Vedin salilla phkeita prässissä ja välissä smithkyykkyä helvetin pitkää sarjaa. Kukaan ei niissä tehnyt, niin tuskin ketään haittasi. Tein viimeisen sarjan smithissä. Olin ottamassa painoja pois. Tällainen keski-ikäinen mies kysyi joltain akalta, että onko sillä kesken prässissä. Huusin ukolle, että teen äkkiä sarjan phkeita, niin pääset sitten siihen. No ukko katsoi mua kuin halpaa makkaraa ja jäi kyttäämään siihen viereen. Mies oli tällainen paskamahainen siima ja sillä oli jalassa sellaiset varvaslenkkarit. Hommannut just ilmeisesti kortin, kun en sitä ole ennen nähny. Noh kysyin sarjan lopuksi, että jätetäänkö painot prässiin. Ukko sanoi, että en minä noin pienillä tee. Okei. Alkoi valittamaan, kun mulla oli prässissä toisella puolella 75 ja toisella 25. Sanoin, että ei sillä ole mitään väliä näin raskaassa perässissä ja en jaksanut alkaa tasaamaan pohkeille niitä reiskojen jälkeen. Äijä vihaisena sanoi, että seuraavalla kerralla et laita painoja noin. Tässä kohtaa pitää tietää, että olin ollut yön töissä ja muuttanut kullan tavaroita koko päivän, että pinna oli aika vittun kireällä. Sanoin ukolle, että järjestele vittu itse painosi rimppakinttu ja lähdin toiselle puolelle salia. Se jäi jotain vaimolleen päivittelemään ja kiroilemaan. Kuitenkin se sitten vain lisäsi toiselle puolelle ne kaksi 25 kilon lätkää ja alkoi tekemään. Olipas kauhea ongelma.
Aiemmin viikolla tein ranskista niin toinen keski-ikäinen äijä tuli kyselemään treenistä. Sanoin, että penkkiin panostan nyt. Kkertoi, että penkki on aivan paska liike. Sanoin, että haluan vain nostaa penkkitulosta. Neuvoi minua tekemään käsipainoilla. Sanoin, että haluan nostaa PENKKITULOSTA. Tämän jälkeen äijä sanoi mulle, että se tekee vipareita 40 käsipainoilla.
Myöhemmin teen ranskista otsalta. En jaksa sarjaa loppuun ja teen pari toistoa alempaa vauhilla lopuksi. Äijä tulee sanomaan, ettei touhussani niskan takaa ole mitään järkeä ja että hän pumppaisi noin 60 sarjoja ranskista.
Tiputin krusifiksin lopuksi sarjan jälkeen puukepin maahan, niin joku jätkä pölli sen itselleen sekunnin murto-osassa ja alkoi tekemään kuulokkeet huutaen jotain olkapääpyörittelyjä.
Sali täynnä läskejä ihramahajuntteja mitkä kiekuu jotain aivan vitun paskoja juttuja toisilleen salin eri puolilta. Läskit neuvoo toisiaan tekemöön liikkeet ihan päin helvettiä ja ovat lähinnä vain tiellä salilla.
Aiemmin viikolla tein ranskista niin toinen keski-ikäinen äijä tuli kyselemään treenistä. Sanoin, että penkkiin panostan nyt. Kkertoi, että penkki on aivan paska liike. Sanoin, että haluan vain nostaa penkkitulosta. Neuvoi minua tekemään käsipainoilla. Sanoin, että haluan nostaa PENKKITULOSTA. Tämän jälkeen äijä sanoi mulle, että se tekee vipareita 40 käsipainoilla.
Myöhemmin teen ranskista otsalta. En jaksa sarjaa loppuun ja teen pari toistoa alempaa vauhilla lopuksi. Äijä tulee sanomaan, ettei touhussani niskan takaa ole mitään järkeä ja että hän pumppaisi noin 60 sarjoja ranskista.
Tiputin krusifiksin lopuksi sarjan jälkeen puukepin maahan, niin joku jätkä pölli sen itselleen sekunnin murto-osassa ja alkoi tekemään kuulokkeet huutaen jotain olkapääpyörittelyjä.
Sali täynnä läskejä ihramahajuntteja mitkä kiekuu jotain aivan vitun paskoja juttuja toisilleen salin eri puolilta. Läskit neuvoo toisiaan tekemöön liikkeet ihan päin helvettiä ja ovat lähinnä vain tiellä salilla.