Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten POTUTTAA sellaset hernekepit jotka vetävät "isoilla" painoilla paskalla tekniikalla ja luulevat olevansa koviakin jätkiä

Tämä on tässä ketjussa jo sanottu muutamaan otteeseen, mutta en vaan näe miksi tällainen voi ketään häiritä? Antaa poikien rykiä miten sattuu... Itse saatan vaan hymähtää hiljaa mielessäni näille tapauksille ja sitten jatkan omia tekemisiäni.

Se kun olet menossa kyykkäämään niin saat alkuun noukkia ne 5kg kiekot pois sieltä tangosta, kun ei osata viedä painoja paikoilleen. :david:

Toi painojen jättäminen tankoihin ja laitteisiin on kyllä todella ärsyttävää ja luulis jokaisen sen verta salietikettiä osaavan, että tajuu siivota omat jälkensä. Toi nyt ei oo onneks paha, mutta se on kiva siivota joku 300kg romuja esim. prässistä ennen ku pääsee siihen lämmittelemään.

Eniten POTUTTAA sellaset hernekepit jotka vetävät "isoilla" painoilla paskalla tekniikalla ja luulevat olevansa koviakin jätkiä

Itse varmasti olet niin iso, että sinulla varaa on muita hernekepeiksi sanoa? Miten vain. :piis:

Niin just, katotaan sillee "wtf, eihä toi tee pystypunnerrusta ees millää isoilla painoilla vaikka on tollane jörmy?!"

Ja todellisuudessa toinen myskii sitä viimeistä 10 x10, saksalaisen volyymitreenin sarjaa :E

Älä ajattele niin negatiivisesti. Todellisuudessa kaveri kattoo vaan sulta oikeeta tekniikkaa kun ei uskalla tulla kysymään.

Nyt potutta ruuhka, varsinkin kun pitäs nostaa treenipainoja, siis laittaa lisää rautaa tankoon. Se on pottumaista kun sali on täynnä porukkaa ja kaikki venaa kärsimättömänä omaa vuoroaan, ja kun mun pitäs vähän katella että paljonko ladon painoa lisää. Siinä on siitten kiva venyttää omaa nostovuoroaan...

No, onneksi sali on tossa alakerrassa. Tulin vaan välillä nettiin marisemaan :D

Tämähän on parasta mitä salilla voi nähdä :D Mutta todennäköisesti taas kommentin takana on taas joku trolli joka oikeasti sitten ite luulee olevansa iso...

Nyt potutta ruuhka, varsinkin kun pitäs nostaa treenipainoja, siis laittaa lisää rautaa tankoon. Se on pottumaista kun sali on täynnä porukkaa ja kaikki venaa kärsimättömänä omaa vuoroaan, ja kun mun pitäs vähän katella että paljonko ladon painoa lisää. Siinä on siitten kiva venyttää omaa nostovuoroaan...

No, onneksi sali on tossa alakerrassa. Tulin vaan välillä nettiin marisemaan :D

Tossa onkin yksi syy miksi tykkään treenata klo:20-22 :) sillon ei oo porukkaa yleensä juurikaan.

Sitten itse asiaan. Itseä potuttaa lähinnä salilla käynnissä se jos treeni ei kulje yhtään. Lisäksi tuo jonottelu rasittaa.

Potuttaa juuri se kun painot jätetään tankoon ja jos ne painot otetaan pois tangosta ni vittu ne jätetää lattialle.
Jotkut eivät tiedä että salilla telineet.
Siivoja lopetti työnsä salilla tämän takia.
Varoituksista huolimatta painot ovat lattialla tai tangossa.

Itse varmasti olet niin iso, että sinulla varaa on muita hernekepeiksi sanoa? Miten vain. :piis:

En nyt mitenkään iso ole mutta kun treenaan, treenaan sopivilla painoilla hyvällä tekniikaalla enkä kuten nämä jotkut "hernekepit" jotka rykivät kun hullut itselleen selvästi liian isoilla painoilla. Pituutta 187 ja painoa hiukan alle 80...

Ehdottomasti potuttaa ihmiset jotka eivat laita painoja paikoilleen. Sitten sita saa olla juoksemassa ja etsimassa niita painoja kun pitaisi reenata tai korjailemassa muiden jalkia. Ja noin yleisesti ottaa paahan ihmiset jotka eivat noudata salin perus-saantoja.

- 50 kg limput lähes ylivoimaisia purkaa koneista ja laittaa paikoilleen
- jotkut jättävät limput laitteisiin tai pitkin poikin
- tankoja neljä, niin siinä klo 17 jälkeen kun meinaa ruuhka-aika tulla, niin voi olettaa vähän jo jotain treenien kulusta :D

...tai korjailemassa muiden jalkia. Ja noin yleisesti ottaa paahan ihmiset jotka eivat noudata salin perus-saantoja.

Agreed. Lisäksi pistää nyppimään tursakkeet jotka ei tajua pestä a) itseään ja b) treenikamojaan. Haisevat niin stanan pahalle että ei pysty treenaa samalla puolella salia. Yleensä, jolleivat aina, ovat lihavia keski-ikäisiä miehiä, jotka vielä hikoilevat kuin siat ja jättävät märkiä laitteita jälkeensä. Tänäänkin olisi tehnyt mieli sanoa, että menes setä pesulle. Ei vaan kehtaa, kun jotenkin sitä kuvittelee, etä ihminen voisi itse tajuta tuollaiset asiat. :wall:

vielä hikoilevat kuin siat

Sun pitää ruveta käymää fitness salilla missä hikoilu on kielletty. :D

Mua ainakin potuttaa salillakäydessä se että normaalireissulla joku 100 litraa tulee hikoiltua pihalle. Toki laitteet tulee pyyhittyä ja salivaatteet o aina pyykkinarulta puhtaina vedetty päälle. :)

Ylipainoiset keski-ikäiset naiset potuttaa. Hyvin jaksaa syödä itsensä 120 kiloiseksi, mutta salille menoon kun on kerätty motivaatiota niin sitten tehdään vatsalaitteessa 15 min ja loppu aika katsellaan kun muut treenaavat, sitten onkin jo aika lähteä kotiin kun kerta kaloreita ollaan poltettu urakalla.

Sun pitää ruveta käymää fitness salilla missä hikoilu on kielletty. :D

Käyn nykyään S.A.T.S.ssa joka kait lasketaan tuohon kastiin... Ja yleensä siellä treenaakin vain nättejä tyttöjä ja vapaat painot on suht vapaat, eli very nice indeed. Mutta en kyllä suosittele. Pysykää poissa. Hus pedot metsään.

Potuttaa niin saatanasti se ku tulee koris joukkue pelleilemään ja jättää tavarat pukuhuoneessa minne sattuu. Ottaa myös ne ihmiset päähän jotka silmät pyöreenä tuijottavat ku tekee kovaa sarjaa ja murisee samalla.
Ja tietenkin se, että porukka jättää painot mihin sattuu.

Back
Ylös Bottom