Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Varmaan pahiten kyrsii sotkijat. Etenki omalla vakisalilla on eräs henkilö joka levittelee painokiekkoja ja muita välineitä ympäri salia ja no... sitten etsitään missä perk*leessä on käsipainot tai ollaan nurin kun kompuroidaan epämääräisissä paikoissa oleviin painokiekkoihin. Pahinta tilanteessa on että kukaan ei kehtaa sanoa henkilölle mitään kun ei ole varmuutta onko henkilö ääliö vai aivan oikeasti henkisesti hieman vajaavainen.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
b) Hyvin harvoin, mutta joskus salilla näkee näitä vähän liikaa itseään olevia henkilöitä. Katsovat pilkallisesti ympärilleen vaikkeivat ole yleensä itse mitään Arskoja. Ei sillä että mua pahemmin kattelisivat mutta luovat tehokkaasti vittuuntuneisuuden ilmapiirin salille siksi aikaa kun ovat itse paikalla :D Naama saa vääntyä reenatessa miten haluaa mutta kyllä muita treenaajia jos alkaa töllistelemään tauoilla niin ainakin pidän itte naaman peruslukemilla.

Kenties bitchy resting face syndrooman alalaji, arrogant resting face tai jotain?

:D

Se, että joskus kaikki menee vituiks. Salille lähtö venähti puoli kahdeksaan asti, salille päästyä huomasin sheikkerin korkin auenneen. Kaikki perkeleen jauhot oli pitkin poikin salikassissa, treenivaatteet vaihtovaatteista asti tahmaisia ja kahville haisevia. Aloin siinä sitte vittuuntuneena siivoamaan niitä hätäisesti vedellä ja paperilla, että pääsisi treenaamaan. Siinä sitten samalla onnistuin kastelemaan toisen kuulokkeen, paskaksi meni. Kun olin tunkemassa sivutaskuun vaihtovaatteita, ei siitäkään tullut mitään. Suihkusaippua oli auennut ja sivutasku oli täynnä suihkugeeliä. No. Reilua puoltatuntia myöhemmin pääsin aloittamaan treenin. Menin kyykkypaikalle, aloin laittamaan kyykkykenkiä jalkaan ja (vittuuntuneena) riuhtaisin toisen kengän siteen raivolla kiinni, jolloin se repesi puoliksi jostain saumasta. Perkeleen perkele, sain kuitenkin kaiken suunnitellun tehtyä.

Ehkä seuraavaksi laitat ne sheikkerit jauhoineen ja saippuat pieniin muovipusseihin niin ei sotke koko kassia :)

Jotkuthan käyttää puhelinta myös reenipäivyrinä. Mutta kyllähän se varmaan jossai yleisillä saleilla on suurimmaks osaks sitä tekstareiden ja facebuukin selausta, mikä on kyllä kumma ku salillahan yleensä ollaan reenaamassa. Ite en puhelimen anna reeniä haitata, koska ku oon salilla nii se on pelkästään omaa aikaa ja saa keskittyä vaan omaan tekemiseen, niin ei siihen todellakaa mitkää puhelimet kuulu sotkemaan!

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Itse merkkaan sarjat muistiin ja vanhalla salilla seurasin palautumista kun paikan kello liikkui n. 5min välein. Lisäksi käytän lentotilaa niin ei viestit tai puhelut häiritse, kumma jos vituttaa.

Viimeksi muokattu:
Ärsyttää tuo "muotisali" jolla käyn syyskuun ajan, ihan liian paljon porukkaa ja joutuu jonottamaan painopaikoille ja laitteisiin. Henkilökunta töykeetä, mutta eipähän tarvii enää lokakuussa mennä sinne. Oon tottunut liian hyvään taloyhtiön ja kaupungin saliin, jossa saa treenata ihan yksin :)

Varmasti kaikki jo mainittu, mutta itseä hiertää nämä:

- Se iänikuinen taustalla soiva formaattiradio jos on niin kovaa, että tulee omista kuulokkeista läpi
- Lehtien lukeminen laitteissa ja yleensäkään salilla
- Länkytys. Eikö ne kuulumiset voi muuallakin vaihtaa?
- Laitteissa painojen kilauttelu
- Painojen, tankojen yms. levälleen jättäminen
- Taljan omiminen jos tekee vain toisella puolella
- Tammikuu, ja jolloin sali ruuhkautuu uudenvuodenlupaajista
- Vastaanottovirkailijat, joihin verrattuna HSL:n dösäkuskitkin ovat auringonpaistetta

Mutta päällimmäisenä kaikesta eniten harmittaa se, että salin kynnys on niin korkea itselle. Nyt on taas hyvä motivaatio päällä, mutta siltikin joudun turhan usein käymään taistelun itseni kanssa, että sinne salille pääsen. Äärettömän epäloogista sinänsä, koska lähes poikkeuksetta joka kerta treenistä tullut kuitenkin hyvä mieli.

- Salilla on joku paska radiokanava, eikä sitä voi itse vaihtaa
- Telkkari välillä huutaa täysillä (ja siellä pyörii joku sarja) eikä kehtaa vaihtaa
- Ihmiset, jotka käy samaan aikaan eikä viitsi edes tervehtiä
- 50 kilon painoinen levy jätetty jalkaprässiin
- Varataan monta laitetta kerralla
- Kun jotkut lopettaa, jättävät esim smithiin painoi eli en tiiä onko ne sit lopettanu vai ei
- Eräs ärsyttävä ihminen, joka alkaa pätemään ja tieteilee ja kehuu itseään.. Onneks se käy aamusin..

Että semmothia :D

- Hauiskäännön tekeminen kyykky tai mave paikalla. Miks ei kelpaa tanko ja kiekot, jotka on käsipainopaikalla ? Ihan samanlaisilta ne minusta ne näyttää.
- Se kun olen usein salin suurin kynis

- perussetti: se makea fiilis, kun laitteet on varattuja, varsinki jos yrität jotain supersarjoja alkaa vääntämään. Eiku sormi suuhun, ja tekeen muuta.
- se tunne, kun edellä mainitussa tilanteessa laitteen varaaja tiedostaen vääntää mahdollisimman hitaasti sarjansa ja toistonsa loppuun. Kun laitteeseen ois tunkua, niin sillonpa niitä sali-kaveri-seppoja alkaa pyörii salkkareitten mittaisten juttutuokioiden ajaksi. En ois tarvinnukkaa sitä laitetta, en...
- kyylä-jantterit. Pikkasen meinaa nousevasta v-käyrästä johtuva hiki irrota, kun kahden metrin päässä silmät päässä seisten norkoilee joku lisma-petteri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom