Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei varsinaisesti saliin liity, mutta en löytänyt parempaakaan aihetta.

Eilen yöllä laitoin tilausta erääseen nimeltämainitsemattomaan tukkuliikkeeseen josta tilasin tavaraa. No huomasin aamulla koneella käydessäni että perkele, enhän mä tommosta tuotetta halua. (yksi väärä tuote kymmenen joukossa). No lähetin siinä olevalla lomakkeella viestiä että kun ei näemmä ole toimituksessa edes vielä että ottaisivat pois. Vastasivat pari tuntia myöhemmin että "Tilaus on tulostettu ja pakkaamossa, ei pysty. Toivottavasti olet tyytyväinen". No en vittu ole, en mä tolla mitään tee. Turhaa rahaa tommoseen paskaan sitten kun on muutenkin rahatilanne heikko.

Vituttaapi siis jo ennen punttia, kattoo saisko asian siellä unohdetuksi... Huoh.

E: No, oma moka sinänsä, mutta ärsyttää jos ei noin lyhyellä aikavälillä enää ehdi tehdä muutosta, niin miksi olla tollanen vaihtoehto ollenkaan?

Eilen yöllä laitoin tilausta erääseen nimeltämainitsemattomaan tukkuliikkeeseen josta tilasin tavaraa. No huomasin aamulla koneella käydessäni että perkele, enhän mä tommosta tuotetta halua. (yksi väärä tuote kymmenen joukossa). No lähetin siinä olevalla lomakkeella viestiä että kun ei näemmä ole toimituksessa edes vielä että ottaisivat pois. Vastasivat pari tuntia myöhemmin että "Tilaus on tulostettu ja pakkaamossa, ei pysty. Toivottavasti olet tyytyväinen". No en vittu ole, en mä tolla mitään tee. Turhaa rahaa tommoseen paskaan sitten kun on muutenkin rahatilanne heikko.

Vituttaapi siis jo ennen punttia, kattoo saisko asian siellä unohdetuksi... Huoh.

E: No, oma moka sinänsä, mutta ärsyttää jos ei noin lyhyellä aikavälillä enää ehdi tehdä muutosta, niin miksi olla tollanen vaihtoehto ollenkaan?

Taisin tilata samasta tukkuliikkeestä n. viikko sitten ties mitä härpäkettä. Saman päivän aikana tilasin paikkosatsin, kun en kaikkea tajunnut kerralla tilata. Lähetin samalla viestin, että olisiko mahdollista yhdistää tilaukset niin vois tuon toisen 7 euron postimaksun hyvittää vaikka jollain halvemmalla sheikkerillä. Viikonloppuna olin tilauksen tehnyt ja maanantaina vastasivat, ettei nyt pysty kun on jo pakkaamolla. Viitisen tuntia myöhemmin tuli e-mail, että ensimmäinen tilaus on lähtenyt liikkeelle.

Tuli kyllä vähän sellanen olo, että se oli enemmänki viitsimisestä kiinni.

Taisin tilata samasta tukkuliikkeestä n. viikko sitten ties mitä härpäkettä. Saman päivän aikana tilasin paikkosatsin, kun en kaikkea tajunnut kerralla tilata. Lähetin samalla viestin, että olisiko mahdollista yhdistää tilaukset niin vois tuon toisen 7 euron postimaksun hyvittää vaikka jollain halvemmalla sheikkerillä. Viikonloppuna olin tilauksen tehnyt ja maanantaina vastasivat, ettei nyt pysty kun on jo pakkaamolla. Viitisen tuntia myöhemmin tuli e-mail, että ensimmäinen tilaus on lähtenyt liikkeelle.

Tuli kyllä vähän sellanen olo, että se oli enemmänki viitsimisestä kiinni.

Jos kyseisen putiikin nimen kolme ensimmäistä kirjainta on "f i t" niin olen huomannut kyseisen lafkan asiakaspalvelutoiminnan huonontuneen todella paljon tässä parinvuoden sisään. Joskus lähettelivät näytteitä yms pyytämättä kaupanpäällisiksi, nykyään ei anna niitä vaikka pyytäisi, eikä myymäänkään suostu. Kyseessä oli siis jotain perus whey 80 makuja ja halusin nähdä miten sekoittuvat veteen yms ennenkuin tilaan 8kilon pönikän paskaa. En ole tilannut enään tuosta nimeltämainitsemattomasta yrityksestä yhtään mitään.

Juu, eiköhän ole sama lafka kyseessä. Kiinnitin itsekin huomiota tuohon asiakaspalveluun siinä määrin, kun on tottunut yleensä yltiöpositiivisiin ja pahoitteleviin asiakaspalvelijoihin, jos joku homma ei onnistu niin kuin haluaisi. Taisi tällä kertaa vähän harmittaa alkanut maanantaipäivä, kun vastaus oli ilman perustervehdyksiä yms. kohteliaisuuksia tyyliin "Ei pysty".

Hyvä, etten mieltäni pahoittanut...

Sitten ku tulee kotiin, niin palautat 14 päivän palautusoikeudella. Myyjä maksaa postikulut.

- - - Updated - - -

Sitten ku tulee kotiin, niin palautat 14 päivän palautusoikeudella. Myyjä maksaa postikulut.

Päivän komedian/vitutuksen tarjos 3 afgaania tms. Varasivat käyttöönsä penkin, vinopenkin ja smithin. Kaikkia salilla tietenkin vain se 1kpl. 1 jannu teki sentään jotain. Ehkä 3 sarjaa vinopenkkiä tuntiin. Sekin oli aika paljon verrattuna niihin kahteen muuhun. Penkin varaajan suurin saavutus oli maksaa laskut verkkopankissa. Kolmas jannu ei saanu edes niin paljoa aikaan. Hyvin kuitenkin tunnisti salilla soivia biisejä.
Ja kaikilla tietenkin handsfreet korvalla ja armoton alababasalemaleikum raikas koko sen ajan kun salilla olivat. Lisäksi eivät tainneet huomata pukuhuoneessa olevia kaappeja vaan ripustivat ulkovaatteet laitteisiin ja ovien päälle.

Alkaa nykyään olemaan liikaa juttua tähän ketjuun. Salin vaihtoa voisi jo harkita.

Tuosta " f i t " paikasta. Mä lähetin sinne tuotepalautuksen. Lupasivat, että rahoja tulee takaisin kolmen viikon päästä. Nyt kuusi viikkoa mennyt eikä mitään ole tapahtunut. Vielä kirjallisena se lupaus mulla kaikenlisäksi. En enää koskaan tilaa sieltä. Jos ei kohta ala tapahtumaan niin asia lähtee kohti kuluttaja asiamiestä.

Itse tilailin kanssa tuossa vuoden alussa 'fit' -alkuisesta paikasta. Vartti tilauksen jälkeen huomasin, että vähän romuja puuttuu tilauksesta, joten laitoin lomakkeella muutospyynnön. Mitään vastausta ei tullut ja paketti lähti seuraavana päivänä. No yllättäen pyyntöä ei oltu huomioitu ja romuja oli jäänyt lähettämättä. Mitään ilmoitusta tästä huomiotta jättämisestä ei kuitenkaan tullut.

Reklamoin asiasta ja virallinen seliitys oli, että pyyntöä ei huomioitu koska tilaus "oli keretty tulostamaan" siinä vartin aikana. Lähettivät kuitenkin loput romut ilman postikuluja. Kysymys kuuluu, että mitä helvettiä sivuilla tekee tuommoinen muutoslomake, jos edes vartin viiveellä sitä muutosta ei saa perille?

Päivän komedian/vitutuksen tarjos 3 afgaania tms. Varasivat käyttöönsä penkin, vinopenkin ja smithin. Kaikkia salilla tietenkin vain se 1kpl. 1 jannu teki sentään jotain. Ehkä 3 sarjaa vinopenkkiä tuntiin. Sekin oli aika paljon verrattuna niihin kahteen muuhun. Penkin varaajan suurin saavutus oli maksaa laskut verkkopankissa. Kolmas jannu ei saanu edes niin paljoa aikaan. Hyvin kuitenkin tunnisti salilla soivia biisejä.
Ja kaikilla tietenkin handsfreet korvalla ja armoton alababasalemaleikum raikas koko sen ajan kun salilla olivat. Lisäksi eivät tainneet huomata pukuhuoneessa olevia kaappeja vaan ripustivat ulkovaatteet laitteisiin ja ovien päälle.

Alkaa nykyään olemaan liikaa juttua tähän ketjuun. Salin vaihtoa voisi jo harkita.

Sama tänään omalla salilla. Ei tajua miten paljo lähtee älämölöä 2 ählämistä. Äijillä farkut ja merkkipaidat päällä, napit korvilla, vuorotellen väännetään pec- deckiä tunti putkeen ja mennään selkäpenkkiin istumaan ja naureskelemaan. Joku noissa kavereissa on ku ei ole mitään tajua mitä salilla pitäs tehdä. Samanlaisia pässejä näköjään joka paikassa. Ymmärtäähän sen ku ollaan sieltä kamelinpaskan ja räjäytettyjen kerrostalojen keskeltä tultu tänne hoivakotiin.

Kyllä varmaan itselläkin verisuoni katkeaisi päästä, jos oman aparoinnin takia ja käsittelyn nopeuden vuoksi pääsisi tuommoinen tilanne sattumaan.

Meinasin sanoo samaa, että jos omaa hätäsyyttään tyrii, niin turha on jotain firmaa siitä mollata. Veikkaan että tuo äf-tukku on sen verran iso lafka nykyään, että ei siellä koneella päivystetä ja koska se tilaus tulee ja aleta sitten kirjaan tuotteita post-it -lapulle ja käydä samalla kerään ne pahvilootaan ja vielä pakatakkin samaa rataa. Eiköhän siellä tulostin laula sylkien keräyslistoja ja kerääjät kerää minkä ehtii.

Jos tulee vääriä tuotteita, niin postimyynnissä on 14 päivän palautusoikeus ja myyjä maksaa viulut.
Jos taas jotain puuttuu ja sen jälkeen yhteydenpito tökkii, niin sitten pahimmassa skenaariossa kuluttajasuoja-asiamieheen se yhteys.
Jos tyrit itse, anele, älä oleta.

Meinasin sanoo samaa, että jos omaa hätäsyyttään tyrii, niin turha on jotain firmaa siitä mollata. Veikkaan että tuo äf-tukku on sen verran iso lafka nykyään, että ei siellä koneella päivystetä ja koska se tilaus tulee ja aleta sitten kirjaan tuotteita post-it -lapulle ja käydä samalla kerään ne pahvilootaan ja vielä pakatakkin samaa rataa. Eiköhän siellä tulostin laula sylkien keräyslistoja ja kerääjät kerää minkä ehtii.

Jos tulee vääriä tuotteita, niin postimyynnissä on 14 päivän palautusoikeus ja myyjä maksaa viulut.
Jos taas jotain puuttuu ja sen jälkeen yhteydenpito tökkii, niin sitten pahimmassa skenaariossa kuluttajasuoja-asiamieheen se yhteys.
Jos tyrit itse, anele, älä oleta.

Jos olisin tiennyt, että muutoslomake ei toimi missään tilanteessa, niin olisin suoraan peruuttanut tilauksen ja tilannut uudestaan. Siihen minulla on kuluttaja oikeus, jos tilausta ei ole keretty toimittaa.

Jos aikuinen ihminen ei osaa pitää huolta perushygieniasta, on kyse joko typeryydestä ja muista piittaamattomuudesta tai mielisairaudesta. Tuossa maanantaina taisi olla kyse ensinmainitusta. Heppu tuli tekemään maastanostoreeniä ilman pitkälahkeisia reenihousuja ja/tai pitkiä sukkia ja toki säärensä menevät verille, niinhän siinä aina kunnon maastanostaessa käy, usein myös rinnallevetäessä. Huomautin miedosti, että pitäisi varmaan pyyhkiä tuota verta poiskin, niin haki pelkkää paperia ja sillä enimpiä pyyhki. Ei jumalauta! :curs: Ymmärrän todella tiukan hien tai paskan lemunkin paremmin, kuin sen, että sotketaan omaa vertaan tuonne ja tänne, eikä lopeteta sitä sotkemista, eikä siivota jälkiään vähän helvetin huolellisesti pesuaineen kera. Ihan perusjuttuja on mielestäni se, että AINA maastanostoreenissä suojataan sääret. VAIKKA ne suojaisi pitkillä sukilla (esim. jalkapallosukat sopivat hyvin) ja/tai housujen lahkeilla, niin ainakin mulla sääret ovat auenneet silti ja verta on vuotanut.

Ja jos on käynyt niin, että ei ole tullut mukaan pitkiä sukkia tai pitkälahkeisia reenihousuja, niin ei jumalauta maastanosteta! Silloin keksitään korvaavia juttuja, joissa sääret eivät mene verille. Ei pitäisi olla mitenkään ylivoimaista.

Tai no, saattoipa kyse olla jonkun sortin hulluudestakin, en tiedä. :rolleyes:

Yks vituttava asia salilla käymisessä on kaverien hyvä ja jatkuva kehitys todella heikolla panostuksella. Itse käyn salilla 4 kertaa viikossa ja suunnittelen suht tarkasti omat ruokailut ja treenit + progression niihin. Jotku kaverit taas käy salilla silloin tällöin ja päivän ruokailutkin koostuu muutamasta lihapiirakasta ja kaljasta, silti ne kehittyy jatkuvasti ja on kovas kunnos.

Tämä ei ole varsinaisesti salivitutus vaan salilla käymisestä johtuva vitutus. Eli vituttaa ne yleisten vessojen(esim. baarissa) pisuaarit missä on ne vitun väliseinät! En nykyään mahdu niihin ilman, että laitan hartiat ihan lysyyn. Silloinkin ottaa hartiat kiinni seiniin.

Tämä ei ole varsinaisesti salivitutus vaan salilla käymisestä johtuva vitutus. Eli vituttaa ne yleisten vessojen(esim. baarissa) pisuaarit missä on ne vitun väliseinät! En nykyään mahdu niihin ilman, että laitan hartiat ihan lysyyn. Silloinkin ottaa hartiat kiinni seiniin.

aika positiivinen ongelma ! :D

Mä oon huomannut, että oon ruvennut törmäilemään ovenkarmeihin, kun kulkee vielä vanhojen leikkauslinjojen kautta kuitenkin. :D

Back
Ylös Bottom