En ajaisi Ferrarilla koska se ei ole omaan käyttötarkoitukseeni paras, jos rahani siihen riittäisivätkin, puhelimeen mulla oli varaa laittaa rapiat 600 euroa joten otin parhaan minkä sain, siinä ei paljoa nokiat soitellu, minkä tiedät itsekkin kunhan venkoilet vastaan "paras hintalaatusuhteellaan" jo siinä lauseessa myönsit ettet usko nokiasi olevan parempi. Ferrari on vähän tyhmä esimerkki kun siihen ei monellakaan suomalaisella prosentuaalisesti ole varaa ja niilläkin joilla on jättävät sen ostamatta koska sillä ei suomessa tee vittujakaan, sit jos sitä on varaa olla käyttämättä 300 päivää vuodessa ni mikäs siinä, kuitenkin nyt puhutaan laitteesta joka on suomessakin mukana 24/7. Ja se ettet jotain ymmärrä ei yllätä enää.No kyllä hintakortti pitää ottaa esiin, kun omalla rahalla jotain ostaa. Millä autolla muuten ajat? Miksi et Ferrarilla?
Tuota jälkimmäistä en kyllä tajua mihin se mitään liittyy, ei ainakaan omaan kysymykseeni. Toki ihan ymmärrettävää special olympicsissä.
Ja kuinka paljon sitten Apple tuo veroja Suomeen?
Ei yhtään uskoisin, minä en tosin sitä tuottoa ole nostanut esille vaan nokia miehet usein tässä ketjussa kuinka nokiaa kannatetaan koska veromarkat tulee suomeen, minä vain kritisoin ettei sieltä niitä niin paljoa enää ropise. Suurin osa menee ulkomaille. Työvoima on vähenemään päin suomessa vaikka Intian markkinat kasvavat.