treenitahti on sen verran rivakka, että heikompaa hirvittää. Painoja saa roudata 3/4 treeniajasta laitteisiin ja siinä kun naama punaisena (polttaa polttaa) vääntää sarjat putkeen ja henkeä haukkoo uupumuksen rajamailla, niin on se jo kumma. Kivahan se, että huomioidaan, mutta ärsyttävää tehdä kyykkyä tai jotain isoja liikkeitä, kun jokaikinen silmäpari persiissä kiinni.

Itse taas kyylään kyllä vastaavasti ihmisiä siinä ohessa, jotka ottaavat sen treenin niin lunkisti, että ei tarvi hikeä vuodattaa kyllä yhtään.

Vaihda salia.

;)

Mä oon 28-vuotias toimistotyöntekijä, mutta treenaan yksin, en käytä smith-konetta, ja hienoja vaatteita oon nähnyt vaan mainoksissa.

PS ;)

minäkin oon toimistossa töissä!

treenivaatteet on vanhat ja kulahtaneet mutta niissä on tunnearvoa :haart:
ei oo salilla smith- konetta eikä ole ollut tarvetta moiselle. ja itseasiassa samassa firmassa on töissä myös sm- tasolla nosteleva voiman ostaja....

Harkinnassa.;)

Suosittelen kellari/underground-saleja vilpittömästi, jos möhömahaiset voimanostajat ei haittaa. Itse käyn tällaisessa paikassa, ja saa treenata ihan rauhassa ja todella harvoin on mitään ärsyttävää kyyläämistä.

Itseasiassa "meidän" sali on osittain sellainen. Alakertaan voi mennä piiloon maailman pahuutta, jos tekee mieli kyykätä tai tehdä penkkiä tai muita raskaita perusliikkeitä. Aiheuttaahan se kolistelu ja raaka puhkiminen toki aina katseita sehän nyt on selvä.

Itseasiassa "meidän" sali on osittain sellainen. Alakertaan voi mennä piiloon maailman pahuutta, jos tekee mieli kyykätä tai tehdä penkkiä tai muita raskaita perusliikkeitä. Aiheuttaahan se kolistelu ja raaka puhkiminen toki aina katseita sehän nyt on selvä.

ai aiheuttaa? :D

ainoat varmat katseet koko nykyisen salin treeniuralla sain eilen kun oli 2 "ulkopuolista" naista salilla solariumissa käymässä.

Eniten tuo on ongelma näillä fitnessklubeilla joissa on jo melkein desibelimittarit, että jos kolahtaa vähänkin kovempaa, niin tulee neiti topakkana varoittamaan, että hyshys vaikka sali olisikin tyhjillään. Keravalla tuli aikoinaan käytyä nimeltä mainitsemattomalla salilla, niin siellä mulkoiltiin pahasti.

Ei minua kyl mikää ärsytä, ehkä jos johonkin on kauhee jono ku niin pieni sali on.
Muita varmaa vituttaa se ku mä tuijotan :D En tarkotuksella vaan ku on tapana ajatella kaikenlaista ja sit silmät jumittuu johonkin kohtaa enkä mä ees huomaa esim jos joku tuijottelee takas "Mitä vittua sä mulkkaat" :D

Munapäät jotka päättävät, että kaikki muutkin haluavat kuunnella sitä heidän omaa CD:tä. Kaikki eivät välttämättä pidä siitä ainaisesta saatanan metallicasta.

Tässä taannoin oli eräs nuori pariskunta salilla. Ihan suloinen ajatushan se on tuoda tyttöystävä salille vähän kiinteyttämään pyllyään, mutta siinä nähtiin taas kuinka mukavuudenhaluisia ihmiset, etenkin tytöt( no ei päde kaikkiin) osaavat olla,ja kun neuvotaan tekemään liikkeet oikein ja asenteella niin palaute on kovaa :D poika laittoi aluksi tytön kyykkäämään.. kaveri näytti eka ja sit tyttö teki perästä. Muutaman toiston tehtyään muija alkaa valittaa et sattuu jalkoihi ja ku siinä kaveri yrittää kannustaa ni emäntä alkaa mullittelee ja ottaa iha liian henk. koht "arvosteluna" koko touhun ja siinä sitä ollaan. Sama toistuu varmaan 3 eri liikkeessä ja sitten lopuksi se eukko löytyy sieltä reidenlähentäjävitkuttimesta juorulehti kädessä.

Tässä taannoin oli eräs nuori pariskunta salilla. Ihan suloinen ajatushan se on tuoda tyttöystävä salille vähän kiinteyttämään pyllyään, mutta siinä nähtiin taas kuinka mukavuudenhaluisia ihmiset, etenkin tytöt( no ei päde kaikkiin) osaavat olla,ja kun neuvotaan tekemään liikkeet oikein ja asenteella niin palaute on kovaa :D poika laittoi aluksi tytön kyykkäämään.. kaveri näytti eka ja sit tyttö teki perästä. Muutaman toiston tehtyään muija alkaa valittaa et sattuu jalkoihi ja ku siinä kaveri yrittää kannustaa ni emäntä alkaa mullittelee ja ottaa iha liian henk. koht "arvosteluna" koko touhun ja siinä sitä ollaan. Sama toistuu varmaan 3 eri liikkeessä ja sitten lopuksi se eukko löytyy sieltä reidenlähentäjävitkuttimesta juorulehti kädessä.

Naiset ovat aina yhtä hellyyttäviä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.:D

se on toi musiikkitv mikä siellä pyörii... muistan kerranku kävin olinkohan 1-1.5h siellä niin 4 tai 5 kertaa soi elastinen - anna sen soida ja nykyään toi apulannan uus paska mikä lie eipäs varmaa mikää muu :D

Ruuhka ja odottamaan joutuminen. Ja sitten se, kun jotkut lässyttää niitä näitä eivätkä osoita merkkiäkään treenaamisesta - eikä aina edes silloin kun heitä odotetaan siirtyviksi pois kyseiseltä paikalta jotta muutkin pääsisivät treenaamaan.

Jutellaan sarjojen välillä lyhyesti ja katsotaan telkkaria sitten kotona, sanon minä.:curs:

Kommunikointi salilla on ihan OK, mutta helvetti tarvi tulla puhuun kesken sarjan :whip: :curs: :eek:

Muutoinkin kun nyt oon pistäny nuo sarjatauot lyhyiksi, niin ei siin paljon rupatteleen kerkiä välissä... meinaa aina venyä, kun joku tulee juttusille.

Kyllä se vaan vituttaa että normaali käyttäytyminen ja " salisäännöt "
unohtuu monelta ku lompsii ovesta sisään. Painot telineisiin , turha pullistelu pois ja hyvä oma treeni ja vittuun sieltä. Jutella voi jos ei muita haittaa mutta paremmin se sujuu tuopin ääressä.

7 vuotta ja viime viikolla tuli eka kertaa rankka vitutus ku alataljassa tein sarjan ja löysäsin kahvan ni joku saatanan apina otti sen siitä nenäni edestä ja ajattelin että se palauttaa sen niin paskat ku vei sen toiseen päähän salia ja rupes pitämään taukoa ???? Ja olin varmasti kysyny että kenelläkään ei ollu ennen minua alatalja kesken ja kyseinen poijankloppi teki sillon penkkiä päin vittua.

Ens kerralla paiskaan vitosen kiekolla perään niin oppii saatana käyttäytymään!:evil:

Back
Ylös Bottom