Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos älynlahjat ei riitä virtanapin painamiseen, niin sillon menee.

6a00e5514400848834010535b3c408970b-800wi

Akun vaihtoon tarvitsee ruuvimeisselin, mutta on ihan käyttäjän vaihdettavissa.
Kadulla sitten varmaan näkee Nokialaisia, joilla on ruuvari messissä siltä varalta, että akku loppuu ja joutuu vaihtamaan vara-akun. Siis vyölaukku messiin, jonne meisselisarja + vara-akku.

No jos älynlahjat ei riitä virtanapin painamiseen, niin sillon menee.

Ei se ole ennenkään nokiassa toiminut, aina siitä on saanut repiä akkua irti, jos se nyt sattumoisin jossain versiossa on toiminut niin olen silti taipuvainen uskomaan että n8 on myös tälläinen josta akku pitää irrottaa..

Ei se ole ennenkään nokiassa toiminut, aina siitä on saanut repiä akkua irti, jos se nyt sattumoisin jossain versiossa on toiminut niin olen silti taipuvainen uskomaan että n8 on myös tälläinen josta akku pitää irrottaa..

Virtanappi pohjaan n.10s niin tulee täysi bootti, eikös iPhonessakin näin toimi.

Huomioi, että Samsungilla on useampia eri käyttöjärjestelmiä puhelimissaan. Jos sulla on käyttökokemusta noista Samsungin peruspuhelimista, niin ei kannata niiden kokemusten pohjalta tehdä ostopäätöstä. Käy räpläämässä Galaxy S:ää, niin ihastut Androidiin... ;-)

Esim. Samsung Jettiä en ostais ikinä, en edes muijalle, aivan karsee se UI.
Mulla on Jet S8000 ollut kohta vuoden eikä mitään ole oikeastaan pahaa sanottavaa. Pieni näyttö tässä kyllä on verrattuna noihin muihin uudempiin älypuhelimiin, 3.1 tuumaa mutta tää AMOLED näyttö on kyl sitäkin siistimmän näkönen. Onhan tää ihan eri hintaluokkaakin kun hinta oli siinä 380e paikkeilla.

Jos Japi ja IsoDino alkaisivat valmistaa matkapuhelimia, niissä olisi:
*Muovinen ulkoasu
*Rautakiihdytys
*Sisäänrakennettu akku, jota ei voi valitettavasti irroittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom