Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vituttaa ihan törkeesti kun omalla salilla lukuisia jätkiä keillä on paljon isommat lihakset kun itsellä,vaikka niiden painot on huomattavasti pienemmät kun mulla.

Sais siihen hanskaan tulla kokoa hieman nopeemmin vaikka sentti kuussa..

vituttaa ne jotka haisee vitun pahalle. ei siin lähel oo kiva reenaa jos ihan helvetin pahalle toinen haisee, ehkä hien ja paskan sekotukselle. salil hikoilee tottakai, mut jos ei ny salille lähties haise niin pahalle, niin ei kyl salillakaa.

toinen asia se, että naiset voivat kisailla, mutta näyttää kauniilta ja hyvältä kropasta. Jos miehet vaikka kehonrakennuksessa haluaa kisailla hyvällä tasolla niin pitää käyttää steroidei ja näyttävätkin jo liian isoilta, ainakin omasta mielestä. miehen siis tulee vaarantaa terveys ja treenata karseet lihakset, ja sen myötä näyttää epäviehättävältä useimman naisen ja miestenkin silmään. kisailevat naiset taas usein näyttävät vain saatanan hyvältä -b :D

vituttaa ne jotka haisee vitun pahalle. ei siin lähel oo kiva reenaa jos ihan helvetin pahalle toinen haisee, ehkä hien ja paskan sekotukselle. salil hikoilee tottakai, mut jos ei ny salille lähties haise niin pahalle, niin ei kyl salillakaa.

toinen asia se, että naiset voivat kisailla, mutta näyttää kauniilta ja hyvältä kropasta. Jos miehet vaikka kehonrakennuksessa haluaa kisailla hyvällä tasolla niin pitää käyttää steroidei ja näyttävätkin jo liian isoilta, ainakin omasta mielestä. miehen siis tulee vaarantaa terveys ja treenata karseet lihakset, ja sen myötä näyttää epäviehättävältä useimman naisen ja miestenkin silmään. kisailevat naiset taas usein näyttävät vain saatanan hyvältä -b :D

Kai tiesit että miehilläkin on muita sarjoja sen perus kehonrakennuksen lisäksi? Myös yhtälailla ne pro-tason naiskehoilijat on melkoisia mörköjä, googletappa vaikka ihan vitsillä rouva Olympia 2013 Iris Kyle ja hämmästy.

Suosittelen tutustumaan sellaiseen aiheeseen kuin Classic Bodybuilding.

- - - Updated - - -

Ja ettei menisi offiksi niin vituttaa kun sali on jussin aikaan pe-su kiinni. Vittusaatana

Vituttaa ihan törkeesti kun omalla salilla lukuisia jätkiä keillä on paljon isommat lihakset kun itsellä,vaikka niiden painot on huomattavasti pienemmät kun mulla.

Ehkäpä nämä tyypit treenavat lihasta, ei egoa ;)

Tää on taas kyllä yks typerimpiä kommentteja. Mistä sä yhden tai edes muutaman treenin perusteella tiedät minkälaisia painoja ne tyypit liikuttaa? Vai seuraatko idioottina alusta loppuun niiden treenit? Mahdollista on että tekevät esim kevyttä viikkoa..tai ehkä ne tosiaan treenaa lihasta eikä egoa niinkuin sinä. Isot painot=isot lihakset ei ole niin mustavalkoinen väite kuin jotkut luulee.

Totta. Bitch-weighteillä saa paljon paremman tuntuman. Olisiko ollut hulkki joka tiivisti hienosti, että bodailussa on taitoa saada lihas kasvamaan mahdollisimman pienillä painoilla, ei toisinpäin. Parempi tehä se alatalja 50 kilolla selkälihaksilla kun 150 kilolla kropalla.

Potuttaa rankka sairastelu ja viikko vuodepotilaana paskalla ruokavaliolla. Nyt vielä muutama päivä rasituskieltoa edessä. Pääsee sitten loppuviikosta salille hajoilemaan ja katsomaan mitä tuhoa voi saada lyhyessäkin ajassa aikaan salituloksiin.

Toi koipien sisäänpäin kaatuminen kertoo monilla heikoista sisäreiden lihaksista, joka sitten helposti johtaa polvikipuihin kun tehdään raskaita kyykkyjä ja maveja niin, että polvet joutuu epäedulliseen kulmaan.

Itellä ei ole minkäänlaisia polvikipuja ollut kyykyn aikana eikä jälkeen, kun aloin kerran viikossa tekemään reidenlähentäjälaitteella pari sarjaa ja keskittyä kyykkyjen aikana siihen, että jalat ei liiku sivusuunnassa. Toi mulla on vaan heikot polvet on ainakin 90% nostajista itsensä huijaamista, kun tukilihakset on liian heikot painoihin nähden.

Joo paljon mahdollista näinkin, ja kokeilen nyt vahvistaa tukilihaksia. Mutta mikäli olen perinyt äitini polvet (jalat ainakin ihan samanlaiset), niin ne on kyllä on nivelrikkoon taipuvaiset. Toki tällöin niiden tukilihasten vahvistaminen on ylipäänsä entistä tärkeämpää, mutta äidiltäni on ainakin lisäpainokyykyt ikuisesti pannassa. Toivottavasti itse vältän tuon kohtalon.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kuukauden treenitauko matkan takia. Lihaskato tai voimien tippumimen ei vituta tippaakaan, koska ne tulee takaisin tuossa tuokiossa, mutta ensimmäiset treenit tauon jälkeen on perseestä. Pakko ottaa kevyesti ettei ole seuraavana päivänä ihan paskana ja siitä huolimatta vaikka ottaa tosi kevyesti, tulee treeneistä tosi paska olo. Mavettelin satasella kutosia ja kyykkäilin kuudellakympillä kaseja ja ne on mulle tosi rajusti alakanttiin. Päälle pari sarjaa reiden koukistusta ja pohkeita ja vatsoja tehdessä iski niin kamala olo, että luulin, että palkitan siihen paikkaan. Ei muuta kuin pukkariin pötkölleen ja eväät pysyi sisällä. Mä en tajua. Se on aina ja joka kerta tauon jälkeen sama juttu. Kroppa ei kestä rasitusta yhtään ja ottaa viikosta kahteen että pystyy ottaan taas tehoja ulos.

Kuukauden treenitauko matkan takia. Lihaskato tai voimien tippumimen ei vituta tippaakaan, koska ne tulee takaisin tuossa tuokiossa, mutta ensimmäiset treenit tauon jälkeen on perseestä. Pakko ottaa kevyesti ettei ole seuraavana päivänä ihan paskana ja siitä huolimatta vaikka ottaa tosi kevyesti, tulee treeneistä tosi paska olo. Mavettelin satasella kutosia ja kyykkäilin kuudellakympillä kaseja ja ne on mulle tosi rajusti alakanttiin. Päälle pari sarjaa reiden koukistusta ja pohkeita ja vatsoja tehdessä iski niin kamala olo, että luulin, että palkitan siihen paikkaan. Ei muuta kuin pukkariin pötkölleen ja eväät pysyi sisällä. Mä en tajua. Se on aina ja joka kerta tauon jälkeen sama juttu. Kroppa ei kestä rasitusta yhtään ja ottaa viikosta kahteen että pystyy ottaan taas tehoja ulos.

Tää on muuten ärsyttävää. Mulla on tässä kans nyt tullu vähän liiankin paljon taukoja (ja seuraava alkaakin lauantaina) ja sen kyllä huomaa aina kun on treenannut. Periaatteessa jokainen treeni tässä lähiaikoina on saanut jonkun paikan niin kipeäksi, että ihan haittaa. Huomisten maastavetojen aiheuttamat kolmen päivän takareisi/persekivut tulevat olemaan yhtä helvettiä. Ja vielä kun en mä malta tai halua ottaa mitenkään erityisen kevyesti, jos hyvin menee.

Maanantaina pikkuisen pohkeita jumppasin, tiistaina ei mitään mutta tänään ei ole päässyt kävelemään pitämättä jostain kiinni.

Tää on muuten ärsyttävää. Mulla on tässä kans nyt tullu vähän liiankin paljon taukoja (ja seuraava alkaakin lauantaina) ja sen kyllä huomaa aina kun on treenannut. Periaatteessa jokainen treeni tässä lähiaikoina on saanut jonkun paikan niin kipeäksi, että ihan haittaa. Huomisten maastavetojen aiheuttamat kolmen päivän takareisi/persekivut tulevat olemaan yhtä helvettiä. Ja vielä kun en mä malta tai halua ottaa mitenkään erityisen kevyesti, jos hyvin menee.
Ei kyllä se on pakko rauhallisesti ottaa ja suosittelisin kyllä samaa varsinkin jos niitä taukoja syystä tai toisesta tulee. Et kyllä saavuta sillä liian kovalla startilla mitään muuta kuin liian kipeät paikat ja sitä kautta varmaan jopa huonomman lopputuloksen. Nimimerkillä kaksi kertaa tulehduttanut hauikset / forkut niin pahasti etten saanut viikkoon käsiä suoraksi. Totutankin mieluummin lihakset rasitukseen korkeammalla frekvenssillä, mutta pienellä treenivolyymillä ja vähän kerrallaan nousevilla treenitehoilla. Enemmän kuitenkin vituttaa se paska olo mikä treenistä aina seuraa, vaikka ottaa kevyesti. Olisi pitänyt ottaa ilmeisesti vielä kevyemmin, vaikka toikin oli jo naurettavan kevyesti.

Toi on kyllä tyhmintä ikinä, että heti tauon jälkeen jolloin kroppa on siirtynyt vähän pitempään lepoon lyödään maksimirautoja kehiin. Sillain niitä paikkoja saa kyllä hajalle ja tapahtuu erinäköisiä nitkahduksia. Kun ei niitä tehoja saa tappiin asti vietyä millään keinolla, niin mikä järki sitä on sinne väkipakolla yrittää viedä jos ei sinne pääse kuitenkaan.

Bodaajat on opetettu uskomaan, et "no pain, no gain". Mun mielestä typerää vetää ittensä aivan piippuun, tarvii antaa vaa se ärsyke lihakselle kasvaa, kaikki sen jälkeen on turhaa. Mut toisaalta en oo pahemmin perehtyny, et onko tää "treenaa aina failureen, kaikki mehut pois" se "ainoa" tapa kasvaa bodareiden mielestä, koska bodaus on oikeestaan täysin eri ääripäässä omaan arvomaailman nähden.

Viestin pointti: Se lihas kasvaa vaikka et treenaiskaa sitä niin, että se on ihan paskana/siihen sattuu vitusti seuraavana päivänä. Miks tehä muuta ku se mikä riittää kasvuun ? (joku sano ettei pysty kävelee kunnol pohjereenin jälkee yms.)

Toi koipien sisäänpäin kaatuminen kertoo monilla heikoista sisäreiden lihaksista, joka sitten helposti johtaa polvikipuihin kun tehdään raskaita kyykkyjä ja maveja niin, että polvet joutuu epäedulliseen kulmaan.

Pakko tarttua tähän, mutta eikös polvien sisäänpäin kääntyminen kerro enemmänkin lonkan loitontajien ja lonkan ulkokiertäjien, kuin lonkan lähentäjien heikkoudesta?

Pakko tarttua tähän, mutta eikös polvien sisäänpäin kääntyminen kerro enemmänkin lonkan loitontajien ja lonkan ulkokiertäjien, kuin lonkan lähentäjien heikkoudesta?
Tai kertosko se ihan rectus femoriksen ja sen vastus medialiksen heikkoudesta...en minäkään pääse kärryille, miten se voisi kertoa lonkan lähentäjien (mitä niihin tässä luetaankaan) heikkoudesta...tekevätkö ne jotakin aktiivista työtä nostovaiheessa?
...tai sitten jätkä ei vaan yksinkertaisesti yritä tarpeeksi :)

Joku crossfittari esittää kyllä tukea sille, että kyse olisi adduktoreiden heikkoudesta: Keeping Your Adductors Strong By Bill Starr | crossfitcoachg

Selitys ei ole ihan se, mikä tukisi päätelmiä lihaksen biomekaniikasta nostovaiheessa; selitys on nimittäin se, että heikot adduktorit ovat kireitä adduktoreita eli ne vetävät lonkkaa mediaalisesti suhteessa muihin lihaksiin...toki tällöin niiden tulisi aiheuttaa polvien sisäänpäinkääntyminen jo pelkässä kyykkyyn menossa omalla kehon painolla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom