Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

No huh jos puolen vuoden käytön jälkeen on noin heikossa hapessa housut. Jos noin nopeasti pinttyy niin varmaan oot samassa tilanteessa kohta uudestaan... ehkä kannattais vaan ostaa uudet housut, mieluiten sellaset jotka:
- Voi pestä mahd. kuumassa (60-95c)
- On valkoiset niin että joukkoon voi lirauttaa jotain ärjympää tavaraa, esim. kloriittia.
- Hyvää materiaalia niin että voi huitasta vähän fairiaki persvaon/vyötärön kohdalle (mihin kaikki selän hiki valuu) sen kloriitin kyytipojaksi.

Ellet halua uusia ostaa niin hinkkaa oikein kunnolla fairia niihin pahimpiin hajupesiin. Löytyy kun treenin jälkeen kattoo missä on hikisimmät kohdat...

Joo näis on pesu 40C, tohon olis täytyny kiinnittää huomiota jo ostaessa.
100 % polyesteria näyttää olevan.

Valkoiset on joten testailen jos lähtis kloriitilla
,jos ei niin sitten pikkuhiljaa koittaa uusien osto.

THANX vinkeist , kloriitilla lähti pahin haju pois ja huuhtelin kylmällä
plus myöhemmin illalla vielä pesin kuumalla vedellä & pesuaineella normaalisti ja ympärikäännettynä.
Ei oo ton jälkeen enään pistänyt haju nenään.

Mulla ainakin alkaa potuttamaan niin vietävästi jos käy hakemassa vaikka vettä sarjojen välillä ja joku on menny siihe laitteelle tietämättä et siin joku tekee.

Eniten verenpainetta nostaa tungos: ei riitä sitten millään jo valmiiksi rajallinen määrä kärsivällisyyttä jonotella jokaiseen värkkiin kuin johonkin suurempaankin nähtävyyteen. Käämien kiehumispistettä koettelee myös se, jos joku ryökäle on jättänyt esim. prässiin sievän nipun 50kg:n limppuja. Varmaanpa tämmöinen pulkannaru saakin ne omine apuinensa punnerrettua alas ilman henkilövahinkoja.

Eniten ottaa päähän se että on nii pieni sali että ei oo ku yks kaikkia suorituspaikkoja ja sitten se kun joku kaveri lauma tulee istumaan salille laitteisiin eikä tee mitään!!!:curs: :curs:

Eniten ottaa päähän se että on nii pieni sali että ei oo ku yks kaikkia suorituspaikkoja ja sitten se kun joku kaveri lauma tulee istumaan salille laitteisiin eikä tee mitään!!!:curs: :curs:

sama. Tänää joutu vähä ärähtää ku yks apina vaa istuu penkil ja puhuu paskaa kaverisa kans...

Mua vituttaa se, että meidän salin henkilökunta on vienyt CD-soittimesta sen boxin mihin CD:t laitetaan, eli ei voi kuunnella heviä, vaan jotain radiopaskaa.

Yritän tosiaan keskittyä treenaamiseen radiota sen enempää huomioimatta mutta voi jumalauta se ärsyttää kun siellä radiossa ruikuttaa joku jonnapervomaamikälie että "mä luovutan, mikään ei suju" ja kaikenlaista poproskaa jota ne soittaa tunnin sisällä 2 kertaa!! Motivoi hyvin raudan nostoon...

Olishan se jo ihme jos siellä radiossa soittettais välillä dimmu borgiria tai blind guardiania mutta kun ei. Laittaisivat edes radio cityn. EI VALITUS/TEINIPOPPIA SALILLE! :curs:

Cebi sanoi:
sama. Tänää joutu vähä ärähtää ku yks apina vaa istuu penkil ja puhuu paskaa kaverisa kans...

Toikin ottaa päähän. Jos oot yksin juuri ottamassa parin minuutin lepoa sarjoista ja pyyhit hiet otsalta, mikäs siinä. Mutta ei sitä penkkiä ole tehty siksi että siihen tullaan kuuden kaverin kanssa puhumaan siitä miten sun joku satalevelinen gandalf iskee runescapessa tulipalloja mörköihin ja kiduttaa ne kuoliaaks. Puhukaa niistä peleistä vaikka ruokalassa.

Se kyllä vituttaa kun treenaa ittensä liian puhki. Nyt tosi vittumainen fiilis kun ei jaksais ees venytellä, tehdä ruokaa tai laskea matikkaa.

Edit: Seki vituttaa älyttömästi kun hammerkäännössä vasen käsi on ihan puhki niin oikeessa kädessä ei tunnu vielä missään. Ties mistä johtuu :O

Ämmien musiikki :whip: . Deodorantin yletön käyttö pukuhuoneessa :whip: . Ja vielä kerran paska musiikki. Nämä siis tämän päivän salireissusta mieleen painunutta.

Matkat.

Tykkään olla salilla, mutta salille lähteminen on aina todella vaikeaa. Äärimmäisen mukavuudenhaluisena ihmisenä salille suoriutuminen vaatii paljon enemmän asennetta kuin itse treenaaminen. Varsinkin talvisaikaan harmittaa polkea pyörällä välillä huonosti aurattua tietä useampi kilometri pimeässä, kylmässä, välillä tuulisessa tai sateisessa säässä.

Olishan se jo ihme jos siellä radiossa soittettais välillä dimmu borgiria tai blind guardiania mutta kun ei. Laittaisivat edes radio cityn. EI VALITUS/TEINIPOPPIA SALILLE! :curs:
Käyn kahdella salilla ja kummallakin soi ihihiihiii ihanan (teko)pirtsakka radio Nova:wall: Viimeksi jalkakyykkyä ähistessä pärähti Abban Dancing Queen soimaan. Rupesi niin pirusti naurattamaan se koko tilanne että meni sarja ihan persiilleen, hyvä kun sain painot telineeseen takaisin nauramiselta. "Hieman" liian gay-pitoiset tunnelmat salilla tuon Novan takia.

Jos helvetissä soi radio, niin siellä on tasan yksi kanava - Nova (no Kiss FM voi siellä ulommalla kehällä kuulua kanssa).

Noh jos nyt jotain huonoa hakee, niin pyöräily salille talvisin, kun kesäisin pääsee moottoroidulla ajoneuvolla sinne aika helposti :)

Mua ottaa päähän se Metro-niminen radiokanava. Inhosin diskolistahittejä jo kasariajalla ja nyt niitä samoja paskoja joutuu salilla kuunteleen etenki jos treenaa iltaisin. Aamupäivisin oon usein menny vaihtaa cityn päälle mut sitte salille tulee joku älypää joka pokkana vaihtaa kanavaa edes kysymättä muilta aikaisemmin tulleilta että sopiiko vaihtaa?!
No, kohta loppuu citynki toiminta joten kai mä lisään salivarusteisiini sitten korvatulpat...

Matkat.

Tykkään olla salilla, mutta salille lähteminen on aina todella vaikeaa. Äärimmäisen mukavuudenhaluisena ihmisenä salille suoriutuminen vaatii paljon enemmän asennetta kuin itse treenaaminen. Varsinkin talvisaikaan harmittaa polkea pyörällä välillä huonosti aurattua tietä useampi kilometri pimeässä, kylmässä, välillä tuulisessa tai sateisessa säässä.

Mun mielestä toi on juuri jollain oudolla tavalla motivoivaa... (Maybe I'm just weird :rolleyes: )

Ei oikeestaan mikään, ainakun meen slille, kysyn että voinko pistää levyn soimaa (Stam1naa, Dry Kill Logicia tms), yleensähän siellä soi muutenkin joku rammstein, tai joku muu levy missä In Flamesii, system of a downia tai jotain vastaavaa.

Ainii, on vaan yks penkki ja yks mave/kyykkypaikka, onneks kovin monet ei te kyykkyy / mavee, niin en o koskaan joutunu venaa omien treenien takia, muutamat kyllä mun treenien, kun oon esim. mavepäivänä yli puolet treenistä siinä ainoossa paikassa jossa voi tehä kyseistä liikettä. Penkin kanssa sit joutunukki venaa vähäsen, niinkun tänäänkin.

Mun mielestä toi on juuri jollain oudolla tavalla motivoivaa... (Maybe I'm just weird :rolleyes: )
Yeah, you sick weird! :lol2:

Ei kun oikeasti siinä on jotain taikaa. Tulee ehkä jotenkin tekemisen meiniki. Loppujen lopuksi henkinen tyydytyskin on suurempi kun tulipa mentyä läpi tuulen ja tuiskeen. Lisäksi sai vielä hyvän treenin tehtyä. :rolleyes:

Elixia (Tampere, Kaleva) sijaitsee Metroautoareenalla, ja virallinen parkkipaikka on Hakametsän hallin parkkipaikka, mutta moni urheilullinen henkilö ei jaksa kävellä 100 metriä vaan tullaan autolla kevyen liiikenteen väylää. Varsinkin syksylllä ja talvella, kun on pimeää ja liukasta, on tylsä joutua ajamaan maantiesäännöillä ja varomaan kovaakin kulkevia autoja. Kevyen liikenteen väylä on vain noin 150 m mittainen, ja silti usein vastaan ja ohi ehtii tällä matkalla tulla 2-3 autoa. Kaikki autolla tulevat eivät ole salin käyttäjiä vaan hihhulit (eli Nokian herätys) ja sählyharrastajat ovat ehkä pahempia. Tosin joskus kuuntelin naisten pukuhuoneessa jonkun nuoren naisen puhelua poikaystävälleen, ja puhelun sisältönä oli, että voit tulla hakeen mut tästä Elixian edestä.

Kevyen liikenteen pätkä on lisäksi talvisin niin huonossa kunnossa ja jäinen, että pelottaa todella, että liukastuu ja jää auton alle.

Viimeksi salin sisäpuolella ärsytti se, että taas on joku värväyskampanja, ja sali on täynnä ilmaiseksi kokeilevia. Jotkut asiallisesti farkuissa.

Eniten nyppii se, että aina tuntuu jäävän treenistä jotain hampaankoloon. Ikinä ei tunnu itsestään saavan niin paljon irti kuin oli ajatellut, ja sitten harmittaa. Tai sitten joku liike ei ole tuntunut siellä missä pitäisi ja muutenkin on tuntunut, että venkoilee väärien painojen kanssa jne. Toivottavasti tässä alkaa hiljalleen oppia itsestään enemmän, että sais edes kerran viikkoon tyydyttävän treenin. Kai tää on sitä perfektionismia.

Back
Ylös Bottom