Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
30178_432180496741_626991741_5570592_6722823_n.jpg

Heh, kokeilin sitten nopeasti FB:n kautta taas 100ASA:lla ilman makroa ja automaatisäädöillä sellaisenaan. Vähän pitäisi varmaan tätä näppäimistöä puhdistaa.

Nämä kaikki on N900:lla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä tossa videopuhelussa nyt on niin erikoista? Mä oon noita soitellut ties kuinka kauan näillä insinörttien tuotteilla. Ekana tulee mieleen ominaisuus, joka on defaultina puhelimessa, ei minään uutena ominaisuutena. Käytännön virkaa tuolla on aika vähän, mutta kännipuhelut on aina parhautta :D.

Tuohan on yhtä vanha ilmiö kuin iCult yleensä. Jos ominaisuutta ei ole Applen tuotteessa ei sitä kukaan tarvi ja kun se viimein vuosia kilpailijoiden jälkeen uuteen mallin tulee, ei sitä ilman voi elää. Toki se on siinä vaiheessa Steven puheissa vallankumouksellinen uutuus jota muut koittavat kopioida. Sama toistuu joka ikisen Applen julkistuksen yhteydessä.

Tuohan on yhtä vanha ilmiö kuin iCult yleensä. Jos ominaisuutta ei ole Applen tuotteessa ei sitä kukaan tarvi ja kun se viimein vuosia kilpailijoiden jälkeen uuteen mallin tulee, ei sitä ilman voi elää. Toki se on siinä vaiheessa Steven puheissa vallankumouksellinen uutuus jota muut koittavat kopioida. Sama toistuu joka ikisen Applen julkistuksen yhteydessä.

Onhan siinä sekin että vaikka sen teknologian joku lanseeraa niin se jalkauttaminen ja käyttöaste oikeasti kertoo miten hyvä se on. Toki nokia ja muut on mahdollistaneet videopuhelut, mutta teknologiakeskeisesti se on ollut liian sekavaa ja vaatinut operaattoreilta vaihtelevasti palvelua. Nyt mennään askel taaksepäin, tehdään asia oikein ja aloitetaan wifi verkosta.

Jotenkin tuntuu että jos joku valmistaja lanseeraa teknologian, niin se on "wanha" kun seuraava tekee saman, mutta samaan aikaan ei oteta huomioon että käytetäänkö sitä ja jos käytetään niin miten helppoa se on.

Olen miettinyt samaa kuin rahi; onko teknologia todellisuudessa olemassa vasta sitten, kun sen käyttäminen on mahdollista ilman, että täytyy olla insinööri tai taipumusta tekniikan parissa toimimiseen?

Olihan minulla html-webbrowseri jo vuonna 2001 Benefonin Q -puhelimessa ja käytin sitä lähinnä saadakseni aikaan ihmetystä kaveripiirissä, mutta todellisuudessa aloin mobiiliwebbiä käyttää vasta 2007 Nokian E65:llä wifi-verkon kautta.

Onhan siinä sekin että vaikka sen teknologian joku lanseeraa niin se jalkauttaminen ja käyttöaste oikeasti kertoo miten hyvä se on. Toki nokia ja muut on mahdollistaneet videopuhelut, mutta teknologiakeskeisesti se on ollut liian sekavaa ja vaatinut operaattoreilta vaihtelevasti palvelua. Nyt mennään askel taaksepäin, tehdään asia oikein ja aloitetaan wifi verkosta.

Jotenkin tuntuu että jos joku valmistaja lanseeraa teknologian, niin se on "wanha" kun seuraava tekee saman, mutta samaan aikaan ei oteta huomioon että käytetäänkö sitä ja jos käytetään niin miten helppoa se on.

Vaatiiko toi, että vastaajalla on myös uusin iphonen, ja että sekin on wifi verkossa?

Olen miettinyt samaa kuin rahi; onko teknologia todellisuudessa olemassa vasta sitten, kun sen käyttäminen on mahdollista ilman, että täytyy olla insinööri tai taipumusta tekniikan parissa toimimiseen?

Olihan minulla html-webbrowseri jo vuonna 2001 Benefonin Q -puhelimessa ja käytin sitä lähinnä saadakseni aikaan ihmetystä kaveripiirissä, mutta todellisuudessa aloin mobiiliwebbiä käyttää vasta 2007 Nokian E65:llä wifi-verkon kautta.

No nyt kun sanoit;)...(kuva otettu n900:lla tietty)

Uploaded with ImageShack.us

Nokia ei tarvitse edes mitään asetuksia videopuheluihin ja riittää, että vastapuolella on 3G puhelin. Valitset vain soitatko ääni- vai videopuhelun. Ei pitäisi ainakaan mistään vaikeakäyttöisyydestä olla kiinni se, että soittaako porukka videopuheluita vai ei. Eihän sitä tuon helpommaksi voi edes tehdä.

Ei kun keskitytään itkemään että onhan toi ominaisuus ollut puhelimessa X jo 5 vuotta. Ei he hienot ominaisuudet tosiaan paljoa lämmitä jos niiden käyttö on jonkun valikkohelvetin takana tai käyttö muuten vaikeeta.

Ei kun keskitytään itkemään että onhan toi ominaisuus ollut puhelimessa X jo 5 vuotta. Ei he hienot ominaisuudet tosiaan paljoa lämmitä jos niiden käyttö on jonkun valikkohelvetin takana tai käyttö muuten vaikeeta.

No näin äkkiseltään vain wifin kautta ja vain toiseen samanlaiseen laitteeseen kuulostaa tarpeeksi vaikealta.

Nokia ei tarvitse edes mitään asetuksia videopuheluihin ja riittää, että vastapuolella on 3G puhelin. Valitset vain soitatko ääni- vai videopuhelun. Ei pitäisi ainakaan mistään vaikeakäyttöisyydestä olla kiinni se, että soittaako porukka videopuheluita vai ei. Eihän sitä tuon helpommaksi voi edes tehdä.

Toi videopuheluominaisuus on vain sellainen että sen käyttötarve on vain oikeesti aika minimaalinen. Tuskin tuota iPhonellakaan alkuinnostuksen jälkeen hirveesti käytetään, varsinkaan kun se ei toimi kuin toisen iphonen kanssa. 3G:llä käyttökynnystä nostaa vielä hinnoittelu, wlanin kautta se ei maksa mitään joten käyttö voi olla sitä myötä hiukan runsaampaa. Lisäksi 3G videopuheluissa sun pitää päättää puhelun aluksi haluatko soittaa kuvan kanssa vai et, ja se kuva on sitten siinä koko puhelun ajan. Tuolla uudella iLuurilla voi kuvan napata päälle tai pois missä vaiheessa huvittaa.

Meikä käytti videopuheluita joskus 2006-2007(voin muistaa väärin) ja oli helvetin helppoa.Sen kun vaan valitsi videopuhelu ja paino nappia. Kuva ei pätkinyt ja oli täysin riittävän tarkka, tosin kukaan jaksanut alun jälkeen sitäkään ominaisuutta. Toki nyt kun apple teki tuon, niin se on mahtava juttu. Varsinkin kun sitä voi käyttää wifin kautta ja toisella pitää olla olla sama luuri..MAHTAVAA! :D

No mutta jos Steve -setä on sitä mieltä niin onhan sen oltava mahtia? :D

Mitäs hyvää ja huonoa tuossa iPhonen "moniajossa" nyt onkaan? :)

No tällä hetkellä huonoa on että sitä ei ole. Eli mulla on käytössä iOs4 mutta kun softiin ei ole koodattu sitä moniajotukea, niin eihän siellä "taskmanagerissa" ole mitään vaan kaikki toimii kuten ennenkin.

No onhanhan sen sitten oltava :D En oo tutustunu iphonen moniajoon, mutta varmaan molempia puolia löytyy :) Käytäntöhän osoittaa kuinka hyvin/huonosti se oikeesti toimii, mutta savut siitä päästään ottamaan vasta reilun viikon päästä.

Nokiakin on vihdoin keksinyt jotain mikä ei voi olla toimimatta http://www.iltalehti.fi/digi/2010060311794219_du.shtml
Ai niin mutta dynamo onkin keksitty jo 1800-luvulla :)

No tällä hetkellä huonoa on että sitä ei ole. Eli mulla on käytössä iOs4 mutta kun softiin ei ole koodattu sitä moniajotukea, niin eihän siellä "taskmanagerissa" ole mitään vaan kaikki toimii kuten ennenkin.

Ja uusia softia ei varmaan päästetä appstoreen ennenkuin os4 on virallisesti jaossa? Teeksä softaa noihin vai mistä oon saanu jo uuden käyttiksen käsiisi?

Ei ole ei:(. Audi a6 2009 ei ole, Jaguar S-type 2007 ei ole, Nissan Murano 2007 ei ole...

Onneksi on BMW :D vitsi vitsi. Luulin että tuo on melko yleinen liitin vähän joka paikassa. Mulla oli jo joskus kauan aikaa sitten erikseen laitettavassa radiossa tollanen pistoke.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom