Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vedin salilla phkeita prässissä ja välissä smithkyykkyä helvetin pitkää sarjaa. Kukaan ei niissä tehnyt, niin tuskin ketään haittasi. Tein viimeisen sarjan smithissä. Olin ottamassa painoja pois. Tällainen keski-ikäinen mies kysyi joltain akalta, että onko sillä kesken prässissä. Huusin ukolle, että teen äkkiä sarjan phkeita, niin pääset sitten siihen. No ukko katsoi mua kuin halpaa makkaraa ja jäi kyttäämään siihen viereen. Mies oli tällainen paskamahainen siima ja sillä oli jalassa sellaiset varvaslenkkarit. Hommannut just ilmeisesti kortin, kun en sitä ole ennen nähny. Noh kysyin sarjan lopuksi, että jätetäänkö painot prässiin. Ukko sanoi, että en minä noin pienillä tee. Okei. Alkoi valittamaan, kun mulla oli prässissä toisella puolella 75 ja toisella 25. Sanoin, että ei sillä ole mitään väliä näin raskaassa perässissä ja en jaksanut alkaa tasaamaan pohkeille niitä reiskojen jälkeen. Äijä vihaisena sanoi, että seuraavalla kerralla et laita painoja noin. Tässä kohtaa pitää tietää, että olin ollut yön töissä ja muuttanut kullan tavaroita koko päivän, että pinna oli aika vittun kireällä. Sanoin ukolle, että järjestele vittu itse painosi rimppakinttu ja lähdin toiselle puolelle salia. Se jäi jotain vaimolleen päivittelemään ja kiroilemaan. Kuitenkin se sitten vain lisäsi toiselle puolelle ne kaksi 25 kilon lätkää ja alkoi tekemään. Olipas kauhea ongelma.

Aiemmin viikolla tein ranskista niin toinen keski-ikäinen äijä tuli kyselemään treenistä. Sanoin, että penkkiin panostan nyt. Kkertoi, että penkki on aivan paska liike. Sanoin, että haluan vain nostaa penkkitulosta. Neuvoi minua tekemään käsipainoilla. Sanoin, että haluan nostaa PENKKITULOSTA. Tämän jälkeen äijä sanoi mulle, että se tekee vipareita 40 käsipainoilla.

Myöhemmin teen ranskista otsalta. En jaksa sarjaa loppuun ja teen pari toistoa alempaa vauhilla lopuksi. Äijä tulee sanomaan, ettei touhussani niskan takaa ole mitään järkeä ja että hän pumppaisi noin 60 sarjoja ranskista.

Tiputin krusifiksin lopuksi sarjan jälkeen puukepin maahan, niin joku jätkä pölli sen itselleen sekunnin murto-osassa ja alkoi tekemään kuulokkeet huutaen jotain olkapääpyörittelyjä.

Sali täynnä läskejä ihramahajuntteja mitkä kiekuu jotain aivan vitun paskoja juttuja toisilleen salin eri puolilta. Läskit neuvoo toisiaan tekemöön liikkeet ihan päin helvettiä ja ovat lähinnä vain tiellä salilla.

Se ku nainen ei meinaa millään päästää salille...:face: Saakeli joka kerta kauhee valitus vaiks en treenaa ku 4 kertaa viikos, ja vaan n tunnin kerrallaan.

Jos toi on todellinen tilanne akka vaihtoon.. Jos taas tossa on taustalla tilanne jossa harrastat salia 4h viikossa ja 10 muuta harrastusta lisäksi, niin sitten mene itseesi ;)

Tulee meinaan itsellekkin välillä sanomista, sitten kun alkaa miettiä niin onkin työt/ harrastukset vienyt +80h viikosta.

Kyllä sitä kaikennäköistä kestää, jos oma sali on 55€/vuosi ja vaihtoehto 80/kuukausi..:)

Mutta joo, potuttaa salilla:

- Pönttö-sarjoja hilaavat jonnet. 1 tekee, 6 jauhaa paskaa, vuoro vaihtuu, paskanjauhanta jatkuu. Jos asiasta sanoo, niin mieli pahoittuu. En toki halua haavoittaa henkisesti Suomen tulevaisuutta...
- Paska musiikki. Nova ei vaan saa fiilistä päälle. Ok, korvanapit ois ratkaisu, mutta en todellakaan halua mitään helvetin johtoja heilumaan johon mave-suoritukseen. Hallin vastaanotosta kun kysyy, että "Voisiko kanavaa vaihtaa vaikka Rock:lle?", niin vastaus on "En miä oikein tiiä mistä niitä säädetään..".."
- Narisijat. "5-kymppiset äijät tulee notkumaan salille, istuvat peck-deckiin ja julistavat miten se on ihan paska, ja ennen oli paremmin. Ei saa hyvää kulmaa, ei tunnu hyvältä, ei sitä ja tätä. Tanko käteen ja väännä sika!
- Naiset. Miten voi olettaa treenin onnistuvan, jos aika menee pakaroiden tuijotteluun ja isoksi pullistautumiseen..?

Ai nyt on perjantai..olut. Ei oikeastaan mikään potuta salilla. :)

Pari päivää sitten olin salilla tein gymlogin 15min ojentajat yks j/ukko katto mua pitkään kun tein penkissä sarjaa vastaottellaa. sit ku lopetin ekan sarjan ukko tuijotti vieläkin sit kysyin "mikä on ongelma"? jätkä vastas: "sä teet ihan väärällä otteella pitääkö sua opettaa" sanoin takas: ja naurahdin: katso Gymlog 15 minuutin ojentajat niin tajuat

Tuntuu , että jotkut katsoo vinoon kun on nuori saliharrrastaja ja tekee erilailla

Pari päivää sitten olin salilla tein gymlogin 15min ojentajat yks j/ukko katto mua pitkään kun tein penkissä sarjaa vastaottellaa. sit ku lopetin ekan sarjan ukko tuijotti vieläkin sit kysyin "mikä on ongelma"? jätkä vastas: "sä teet ihan väärällä otteella pitääkö sua opettaa" sanoin takas: ja naurahdin: katso Gymlog 15 minuutin ojentajat niin tajuat

Tuntuu , että jotkut katsoo vinoon kun on nuori saliharrrastaja ja tekee erilailla

Gymlogit kuuluu yleissivistykseen :D nooh, voihan sen liikkeen ihan opettaa toiselle, tuskinpa se nyyssölä vastaotepenkkiä itse keksinyt kuitenkaan :)

Eihän se sitä oo keksiny :D , mutta nuo vanhat ukot on muutenkin salilla h*lvetin laiskoja ja tuijottaa nuorempia ja tulevat muka ohjastamaan

Tämä varmasti löytyy jo mut silti

Salilla vituttaa egoilevat ihmiset jotka repii selvästi liian isoja painoja laitteissa ennemmin tai myöhemmin rikkoo laitteita.
Myös jotkut jotka on ihan sika pitkää laitteessa, lisäisivät painoi niin ettei tarvis tehä 15-20 sarjaa ja aina huilii jonkun minuutin, pääsivät muutkin tekemään. Tosin kyl aina on päässyt tekee välissä!

Aika ristiriitanen valitus, ihmisistä jotka käyttää liian isoi painoi ja jotka käyttää liian vähän painoja. Mut ei vaatinut multkaan paljoa missä kohtaa pystyn tekee rauhallisesti liikeet ja sillee että lihas ottaa osumaa kivasti :puntti:

Vanhempi paatre joka tekee 5-10 eri laitteessa omaa supersettiä. Ensinnäkin jokainen noista liikkeistä aivan päin v*ttua, ja toiseks siitä se poru alkaa jos joku erehtyy meneen tekeen jotain välissä kun ensin kattoo että tää kyseinen tekee jo jossain muualla :hyvä:

Vanhempi paatre joka tekee 5-10 eri laitteessa omaa supersettiä. Ensinnäkin jokainen noista liikkeistä aivan päin v*ttua, ja toiseks siitä se poru alkaa jos joku erehtyy meneen tekeen jotain välissä kun ensin kattoo että tää kyseinen tekee jo jossain muualla :hyvä:

Siitä vaan väliin tekemään. Ja nillittää jos nillittää. Ei kuntosaleilla yksi ihminen voi useampaa laitetta omaan käyttöönsä varata. Jos sellainen treenisysteemi on pakko, että pitää pomppia laitteesta laitteeseen jatkuvalla syötöllä niin ei muuta kuin omaa henkilökohtaista saliaan perustamaan.

Penikat taas niin jumissa ettei kyykkykään oikein onnistu. Muutenkin sarjapainot lähteneet alaspäin, taitaa olla kevyen viikon aika. Toivottavasti helpottaa foam rollilla ja levolla.

Eniten vituttaa epäonnistuneet jumpat (=progression puute) ja väliin jääneet jumpat.

Jos nyt jotain itsestä riippumatonta pitäisi sanoa, niin sanoisin puutteellinen varustelu ja ihmiset, jotka tulee lähinnä juttelemaan salille eikä treenaamaan.

Se että ei kerkeä vetämään koko laihdutus settiä viikossa.

4-jakoinen ohjelma
2-3 kertaa viikossa aerobista salilla

Pitäisi ilmeisesti alkaa käymään aamuisin tekemässä aerobiset ja illalla normi treeni.

Liittyen tuohon salimusiikkiin. Miksi salilla pitää soittaa jotain iskelmää ? Alkaa vaa ärsyttää ku kesken raskaan sarjan humppa alkaa soimaan.

Back
Ylös Bottom