Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulostaa aika kovalta tuo vakuutushinta, mutta mikäpäs siinä jos on satavarma että luuri tulee hajoamaan vuoden sisällä. Saako sillä aina ihka uuden samanlaisen vai lasketaanko myös arvonalenema niinkuin normivakuutuksissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vakuutukset ylipäätään ovat aika turhia, noin keskimäärin. Harva yhtiö maksaa enemmän korvauksia kuin mitä saa vakuutusmaksuja; ainakaan kovin pitkään. Mielenrauhaahan noista toki voi saada, ja onhan sekin jonkin arvoista.

Juu, kyllähän tuo sinällään on aika kova hinta vuodesta vain puhelimelle. Käytännössä kattaa kaikki tunaroinnit puhelimen kanssa, ja mulla oli aikaisemmassa puhelimessa samainen vakuutus. Tällöin ainakin korvasivat mulle ihan kokonaan uuden, kun hajosi puhelin. Ei ollut ikävähennystäkään, tai no sain uuden vastaavan, tosin paremmilla speckseillä, mitä alunperin oli, kun ''kuulemma samaa hintaluokka ja tekniikka kehittyy...'' =D

Täytyy hieman tosin pohtia josko irtisanoisi tuon kuitenkin, ja menisi kotivakuutuksella, mulla tosin voi hyvinkin hajota tuo kapistus vuoden sisään.

Onhan hajonneille luureillekin markkinoita. Helposti saa ruutuvammaisesta kapulasta 100-200e jos on vähääkään parempaa mallia.

Täytyy hieman tosin pohtia josko irtisanoisi tuon kuitenkin, ja menisi kotivakuutuksella, mulla tosin voi hyvinkin hajota tuo kapistus vuoden sisään.
Kotivakuutuksessa omavastuu ja varmaankin myös ikävähennys. Kallishan toikin Gigantin vakuutuskin toki on..

On se kyllä hurjan kokoinen tuo Z Ultra :D mutta yllättävän hyvin venyy taskut! Ei ole enää paluuta alle 6 tuumaisiin. Koolla on väliä vaikka joku pienimunainen muuta väittäisikin. Vieressä 925 joka sekin taitaa olla puolet iPhonea isompi.

noksuvssony.jpg

Haha, suhteellisen naurettavia noi iPadin kokoiset luurit. Siinähän käytät yhdellä kädellä :D Eikä mahdu taskuun vaikka joku jeesustelija niin väittääkin. Se, että objekti menee just ja just taskuun, ei meinaa, että se sinne käytännössä mahtuisi. Istuppa alas tommoinen paska taskussa. Jos saat sen taskuun ja pystyt istumaan, niin kaivappa se autossa ajaessa ulos. Kaikki tietää miten vittumaista pienempääkin luuria on kaivaa taskusta, saati tommoista saatanan kokoista halkoa.

Ai että kun seuraavaksi joku valmistaa 20 tuumaisen puhelimen.

phpcnbhmf.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on käytössä tällainen Asuksen Fonepad, minkä sain töistä. Tää on siis tabletti, mutta toimii myös puhelimena. Täysin naurettava yhtälö! Ei tätä nyt oikeasti kai kukaan puhelimena käytä, juuri ja juuri pystyy yhdellä kädellä pitämään korvalla. Tabletin kokoiset puhelimet = aivan p*ska idea.

Onhan tuo fonepad tietty joka suuntaan massiivisempi. Se taisi muuten sijoittua jossain tuoreessa suomalaisessa alan lehdessä viimeiseksi fäplettitestissä, en muista missä. Note3, Noksu ja Z Ultra vei kärjet.

sony-xperia-z-ultra-vs-asus-fonepad.jpg

Ei tulisi kyllä mieleenkään käyttää tätä puhelimena, mutta kyllä tää tällaiseen netissä pyörimiseen käy ihan hyvin. Eihän tää mahdu oikeasti edes mihinkään taskuun.

Mita porukka mielta Sonyn uudesta lippulaivasta, Sony Xperia Z2? Itsea alkoi kiinnostamaan kun tutkin puhelinta ja katsoin arvosteluja siita. Toki 5,2" koko voi jollekkin olla turhan iso, mutta itse 7" tabletin (ja sita puhelimena kayttaneena) voin sanoa etta 5,2" ei itselle turhan iso ole. 4K kuvaus, hyva kamera ja polyn ja vedenkestavyys ja se laadukkaan tuntuinen metallirunko oli mista tykkasin itse. Alkanu kyllastyttamaan muovisen tuntuiset Samsunkit joten aattelin vaihtaa astetta erillaisempaan puhelimeen.

Ässä peli. Pyyhkii Samsungilla lattiaa. Ainut, että hinnan Samsung melkein aina pystyy painamaan tuonne 500-600e väliin, kun Sony varmaan pikkaisen kalliimpi. Samsungissa oli myös mielenkiintoinen tuo virransäästö-tila. Muuten IMO Sony kannattaa valita, mutta veikkaan silti että Samsung vie koska sitä pystyy tarjoamaan vähän edullisemmin Sonyyn verrattuna ja melkein samanlaiset laitteet. Sonyssa oli kans toi Applelta tuttu hidastusominaisuus tungettu mukaan, mun mielestä se on ihan hauska. Z2 lienee kuitenkin seuraava puhelin minulle, jos innostun vaihtamaan.

Joo kylla, gigantissa ennakkotilaushinta oli jotain 720e, nopealla kuukletin kayttamisella loytaa jo etta verkkokaupassa hintaa on 680e, mukana tulee se ranneke joka on jo 100e arvoinen vehe muistaakseni. Joten itse todennakosesti maltan odottaa toukokuun loppuun-kesakuun alkuun, jospa hinta olisi silloin painettu n. kuuteensataan.
Ei silti mielestani ole pahan hintaine koska lippulaiva puhelimen tulen ostamaan, ja vastaava SGS5 on kummiskin Gigantissa kans 700e :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom