Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Absurdia, jengi kellottaa puhelimiaan. Säädön määrää ei vain voi aliarvioida.
Joo, se vähän riippuu. Testasin Spicaa kaupassa ja se tuntui paskalta. 2 vuoden käyttökokemuksella iPhonesta ja reilun viikon käyttökokemuksella Galaxy S:stä täytyy sanoa että jälkimmäisen käyttökokemus on miellyttävämpi näistä. Tosin onhan se muutaman vuoden uudempikin, joten näin pitäisikin olla.Täytyy sanoa että ihan pikatestillä iPhonen käyttökokemus on sulavampi kuin Androidin.
iPhone nelosella ja kolmosella tai 3Gs:llä ei ole mitään tekemistä keskenään nopeuden, näytön ja fiiliksen osalta.Joo, se vähän riippuu. Testasin Spicaa kaupassa ja se tuntui paskalta. 2 vuoden käyttökokemuksella iPhonesta ja reilun viikon käyttökokemuksella Galaxy S:stä täytyy sanoa että jälkimmäisen käyttökokemus on miellyttävämpi näistä. Tosin onhan se muutaman vuoden uudempikin, joten näin pitäisikin olla.
Hienoo, kaikkee kivaa karkkia, mutta webbisivu nykii :D
No mutta olipa siinä kiinnostava testi. Sinänsä merkityksellistä jos joutuu buuttaamaan vaikka recoveryn kautta uutta testifirmistä aina sisään mutta muuten aika triviaalia.
7toosassa kiinnostaisi vähän tietää jääkö tuo ruutu oikeasti noin rumaksi ja infoköyhäksi. Itse valikot on previeweissä olleet ihan jees, mutta aika outoa että valittu tuollainen dementoituneelle isoäidille optimoitu aloitusvalikko joka ei tarjoile mitään perustietoa valmiina.
Mittaukset osoittavat: Android-puhelinten näytöt iPhonea parempia
Applen iPhone 4:n lcd-paneelissa on erittäin suuri pikselitiheys, mutta muilla osa-alueilla sen kilpailijoiden amoled-näytöt (orgaaninen aktiivimatriisi-led) ovat ylivoimaisia.http://www.mikropc.net/vertailut/article494159.ece
Mitenkohan uuteen Desireen tuleva sLCD parjaa verrattuna amolediin? En ehtinyt tilaamaan amoledilla olevaa Desirea joten pitaa `tyytya` sLCD:hen.
Niin. Jos muut osa-alueet ovat jo hyviä, niin kyllä resoluutio ratkaisee. Siinä mielessä myös turha vertailu omasta mielestä. Toki suurempi väriavaruus on pop, ym. muu kehitys.
Jos tosin vertaillaan vaikka iLuuri 4:sta ja jotain AMOLED vehjettä, niin nuo muut erot ovat niin pienet että ottaisin mielummin isomman reson.
LOL, mee katsomaan iPhonen näyttöä kun vaikka selaat sillä webbiä ja tule puhumaan tarkkuudesta uudestaan, ero esim kolmoseen on aivan järkyttävä.Itse ottaisin mielummin paremman värikylläisyyden koska puhelimissa on niin pienet näytöt joten resoluutiolla ei ole niin isoa merkitystä että sitä huomaisi. Ja nyt en tarkoita resoluutioilla Nokia 2110:aa verrattuna nykypuhelimiin vaan sitä kuinka mitättömiä erot on resoluutioissa että sitä kukaan huomaisi.
No en nyt tarkoittanut vanhoja puhelimia vaan nykyisiä uusia puhelimia. Ehkä minulla on termistöt hieman hukassa mutta tarkotin sitä, että minulle on parempi jos värit toistuu selkeästi, esim. musta mustana eikä harmaana jne. Varsinkin jos tykkää katsoa elokuvia luurilla niin olisi mukava jos kaikki toistuisi selkeästi. Nykypuhelimissa (iPhone4, HTC, Samsung, N8 jne.) resot on kuitenkin niin lähellä toisiaan ettei luulisi tavallisella ihmissilmällä huomaavan eroja.LOL, mee katsomaan iPhonen näyttöä kun vaikka selaat sillä webbiä ja tule puhumaan tarkkuudesta uudestaan, ero esim kolmoseen on aivan järkyttävä.
Et huomaa iPhonen näytöstä onko musta harmaata vai mustaa, usko pois. Testeissä mitataan älyttömän pienillä marginaaleilla ja sitten ilmoitetaan "selkeästi parempi", vaikka kukaan ei huomaa mitään. Resoluution taas huomaa sokeatkin. Videotykeissä voidaan keskustella siitä, miten mustaa on musta, mutta ei puhelimissa. Puhelimissa musta on niin mustaa, ettei sitä eroa huomaa.No en nyt tarkoittanut vanhoja puhelimia vaan nykyisiä uusia puhelimia. Ehkä minulla on termistöt hieman hukassa mutta tarkotin sitä, että minulle on parempi jos värit toistuu selkeästi, esim. musta mustana eikä harmaana jne. Varsinkin jos tykkää katsoa elokuvia luurilla niin olisi mukava jos kaikki toistuisi selkeästi. Nykypuhelimissa (iPhone4, HTC, Samsung, N8 jne.) resot on kuitenkin niin lähellä toisiaan ettei luulisi tavallisella ihmissilmällä huomaavan eroja.