Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa ne jotka haisee vitun pahalle. ei siin lähel oo kiva reenaa jos ihan helvetin pahalle toinen haisee, ehkä hien ja paskan sekotukselle. salil hikoilee tottakai, mut jos ei ny salille lähties haise niin pahalle, niin ei kyl salillakaa.
toinen asia se, että naiset voivat kisailla, mutta näyttää kauniilta ja hyvältä kropasta. Jos miehet vaikka kehonrakennuksessa haluaa kisailla hyvällä tasolla niin pitää käyttää steroidei ja näyttävätkin jo liian isoilta, ainakin omasta mielestä. miehen siis tulee vaarantaa terveys ja treenata karseet lihakset, ja sen myötä näyttää epäviehättävältä useimman naisen ja miestenkin silmään. kisailevat naiset taas usein näyttävät vain saatanan hyvältä -b :D
Suosittelen tutustumaan sellaiseen aiheeseen kuin Classic Bodybuilding.vituttaa ne jotka haisee vitun pahalle. ei siin lähel oo kiva reenaa jos ihan helvetin pahalle toinen haisee, ehkä hien ja paskan sekotukselle. salil hikoilee tottakai, mut jos ei ny salille lähties haise niin pahalle, niin ei kyl salillakaa.
toinen asia se, että naiset voivat kisailla, mutta näyttää kauniilta ja hyvältä kropasta. Jos miehet vaikka kehonrakennuksessa haluaa kisailla hyvällä tasolla niin pitää käyttää steroidei ja näyttävätkin jo liian isoilta, ainakin omasta mielestä. miehen siis tulee vaarantaa terveys ja treenata karseet lihakset, ja sen myötä näyttää epäviehättävältä useimman naisen ja miestenkin silmään. kisailevat naiset taas usein näyttävät vain saatanan hyvältä -b :D
Vituttaa ihan törkeesti kun omalla salilla lukuisia jätkiä keillä on paljon isommat lihakset kun itsellä,vaikka niiden painot on huomattavasti pienemmät kun mulla.
Sais siihen hanskaan tulla kokoa hieman nopeemmin vaikka sentti kuussa..
Vituttaa ihan törkeesti kun omalla salilla lukuisia jätkiä keillä on paljon isommat lihakset kun itsellä,vaikka niiden painot on huomattavasti pienemmät kun mulla.
Sais siihen hanskaan tulla kokoa hieman nopeemmin vaikka sentti kuussa..
Toi koipien sisäänpäin kaatuminen kertoo monilla heikoista sisäreiden lihaksista, joka sitten helposti johtaa polvikipuihin kun tehdään raskaita kyykkyjä ja maveja niin, että polvet joutuu epäedulliseen kulmaan.
Itellä ei ole minkäänlaisia polvikipuja ollut kyykyn aikana eikä jälkeen, kun aloin kerran viikossa tekemään reidenlähentäjälaitteella pari sarjaa ja keskittyä kyykkyjen aikana siihen, että jalat ei liiku sivusuunnassa. Toi mulla on vaan heikot polvet on ainakin 90% nostajista itsensä huijaamista, kun tukilihakset on liian heikot painoihin nähden.
Kuukauden treenitauko matkan takia. Lihaskato tai voimien tippumimen ei vituta tippaakaan, koska ne tulee takaisin tuossa tuokiossa, mutta ensimmäiset treenit tauon jälkeen on perseestä. Pakko ottaa kevyesti ettei ole seuraavana päivänä ihan paskana ja siitä huolimatta vaikka ottaa tosi kevyesti, tulee treeneistä tosi paska olo. Mavettelin satasella kutosia ja kyykkäilin kuudellakympillä kaseja ja ne on mulle tosi rajusti alakanttiin. Päälle pari sarjaa reiden koukistusta ja pohkeita ja vatsoja tehdessä iski niin kamala olo, että luulin, että palkitan siihen paikkaan. Ei muuta kuin pukkariin pötkölleen ja eväät pysyi sisällä. Mä en tajua. Se on aina ja joka kerta tauon jälkeen sama juttu. Kroppa ei kestä rasitusta yhtään ja ottaa viikosta kahteen että pystyy ottaan taas tehoja ulos.
Ei kyllä se on pakko rauhallisesti ottaa ja suosittelisin kyllä samaa varsinkin jos niitä taukoja syystä tai toisesta tulee. Et kyllä saavuta sillä liian kovalla startilla mitään muuta kuin liian kipeät paikat ja sitä kautta varmaan jopa huonomman lopputuloksen. Nimimerkillä kaksi kertaa tulehduttanut hauikset / forkut niin pahasti etten saanut viikkoon käsiä suoraksi. Totutankin mieluummin lihakset rasitukseen korkeammalla frekvenssillä, mutta pienellä treenivolyymillä ja vähän kerrallaan nousevilla treenitehoilla. Enemmän kuitenkin vituttaa se paska olo mikä treenistä aina seuraa, vaikka ottaa kevyesti. Olisi pitänyt ottaa ilmeisesti vielä kevyemmin, vaikka toikin oli jo naurettavan kevyesti.Tää on muuten ärsyttävää. Mulla on tässä kans nyt tullu vähän liiankin paljon taukoja (ja seuraava alkaakin lauantaina) ja sen kyllä huomaa aina kun on treenannut. Periaatteessa jokainen treeni tässä lähiaikoina on saanut jonkun paikan niin kipeäksi, että ihan haittaa. Huomisten maastavetojen aiheuttamat kolmen päivän takareisi/persekivut tulevat olemaan yhtä helvettiä. Ja vielä kun en mä malta tai halua ottaa mitenkään erityisen kevyesti, jos hyvin menee.
Toi koipien sisäänpäin kaatuminen kertoo monilla heikoista sisäreiden lihaksista, joka sitten helposti johtaa polvikipuihin kun tehdään raskaita kyykkyjä ja maveja niin, että polvet joutuu epäedulliseen kulmaan.
Tai kertosko se ihan rectus femoriksen ja sen vastus medialiksen heikkoudesta...en minäkään pääse kärryille, miten se voisi kertoa lonkan lähentäjien (mitä niihin tässä luetaankaan) heikkoudesta...tekevätkö ne jotakin aktiivista työtä nostovaiheessa?Pakko tarttua tähän, mutta eikös polvien sisäänpäin kääntyminen kerro enemmänkin lonkan loitontajien ja lonkan ulkokiertäjien, kuin lonkan lähentäjien heikkoudesta?