Joo ei yllätä etteivät osaa noitakaan tehdä.
Toihan on Androidin suosituin ominaisuus, miksi sille olis jotain pitänyt tehdä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei yllätä etteivät osaa noitakaan tehdä.
Pitkäiskö palkata Ahtisaaren Marko, että osaisivat edes muotoilla noita saippuarasioita!
Ettei tarvitse kopioida muotoja laastarista:face:
Toihan on Androidin suosituin ominaisuus, miksi sille olis jotain pitänyt tehdä?
Mutta kun ei voi olla...:D
Power Board - Basemark X TOP 5
Käsitinkö nyt oikein, että jos haluaa mobiilipelejä pelata ilman nykimistä, niin paras vaihtoehto on Nokia Lumia 1520?
Nimim. Epätietoinen
Nyt on taas yksi sun mutu tiedoistasi kumottu, että WP ei jaksa pyörittää pelejäPeleissä näyttäisi ton mukaan olevan ykkönen, mutta onko WPlle vieläkään pelejä?
Eli Samppa lagaa peleissä ja normaalissa käytössä. Missä se ei sit lagaa?
Lumioilla lagaa myynnit.
Myös Flappy Bird:DSo what? Mulla on iPhone ja siinä toimii kaikki hyvin.
Onko Archosilla nykyään edustusta suomessa? Kerran ollut merkin mediatoistin käytössä, ja takuuhuolto/asiakaspalvelu/kontaktointi oli ihan oikeasti huonointa mitä olen ikinä saanut (Ranskan päässä siis).
Oma valinta n.300€ hintaluokassa, hieman halvemmallakin löytyy jos etsii. https://play.google.com/store/devices/details?id=nexus_5_black_16gbJa muita samassa hintaluokassa olevia saa ehdotella myös, Samsungia kohtaan oon myös hieman nihkeänä, sillä itsellä kaksi edellistä olleet samsungeja, ja olisi ihan kiva vaihtaa merkkiä hieman. Myös ei ole ihan niin ruusuisia kokemuksia Samsungin päivityksistä jne...
En tiedä huomasitko toisesta tredistä tuon Sony Z Ultra -maininnan, eli siinä on nyt ollut iso hintapudotus. Jos vaan housujen taskut antavat myöten...
Archosia olen muuten muistaakseni nähnyt verkkokaupassa joskus, en tiedä mikä on tilanne nykyään.
TML sanoi:Oma valinta n.300€ hintaluokassa, hieman halvemmallakin löytyy jos etsii. https://play.google.com/store/device...s_5_black_16gb
Toi on aivan kärkiluuri, ja päivitykset suoraan Googlelta.
Nojoo, toi 6.4'' rupeaa oleen kyllä liian iso meikäläisen taskuihin.
Toi on kyllä specsien puolesta ihan omaa luokkaansa, hieman on hintahaitarin yläpuolella, mutta nyt pisti pahan, että taipuuko tuon ~150-50e lisää budjetti.