Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

On tällä ketjulla tosin sitä ikääkin melkein seitsemän vuotta enemmän kuin ilahduttavilla kokemuksilla, vaikuttanee enemmän kuin kumpikaan edellisistä. :)

Niin tässä se kuitenkin nähdään, 7 vuotta on purnattu kaikkea mahdollista ja sitten vasta huomattu että voihan siellä tapahtua jotain positiivistäkin :D

Ja ettei mene ihan ohi, niin ne painot :( "Ai, kyl mä lopetin jo siinä, mee vaan tekemään. En vaan laittanu niitä painoja pois kun ne oli siinä jo valmiina." Vahinko kiertämään siis..

Vituttaa ku kyydin järjestäminen salille on alkanu olemaan ongelma.. Itellä ei oo auto käytössä kovinkaa usein ja kavereiden kyydilläkää ei aina pääse. Mutta yhtään salikertaa ei oo silti tullu missattua. TUottaa vaa harmaita hiuksia tuo kyytihomma.

Millanen matka?
Miten olis polkupyörä? ;)

Reilu 12km salille :D Ens viikolla vielä työt alkaa niin on aikataulut porukoiden kanssa niin viturallaan ku olla voi, eikä oo ku 2 autoo. Pitäs tuo kolmas ottaa tuolta seisonnasta poikkeen, se tietäs vaan lissää rahanmenoa.

Reilu 12km salille :D Ens viikolla vielä työt alkaa niin on aikataulut porukoiden kanssa niin viturallaan ku olla voi, eikä oo ku 2 autoo. Pitäs tuo kolmas ottaa tuolta seisonnasta poikkeen, se tietäs vaan lissää rahanmenoa.

Eihän se oo ku puolen tunnin aerobine fillarilla per suunta.;) Siinä säästääkin.

Salillamme käy muutaman klopin joukko reenailemassa ja joka toistolla huudetaan niin perkeleesti ja sarjan päätyttyä painot heitetään maahan.... Ei tässä vielä mitään,(sillä välillä joka ikinen syyllistyy tähän), mutta pariin otteeseen saunassa reenin päätteeksi istuessani tämä sama porukka tulee saunaan ja lauteille kiivetessään ähkitään ja huudetaan niin perkeleesti!!?!:puntti:

Salillamme käy muutaman klopin joukko reenailemassa ja joka toistolla huudetaan niin perkeleesti ja sarjan päätyttyä painot heitetään maahan.... Ei tässä vielä mitään,(sillä välillä joka ikinen syyllistyy tähän), mutta pariin otteeseen saunassa reenin päätteeksi istuessani tämä sama porukka tulee saunaan ja lauteille kiivetessään ähkitään ja huudetaan niin perkeleesti!!?!:puntti:
Se on vaan liian kovat löylyt :D

Se, että olen niin samperin lyhyt, ettei ylätaljaan kahvan vaihtaminen käy ilman joko a)penkille kiipeämistä b)ihmeellisiä tanssiliikkeitä c)vaaraa siitä, että saa kahvan päähänsä.

8).

Ei liity ihan suoraan topikin aiheeseen, mutta hauska huomata, että ''Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?'' topikissa on 429 sivua, kun taas ''Mikä ilahdutti tänään salilla?'' topikissa on 55 sivua... :hyvä:

Onko tää sitten suomalaisen luonteenlaadun vai sitten paskan harrastuksen piikkiin..? :D

Ei harrastuksessa ole mitään vikaa, vaan seurassa. Ei kaikilla mutta monilla. Katsos kun se on niin, että suomalaiselle optimi olisi, että treenaa yksin oman lempimusiikkinsa tahtiin, ja sitten olisi vielä joku katselemassa ja huokailemassa ihastuksesta. Kaikki mikä menee ohi tämän optimin, on perseestä, kompromissi tms. Jos katsoo aikaa taaksepäin, niin oman harrastuksen kestäessä suurin harmi on ollut salin retardit, sitten paska musiikki/radiosoitto, ja sitten erilaiset salin siisteyteet liittyvät asiat. Toisin sanoen empiirisen tutkimuksen mukaan paha olo tulee ympäristörekijöistä, ei siitä mitä tekee. Tosin olen sillä tavoin erilainen nuori, että ikää on jo viisissäkymmenissä, mutta minulle treenaaminen sinällään tuottaa puhtaasti iloa. Joskus jopa naurattaa, useimmiten silloin kun on yliarvioinut kykynsä ja rauta ei tottelekaan kuten elokuvissa. Tai kun istuu treenin jälkeen pukkarissa ja tuntee, miten aivokäyrä on ihan suora väsymyksestä.

Henkilöt, joilla kestää 45min yhdessä liikkeessä. Tässä yksi päivä kun salilla olin, niin eräs kaveri oli varannut jalkaprässin itselleen vähintään tuoksi edellämainituksi ajaksi ja teki omien laskujen mukaan 4-5 lyhyttä sarjaa. No, onneksi salilta löytyy muitakin tapoja suorittaa jalkatreeni loppuun. Ja kyllä, sen verran kyyläsin, että huomasin kaverin vain lähinnä istuvan prässissä.

Henkilöt, joilla kestää 45min yhdessä liikkeessä. Tässä yksi päivä kun salilla olin, niin eräs kaveri oli varannut jalkaprässin itselleen vähintään tuoksi edellämainituksi ajaksi ja teki omien laskujen mukaan 4-5 lyhyttä sarjaa. No, onneksi salilta löytyy muitakin tapoja suorittaa jalkatreeni loppuun. Ja kyllä, sen verran kyyläsin, että huomasin kaverin vain lähinnä istuvan prässissä.

Toi on kyllä totta, jotkut varaa laitteen itselleen tolkuttoman pitkäksi aikaa tehdäkseen muutaman sarjan ja välissä ei tietenkään voi tehdä, kun "menee liian säätämiseks, kun ei ole samat painot käytössä".

^ Vedä vittu päähän ja muuta norjaan. Kyllä itse ainakin kunnioitan niitä henkilöitä, jotka ovat minua kiinnostavissa asioissa lajinsa/alansa parhammistoa. Samaa mieltä olen kanssasi näiden julkkisten ei mitään saavuttaneiden julkkisten ihannoinnista(kardashianit jne.) Mutta jos mietitään vaikka jalkapalloa, kyllä itse ainakin kunnioitan/"ihailen" parhaita pelaajia. Omasta mielestä esim. Messi on huomattavasti "arvokkaampi" ihminen kuin perus tallaaja, sillä on 100% varmasti vaikuttanu aivan helvetin monen ihmisen elämään positiivisesti.

Pikku kaljoissa kun kirjoittelen niin voi olla että tekstistä ei löydy selkeästi asiaa mitä yritän kirjoittaa.

E: Ja tuo ajatus että sillon valitetaan ku ollaan kateellisia, mutta eihän se nyt näin ole. Kyllä minä ainakin olen monelle ihmiselle kateellinen, mutta en silti itke heidän tekemisistään. Sitten kun on kateellinen+katkera niin alkaa se itku.

Voimanostotreenissä saattaa hyvinkin tunti vilahtaa vaikkapa kyykätessä. Kannattaa mennä toki kysymään josko välissä voisi tehdä. En silti ymmärrä miksi joku varaisi jonkun prässin pelkästään itselleen niin pitkäksi ajaksi...

Provo mikä provo, koittakaapa huviksenne keskustella rakentavasti filosofisia ihmisen kanssa joka vain tahtoo nauraa ihmisen yksinkertaisuudelle. Suosittelen Vaginaattori että rupeat lukemaan psykologiaa, ehkä sieltä löytyy vastaus siihen miksi tahdot nauraa yksinkertaisille ihmisille, sekä vastaus yllä olevaan "kummasteluusi".

Mua ei kiinnosta sitten vittuakaa onko se täys mulkku. Mitä vittua sitten? Mua ei myöskään kiinnosta vittuakaan pelaako se jalkapalloa rahasta, maineesta vai siks että saa paljon pesää. Mitä silläkään on merkitystä? En pidä sitä jumalana, en palvo sitä, mutta kunnioitan. En tiedä onko lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen vai ei, mutta lähinnä tarkoitin tuolla että on vaikuttanu ihmisiin juurikin siten, että varmasti moni nuori on lähtenyt pelaamaan jalkapalloa Messi ja muiden huippujen takia ja sama pätee muihinkin huippu-urheilijoihin.

Ja sitten tuohon "Mutta et kai tosissaan usko naiivisti että kun hän jahtasi unelmiaan(olettaen että eivät tulleet hopealautasella hänelle) niin hän ajatteli että nonii nyt aletaa tienaa vitusti rahaa ni voin parantaa nälänhädän ja kulkutaudit nicaraguasta? Jos kuitenkin näin olet valmis uskomaan niin hieno homma."

Jos joku suuttuu seuraavasta tekstistä, on joko tekopyhäituhippikukkahatutäti tai helvetin tyhmä. Pahoittelen OT'tä jo etukäteen.

Yksi suurimmista virheistä mitä ihmiset voi tehdä, on parantaa nälänhätä ja taudit. Jos ihmiset sen saa aikaan niin se on sitten soronoo.

E: Ja Vaginaattori, koskeeko toi sun ihmettely nyt urheilijoita, vai myös ihmettelet jos ihmiset ihailee esim. Stephen Hawkingia? Einsteiniä? Newtonia?

Ei vittu mikä jätkä. Viimeksikin sai huuli pyöreenä lukea sitä sun kaikkivahvemmatkäyttäästeroideja-postia :face:

Tervetuloa ignore-listalle.

Ymmärrän JÄLLEEN että tämän pystyi tulkita jollain tavalla narsistiseksi vuodatukseksi(onhan tämä internet etkä tiedä kenelle puhut) mutta etkö olisi edes valmis uskomaan hetkeksi että ajattelen asioita vaan keskivertoa pidemmälle ja olen syvällinen tai jtn muuta skeidaa? .

Hyvinkää pahoittelee Esa Saarista ja Raptoria, mutta erityisesti pyydämme Suomelta anteeksi Vaginaattoria

-Franco

Ei vittu mikä jätkä. Viimeksikin sai huuli pyöreenä lukea sitä sun kaikkivahvemmatkäyttäästeroideja-postia :face:

Tervetuloa ignore-listalle.

Tää sama kaveri youtubes leiju, että kuinka helppoa on vetää leukoja puolen tuuman puulistasta. Kuulemma ihan yhtä helppoa kuin leukojen vetäminen tangolla. :)

Back
Ylös Bottom