Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
minua kiinnostaisi myös tietää mitkä on nuo suuret ongelmat galaxy s:ssä? omassa käytössä ei sitten niin minkäänlaisia ongelmia, ja tykkään luurista edelleenkin kuin hullu puurosta. en vaihtaisi iphoneen.

Kai siinä jotain pientä on ollu, vasta 15 sivua tuossa ketjussa: http://www.matkapuhelininfo.com/f22/samgung-galaxy-s-bugit-ja-ongelmat-59575/

En ole lukenut ketjua kun en kyseistä puhelinta omista joten vaikee sanoa kuinka todellisia/häiritseviä ongelmia siinä on. Ei mullakaan ole omassa iPhone 4:ssa mitään niistä ongelmista mitä netti on täynnä, mutta eikö täällä just sovittu ettei se tarkoita ettei niitä vikoja olisi olemassa?

Itellä on välillä toiminu tuon datayhteyden hallinta aika epämääräsesti, semmosella maksullisella widgetillä kun SwitchPro on pysyny aika hyvin aisoissa mutta roottaamattomalla puhelimelle sen hankkiminen on tosiaan hieman hankalampaa. Itelläkin tuo JF3 edelleen ja pistän kyllä sen piikkiin suurimman osan tämän puhelimen kummallisuuksista, WiFi Fixeriä käytin WLAN-ongelmiin siihen asti että hommasin UltimateJuicen, meni siinä pisteessä WiFit ihan solmuun ja nyt olen jotenkin kikkailemalla pärjäillyt ilman Fixeriä ja tuon Switchpron hallintapaneelin kanssa leikkien. Harmi ettei ole tuosta ilmaisversiota kun maksullisenakin maksaa perin vähän, todella kätevä pikkuohjelma on ollut. Toivottavasti Samsung saa sen Froyon suunnilleen ajoissa puskettua pihalle ja mikä vielä tärkeämpää, mielellään ilman isoa bugikasaa. Tässä vaiheessa jos on JF3 puhelimessa niin ei varmaan hirveästi kannata ruveta firmistä päivittelemään kun Froyon PITÄISI kohta tulla pihalle.

En ymmärtänyt tuosta oikeestaan mitään mutta jotain roottia ja juicea käyttäen toimii ilmeisesti jotenkuten :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään oli uutisissa N8:sta. Asiantuntijat epäilivät jos nyt ei kauppa käy niin suossa ovat älypuolella tai sitä kohti lipsumassa. Lontoosta oli tuo uutinen. Nokia kauppa oli jollain kadulla suljettu, kun ei ollut enään asiakkaita. Tien toisella puolella oli Apple kauppa, joka seisoo tukevasti pystyssä :)

Oot muuten onnistunut lainaamaan uutista aika perinteisen fanipojan keinoin eli katkomalla uutisesta vain sopivat pätkät.

Asiantuntijat toppuuttelevat kuitenkin puheita, joiden mukaan Nokia olisi jo menneen talven lumia. Yhtiö on edelleen markkinaykkönen yli 190 maassa.

Britanniassakin yhtiöllä menee vielä hyvin, vaikka se joutui sulkemaan yhden parhaimmilla paikoilla olleista liikkeistään.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/09/asiantuntijat_uusi_puhelin_ratkaisee_nokian_tulevaisuuden_1961915.html

Kyllä noita fanipoikia Nokialla riittää. Kaikenmoiset laineet ostavat vaikka kasan paskaa, jos siinä lukee Nokia. Niiden mielestä N900:ssa on maailman paras kamera ja 5800FGXmegaXZ on maailman paras hintalaatukapula.

Ei siis hätää, että Nokia kaatuisi mihinkään.

Kyllä noita fanipoikia Nokialla riittää. Kaikenmoiset laineet ostavat vaikka kasan paskaa, jos siinä lukee Nokia. Niiden mielestä N900:ssa on maailman paras kamera ja 5800FGXmegaXZ on maailman paras hintalaatukapula.

Menikö herne nenään?

:lol2:

Vedätkö säkin Rouxenyn tavoin hymyillen iPhonen esiin kuin lucky luke konsanaan, kun joku räplää kadulla NOKIAN paskaluuria?

En ole lukenut ketjua kun en kyseistä puhelinta omista joten vaikee sanoa kuinka todellisia/häiritseviä ongelmia siinä on. Ei mullakaan ole omassa iPhone 4:ssa mitään niistä ongelmista mitä netti on täynnä, mutta eikö täällä just sovittu ettei se tarkoita ettei niitä vikoja olisi olemassa?

en ole lukenut minäkään, enkä aiokaan lukea. en vaikka isodinokin kehoitteli. halusin vaan kysyä että mitä ne häiritsevät viat siinä puhelimessa ovat, kun itse en ole törmännyt ensimmäiseenkään. ajattelin vaan että jos niitä galaxy s:n vikoja on netit ja foorumit pullollaan, niin kaipa sieltä olisi vikalistan esittäjän ollut helppo poimia vaikka pari vikaa esimerkkinä jotka vaikeuttavat galaxy s:n käyttöä. varmasti niitä vikoja tästä(kin) puhelimesta löytyy, mutta kuten rafaelkin sanoi, niin suuri osa taitaa olla ihan käyttäjän omasta syystä johtuvia. vaikka puhelinta pystyy säätämään, ei sitä mikään pakko ole säätää. puhelin kun toimii ilman säätämistäkin loistavasti.

jos puhelin toimii siis minulla täydellisesti, niin miksi minua kiinnostaisi alkaa tutkimaan mitä vikoja muilla kenties puhelimissaan on? kuulostaa hieman siltä kuin pitäisi murehtia jostain asiasta vaikka sitä ei ole vielä tapahtunutkaan. ei kiitos, mieluummin räplään puhelintani vehje puolikovana, ja olen autuaan tietämätön muiden mahdollisista ongelmista joita he ovat ehkä itse puhelimeensa aiheuttaneet. kuten sanottua, oma galaxy s:ni toimii siis edelleenkin kuin unelma, enkä vaihtaisi sitä iphoneen.

Mike vois muuten ettiä mulle tuon mainitsemani speksin mukaisen luurin, jos vain viitsii. Siis sen, jonka perusteella tähän 5800FGXmegaXZ:aan päädyin. Kiitos jo etukäteen.

Toinen kysymys liittyisi siihen, saanko valittaa omistamani luurini vioista foorumilla? Stylus tippuu herkästi takakuoresta, mutta en ole varma uskallanko täällä valittaa asiasta vai leimaudunko turhaan nillittäjäksi.

Nimim. Nielenkö viat

Hienoa Japi, oot mun idoli. Toivottavasti oon yhtä fiksu sitten sinun iässäsi.

+1. Vittu mitä piipitystä.

Kävin kyselemässä Desirestä verkkokaupasta mutta ei ollut maahantuojalla tietoa koska niitä on edes Suomeen tulossa. Sanoivat että voi mennä marraskuuhun. Ehkä tässä pitää vieläkin kattella ihan rauhassa.

Oot muuten onnistunut lainaamaan uutista aika perinteisen fanipojan keinoin eli katkomalla uutisesta vain sopivat pätkät.

Asiantuntijat toppuuttelevat kuitenkin puheita, joiden mukaan Nokia olisi jo menneen talven lumia. Yhtiö on edelleen markkinaykkönen yli 190 maassa.

Britanniassakin yhtiöllä menee vielä hyvin, vaikka se joutui sulkemaan yhden parhaimmilla paikoilla olleista liikkeistään.

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/09/asiantuntijat_uusi_puhelin_ratkaisee_nokian_tulevaisuuden_1961915.html

Musta tuntuu että monet tälläkään foorumeista ei tajua, että yhtiö operoi aidosti globaalisti. 190 maata on sitä paitsi ihan järkyttävän monta maata. Monessakohan maassa Apple operoi?

Btw, voiko oikeasti pitää paikkaansa että olisi ykkönen noin monessa maassa? Epäilen vahvasti..

jos puhelin toimii siis minulla täydellisesti, niin miksi minua kiinnostaisi alkaa tutkimaan mitä vikoja muilla kenties puhelimissaan on? kuulostaa hieman siltä kuin pitäisi murehtia jostain asiasta vaikka sitä ei ole vielä tapahtunutkaan. ei kiitos, mieluummin räplään puhelintani vehje puolikovana, ja olen autuaan tietämätön muiden mahdollisista ongelmista joita he ovat ehkä itse puhelimeensa aiheuttaneet. kuten sanottua, oma galaxy s:ni toimii siis edelleenkin kuin unelma, enkä vaihtaisi sitä iphoneen.

Ei kun täällä on tarkoitus kattella siitä vastapuolen luurista kaikki mahdolliset ja vähän mahdottomammatkin viat ja saada erektio aikaan siitä joku on lyöny kätensä x00€ paskakasaan. Mut viihdyttävää lukemistahan nämä sotaketjut aina on, mieluummin näitä lukee ku 7-päivää lehtiä :D

Kävin kyselemässä Desirestä verkkokaupasta mutta ei ollut maahantuojalla tietoa koska niitä on edes Suomeen tulossa. Sanoivat että voi mennä marraskuuhun. Ehkä tässä pitää vieläkin kattella ihan rauhassa.
Tilasin omani täällä Japanissa viime kuussa ja pitäs alkaa toimitukset tässä kuussa joten ei luulisi marraskuuhun asti menevän Suomessa. HTC:llähän oli komponenttipula, lähinnä tuota näyttöä eivät ehtineet valmistaa riittäviä määriä joten uudessa Desiressä on sLCD-näyttö jota pitäsi olla helpommin saatavilla.

Mut viihdyttävää lukemistahan nämä sotaketjut aina on, mieluummin näitä lukee ku 7-päivää lehtiä :D

no tuo on kyllä niin totta kuin olla voi. :D

http://www.matkapuhelininfo.com/f22/samgung-galaxy-s-bugit-ja-ongelmat-59575/

Täältä edellämainitusta keskustelusta löytyy heti ensimmäiseltä sivulta lista käyttäjien bugeista. Keräsin tähän muutaman itselleni mahdollisen kynnyskysymyksen, onko Galaxy s:n käyttäjillä tullut näitä vastaan?

* GPS on käyttökelvoton suurella osalla käyttäjistä - mukaanlukien itselläni. MyTracksin tai muiden vastaavien ohjelmien tallentama reitti on tällä puhelimella laadultaan todella heikko. Tähän liittyen Samsung on tainnutkin jo luvata korjausta. Sitä odottellessa.

* Kello jää välillä jälkeen ja näyttää väärää aikaa. Korjaantuu itsestään hetken päästä. Jos sitä kurkkaa kuitenkin nopeasti ja jatkaa vaikkapa uniaan, niin saattaa olla ongelmia tiedossa.

* Herätys ei toimi aina luotettavasti. Välillä puhelin ei herätä. Tämä tapahtunee silloin, kun puhelin on ollut latauksessa ja näyttöä on käytetty päällä ilman, että on kuitattu akku ladattu täyteen -ilmoitus.

PÄIVITYS (29.8.2010): Bugi esiintyy, vaikka puhelin ei olisi latauksessa. Minulla myös näyttö jää päälle aina, kun herätys ei toimi. Sen saa kiinni vain disabloimalla hälytyksen.

* Jos puhelimessa on asennettuna useita selaimia ja valitsee oletusselaimeksi jonkin muun kuin vakioselaimen, niin aina kun vakioselaimessa klikkaa linkkiä, kysytään, millä selaimella linkki avataan. Jos avaat tietokoneella sivun Firefoxissa ja oletusselaimena on IE, niin Firefox ei kysele, millä selaimella sivu avataan. Tämän soisi olevan samalla tavalla myös puhelimen selaimessa.

* Puhelimen akun käyttötilastojen mukaan puhelut kuluttavat hirveästi akkua, vaikka puhelin olisi 2G-tilassa ja verkkopalkit olisivat täydet. 15 minuuttia puheluita kuluttaa minulla tilastojen mukaan n. 14 % prosenttia akusta (katsottu juuri ennen latausta, kun akku on aivan tyhjä). Tuon mukaan akku kestäisi puheluita vain n. 1 h 45 min. Tuo ei voi pitää paikkaansa. Eikös Samsung ilmoita puheajaksi 2G-verkossa jonkun päälle 800 minuuttia eli n. 13 tuntia? Aikamoinen ero. Lasketaanko tilastot virheellisesti vai kuluuko akkua oikeasti noin paljon?

PÄIVITYS (29.8.2010): Vaikuttaa siltä, että tilastot näyttävät vähän mitä sattuu. Prosentit lasketaan väärin.

* Jollakin oli ongelmia, että puhelin jumittaa tietystä numerosta tulevat viestit niin, että kyseisestä numerosta ei tule enää yhtään viestiä perille. Vain soitto operaattorille auttaa korjaamaan tilanteen. Itselleni tätä ei ole kai vielä käynyt. Tuo on tietysti vaikea huomata.

Luurinhan pitäisi olla aivan kohta tulossa 2.2 päivitys. Tämän pitäisi korjata suurimpia ongelmia.
Onko teillä muuten toiminut flash pelit esim. armorgames.com? Vai tuleeko tuki vasta tuon päivityksen myötä?

http://www.matkapuhelininfo.com/f22/samgung-galaxy-s-bugit-ja-ongelmat-59575/

Täältä edellämainitusta keskustelusta löytyy heti ensimmäiseltä sivulta lista käyttäjien bugeista. Keräsin tähän muutaman itselleni mahdollisen kynnyskysymyksen, onko Galaxy s:n käyttäjillä tullut näitä vastaan?

Luurinhan pitäisi olla aivan kohta tulossa 2.2 päivitys. Tämän pitäisi korjata suurimpia ongelmia.
Onko teillä muuten toiminut flash pelit esim. armorgames.com? Vai tuleeko tuki vasta tuon päivityksen myötä?

No tossahan niitä ongelmia vasta onkin, onhan iPhone tohon verrattuna ongelmaton puhelin.

Ja mistäköhän johtuu suurin osa iluurin ongelmista (jos niitä edes on). Olisiko juuri niistä kolmannen osapuolen jutuista eli jailbreikeistä ym.

Mä oon aika varma, että Nokian insinööri on käyny painamassa joidenkin täällä kirjottelevien muijia, ei tollasta antipatiaa voi selittää muulla.

Ja mistäköhän johtuu suurin osa iluurin ongelmista (jos niitä edes on). Olisiko juuri niistä kolmannen osapuolen jutuista eli jailbreikeistä ym.
Näinpä, näin käy jos et tee niin kuin profeetta on määrännyt. Ja kyllä varmaan joo, antenniongelmat, keltaiset täplät näytöissä ja nauravat nakit on varmasti kolmannen (softa)-osapuolen hommia ja jb:n aiheuttamia.

Ja aina löytyy joku joka ostaa sen saman kasan paskaa vaan sen pelkän omenan takia...

Huvikseni ostin Noksun 5230-puhelimen, kun oli halpa ja tarttee olla sellainen jolla voi tarvittaessa vaikka heittää rusakon hengiltä. Muutamia asioita puhelimen käyttiksessä on jotka ärsyttää aika helvetisti. Noksu ei vain osaa rajoittaa valikoiden ja täppäilyjen määrää. Esim jos haluaa poistaa 10 tekstiviestiä: Paina Valinnat/ valitse/ valitse yksitellen. Nyt täppää viestiä jonka haluat valita. Jos haluat toisen viestin valkata, pitää painaa uudestaan: Valinnat/ valitse/ valitse yksitellen. ei saatana.

Onpas tuo tehty sitten tosiaan hankalaksi verrattuna vaikkapa E72:een ja vanhempaan E70:een, joissa toki on qwerty -näppis.

Mielenkiinnosta kysyn että mites kosketusnäyttöpuhelimissa, iPhonessa, Androidissa tai Noksussa tehdään vastaava juttu eli poistetaan vaikkapa muutama kymmenen viimeisintä tullutta tekstiviestiä?

- H

Kyllä noita fanipoikia Nokialla riittää. Kaikenmoiset laineet ostavat vaikka kasan paskaa, jos siinä lukee Nokia...

Tähän täytyy kyllä todeta että huomattavasti enemmän on kyllä niitä jotka ostavat vaikka kasan paskaa jos siinä lukee jotain ihan muuta. :) Onko tälläkään foorumilla ihan oikeasti yhtään sellaista jotka ostavat Noksua "fanituksen" vuoksi, ilmoittautukaas nyt?

- H

Onpas tuo tehty sitten tosiaan hankalaksi verrattuna vaikkapa E72:een ja vanhempaan E70:een, joissa toki on qwerty -näppis.

Mielenkiinnosta kysyn että mites kosketusnäyttöpuhelimissa, iPhonessa, Androidissa tai Noksussa tehdään vastaava juttu eli poistetaan vaikkapa muutama kymmenen viimeisintä tullutta tekstiviestiä?

- H

Ainakin N900 onnistuu painamalla valikosta Poista keskusteluja ja valintojen jälkeen vahvistaa poiston...siis kaksi painallusta +tietty viestien valinta.

Pitkä painallus antaa vaihtoehdoksi poistaa viestin kerrallaan kuten alla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom