Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

saatana ku kaikki salitreenist, ruokailuun, nukkumiseen ja cardioon kusee ku on lapsi... älkää käsittäkö väärin, rakastan tietysti pikkumiestäni, mut kyl vähä hajottaa ku ainakin luulee tietävänsä mitä ravintoo ja treenii tarvii tullaksee fitiks ja voimakkaak, mut tuntuu ettei pysty toteuttaa ku vaikea pitää kiinni ateria väleist ja ruuan laadust ku niitä ei ehdi valmistaa saati syödä (ja puhun ihan 10-15 minuutin aterioistakin...) ja nukkuminen on täysin pikkuherran armoilla, eli vaiks kuinka yritän mennä nukkuu samaan aikaan ni tietty hän herää pirteenä mulle ainakin tunnin pari liian aikasin. Sit eilenkin piti jättää vähän treenist kesken ku kotiintuloaika paukku vastaan, saakeli aikusel miehel... :face: Tääki viesti kirjoitettu vauva olkapääl... xD

Olettaen ettet oo yh, niin kouluta puoliso paremmin :)
Meille kun tuli vauva, niin kaikki sano, että loppuu/vähenee sullaki se salilla käyminen. Ja paskat. Kertaakaan ei oo lapsen takia jäänyt väliin (ja oon silti kerennyt auttaa hoitamisessakin).

Se perinteinen. Tänään taas tuli manailtua erästä taliaivoa joka teki penkkireeninsä 80kg painoilla ja jätti sen jälkeen tangon purkamatta. Reenasi ainakin puoli tuntia muita liikkeitä tuon jälkeen eikä koskenutkaan koko penkkiin, mutta pakkohan ne oli jättää ilmeisesti siihen paikoilleen. Kerran aiemmin tämä sankari tehnyt scottissa kulmatangolla haukkaria ja jättänyt painot tankoon. Kävin itse purkamassa tuon tangon vasta kun aikaa myöhemmin näin salin ikkunasta tämän urpon painavan jo kaupungilla menemään eli tuskin oli enää jatkamassa haukkareeniä.

Meillä salilla kävi poppoo poikia tekemässä saman. Jäi vissiin kolmeen tankoon raudat ja jätkät meni saunaan ja suihkuun. Peruskyylänä kyttäsin että koska pukkarin ovi aukee ja kysyin että jäikö teiltä painot vai kuka noilla on tehnyt? Pojat sano että ei me ainakaan olla tehty mut voidaan me ne pois ottaa. Niimpä.. :D

juuri tuo sama mitä ylempänä mainittiin... sitten taas ne jotka ei ymmärrä että yleensä kun tangossa on painot paikoillaan niin jollakin on siinä treenit kesken. kerran tein lämmittely sarjat penkissä ja löin painot tankoon ensimmäistä kovaa sarjaa varten ja lähdin hakemaan vettä. no kun tulen takaisin niin joku sankari on ottamassa painoja pois tangosta... ja olin poissa sen 30s :jahas:

juuri tuo sama mitä ylempänä mainittiin... sitten taas ne jotka ei ymmärrä että yleensä kun tangossa on painot paikoillaan niin jollakin on siinä treenit kesken. kerran tein lämmittely sarjat penkissä ja löin painot tankoon ensimmäistä kovaa sarjaa varten ja lähdin hakemaan vettä. no kun tulen takaisin niin joku sankari on ottamassa painoja pois tangosta... ja olin poissa sen 30s :jahas:
Mä ainakin menen tekemään, jos ketään ei näy ympärillä ja painot tangossa. Toki päästän takasin ja laitan samat painot mitä oli aiemmin. Jos siinä on muita, niin koitan kysellä jospa siinä jollaki on kesken.

Jollain tyypillä oli kerran joku kuntopiirin tyylinen menossa missä noin kymmenisen eri paikkaa varattuna ja menin sitten sen paikalle tekeen penkkiä mihin oli jättäny vielä painot. Tossa tapauksessa mielestäni oli enemmän kuin sallittua viedä yksi paikka, kun muutenkin sali sen verran pieni ettei edes ole kaikkia laitteita ja yksi per kutakin laitetta. Jos on pakko tehdä ton tyylisiä treenejä niin varmasti ois onnistunu kotonakin, kuukausikortin hinnalla ois saanu viel kahvakuulan niin ois treenitkin sujunu paremmin, eikä tarvi muitten treenejä tulla pilaamaan. Loppuajan sit tuijottelikin vittuuntuneena, no eipähän tullu sitten mitään sanomaan kuitenkaan. Muistaakseni olen tuota kertaa ennen kysynyt voisko tehä välissä ja vastaus oli ei voi kun on kesken.

Se kun penkki ei nouse.. Kaikkeen muuhun hirveet motivaatiot mutta penkki tympäsee ku nostan paljo vähemmät mitä kaverit :D mutta eipä se penkki parane ku penkkaamalla.

no esim tänään ärsytti kun just intistä päässyt jammu alko selittää että ei kannata tehdä hauista ja ojentajia rintapäivänä..siis tarkotti mua kun väänsin vatsoja siinä ja sanoin et tein haukat ja ojentajat..eikä edes ohjelmassani ole rintaa tällee päivälle..sit kaveri sano et mikähän kun ei mikään käy vatsoihin..sanoin että tee tossa roomalaista tuolia, mut oo varovainen jos et oo ennen tehnyt ettei selkä hajoa..noh.kaveri meni j jäi kokeiluks :P mä kiskasin pari sarjaa malliks..sainpa hepun hiljaseks :P luuli et oon jotain reilu kakskyt..kiitti geenien :P oon yli nelket.. :P

no esim tänään ärsytti kun just intistä päässyt jammu alko selittää että ei kannata tehdä hauista ja ojentajia rintapäivänä..siis tarkotti mua kun väänsin vatsoja siinä ja sanoin et tein haukat ja ojentajat..eikä edes ohjelmassani ole rintaa tällee päivälle..sit kaveri sano et mikähän kun ei mikään käy vatsoihin..sanoin että tee tossa roomalaista tuolia, mut oo varovainen jos et oo ennen tehnyt ettei selkä hajoa..noh.kaveri meni j jäi kokeiluks :P mä kiskasin pari sarjaa malliks..sainpa hepun hiljaseks :P luuli et oon jotain reilu kakskyt..kiitti geenien :P oon yli nelket.. :P

Voin uskoa miten potutti!:mad:

En nyt tiiä varsinaisesti potuttiko mutta joo... eli koti paikkakunnan sali on mallia "ei 4 ihmistä enempää kiitos". Noh mentiin kaverin kanssa salille ja hups nopealla laskulla 10 ja koko ajan ovi kävi. Reenit sai tehtyä ku tehtiin vuorotellen ja joustettiin vähän jokainen. Salilla ei ole kunnollista ilmanvaihtoa ja ikkunoita ei saa auki, sitä testosteronin tuoksua ;)

Salilla miesten pukuhuone remppa, eli tilat ovat siirtyneet rempan ajaksi toiseen pukuhuoneeseen. Tämä pukkari on hemmetin ahdas!
Tänään kovan treenin jälkeen olin menossa suihkuun niin kylppärin ovessa luki lappu: Siivous käynnissä!

Eipä kerenny siinä odottelemaan vaan oli lähettävä kotiin suihkuun.

(Ei pitäs käyä aamusin treenaamassa samaan aikaa ku siel on siivojaat töissä)

Hyvin harvoin potuttaa yhtään mikään, mutta tänään salilla potutti se, että joku ei ollut p**koessaan osunut pönttöön ja pönttö oli tietysti joka puolelta p**kassa...

Hieman potutti tänään salilla kun reenin jälkeen pääsin suihkusta ja kuivailemassa niin jonkun hyypiön oli jotenkin pakko siihe mun takana olevaan suihkuun päästä jonka edessä kuivailin vaikka koko helvetin suihkuhuone tyhjänä, mikä siinä on että pitää änkee just siihe?

Taas kerran painot on laskussa....

Minähän en mistään mitään tiedä, mutta kun itsellä oli samaa niin hermotuksessa oli vika.
Eli olin treenannut itseni tukkoon.

Otappa varsin kevyempi viikko, tai parikin ihan hermotusta max. 80% painoilla, jotain 6*2. Vähemmänkin sarjoja ok, muttei ainakaan enempää.
Sellaisia teräviä, räjähtäviä toistoja. Luonnollisesti lihashuolto kuntoon samalla.

Tämä ainakin minulla auttoi osaltaan taas tulosten nousuun.

Hyvin harvoin potuttaa yhtään mikään, mutta tänään salilla potutti se, että joku ei ollut p**koessaan osunut pönttöön ja pönttö oli tietysti joka puolelta p**kassa...

Yleinen ilmiö ainakin tällä suunnalla. Miten voi vittu olla mahdollista, että joku paskantaessaan ei osu siihen helvetin pönttöön...

Itäblokin jampathan ei yleensä istu paskantaessa. Sen takiahan huoltoasemien ja rakennustyömaiden vessojen seinissä on näitä kuvia / kieltomerkkejä joissa näytetään, että ulostaminen kuuluisi tehdä istuen, ei seisten. Ja ihanaa on myös se, että jos perseensä pyyhkivät niin se paskainen paperi heitetään roskakoriin pöntön sijaan..

Sehän on sitten kuin thaikku (yms. vastaavat) tuotuna Suomeen. Vessapaperit roskikseen pöntön viereen, ja vessahan on toki reikä lattiassa. Ai että sitä megalomaanista paskatautia ja reikää lattiassa, the shotgun effect.

Kuumuus, voi jumalauta ei sitten mulle sovi yhtään.. Ei vaan jaksa treenata, ja toinen huono puoli siinä on hiki, paikat ihan soijassa sitten jos tulee jokin tauko ja lämmöt lähtee niin vilustuttaa, joka taas on hyvin vittumainen olo.

Se kun sali ei ole kuin kahdesti viikossa auki Heinäkuussa! Menee treenit ihan pilalle kun ei pääse kun tiistaisin ja torstaisin, kun on yleensä tottunut käymään 5krt/vk

Back
Ylös Bottom