Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ootko noita WP 8.1 vuotoja katsonut? Aika paljon tulee remonttia taas käyttikseen ja 4real ihan vakuuttavaan suuntaan. Myös noi selaimen heikkoudet on huomioitu.

Onhan noi silti asioita mitkä pitäisi useita vuosia vanhassa käyttöjärjestelmässä jo toimia, noi on ihan lapsenkengissä kuvauksesta päätellen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ainoa mikä pisti silmään tähän mennessä oli tuo Yotaphone. Eli puhelin missä on takakannessa samaa kokoluokkaa oleva e-ink näyttö, normisti siihen voi heittää vaikka Facebook virran juoksemaan ja vie virtaa vain kun se päivittää kuvan mutta on muuten aina näkyvissä. Tohon voi esmes heittää viiva/qr-koodilla varustetun lipun näkyviin ja vaikka akku loppuis kokonaan kuva pysyy siinä. Tietty kätevin se on kaikessa muussa simppelissä infossa mistä niiden luku onnistuu ihan yhtä hyvin kuin normaalilta virtasyöpöltä näytöltä. Puhelin on tosin tällä hetkellä vielä kehityksen alla ja julkaisu vasta loppuvuodesta.

katso liitettä 112350katso liitettä 112351katso liitettä 112349katso liitettä 112348

Oulussa kehitetty venäläispuhelin Yota myyntiin Suomessa

Hauska detalji Yotaphonesta, kehitetty suomalaisvoimin entisten Nokialaisten toimesta.

Onhan noi silti asioita mitkä pitäisi useita vuosia vanhassa käyttöjärjestelmässä jo toimia, noi on ihan lapsenkengissä kuvauksesta päätellen.

Totta. Turha enää niitä lisätä, kun ne olis pitäny olla jo.

Pakko myöntää, että alkaa pikkuhiljaa huomaamaan Lumian ja WP:n "puutteet" kun luuria kuitenkin tulee käytettyä todella paljon. Suurin puute on pelit/appsit, joilla saisi ajan kulumaan tylsyyden iskiessä. Toisaalta livetilet vähentävät esim. iltasanomien selaamista, koska uusimmat pääuutiset pyörivät näytöllä. Suurin yksittäinen ongelma on kuitenkin edelleen tuo Facebook appsi, joka on oikeasti järkyttävän huono.

Suurin yksittäinen ongelma on kuitenkin edelleen tuo Facebook appsi, joka on oikeasti järkyttävän huono.

Mikä siinä on huonoa? Ihan sillä kysyn kun en itse sitä ole lainkaan käyttänyt. Minulle on riittänyt varsin hyvin että puhelimella voi hoitaa facebook-keskustelut ja voi katsoa muiden tilapäivitykset ilman erillistä fb-sovellusta.

Suurin yksittäinen ongelma on kuitenkin edelleen tuo Facebook appsi, joka on oikeasti järkyttävän huono.

Mikä siinä on huonoa? Mikä face app? Onhan sulla tää :
QR%20Facebook%20Beta_0.png
?

Tai siis, itse olen käyttänyt sekä Androidin että tän WP:n face appia ja hyvin tää mun mielestä toimii? Ilmoitukset tulee oikein ja appi toimii - ainakin mulla. Vai enkö vaan osaa vaatia jotain ominaisuutta - mitä?

Noin yleisesti ottaen itsellä kaikki muu on ok, mutta itselle suurin "virhe/ongelma" tässä on tuo, että soittoäänen voimakkuus muuttuu median äänenvoimakkuuden säätämisen kanssa. Katoin ton wp 8.1 development videon ja siinä se korjataan. Silti tollaset asiat pitäis olla käyttiksessä jo kunnossa jo vuosia sitten.
Puhdas Android ois kiva, varsinkin jos sellaisen sais pro pureviewillä.
S5 näyttää ihan kivalta, toi IP 67 kelpais.

Oulussa kehitetty venäläispuhelin Yota myyntiin Suomessa

Hauska detalji Yotaphonesta, kehitetty suomalaisvoimin entisten Nokialaisten toimesta.

Oon melko yllättynyt että ex-nokialaisista mikään porukka ei lähtenyt tekemään Androidiluureja. Kaikkea älytöntä käyttöjärjestelmäpuuhastelua kyllä on, mutta ei sitä itsestäänselvintä vaihtoehtoa. Kertonee jotain suomalaisista insinööreistä, ei tehdä sitä mikä on helppoa, vaan mikä on vaikeaa.

Mikä siinä on huonoa? Ihan sillä kysyn kun en itse sitä ole lainkaan käyttänyt. Minulle on riittänyt varsin hyvin että puhelimella voi hoitaa facebook-keskustelut ja voi katsoa muiden tilapäivitykset ilman erillistä fb-sovellusta.

Chatti päivittyy harvakseltaan ellei manuaalisesti sitä päivitä(tai lähetä viestiä keskustelukaverille) ja on kokolailla kankea muutenkin. Ei se nyt käyttökelvoton ole, mutta häviää selkeästi käytettävyydessä iOSn ja Androidin vastaavalle.

Oon melko yllättynyt että ex-nokialaisista mikään porukka ei lähtenyt tekemään Androidiluureja. Kaikkea älytöntä käyttöjärjestelmäpuuhastelua kyllä on, mutta ei sitä itsestäänselvintä vaihtoehtoa. Kertonee jotain suomalaisista insinööreistä, ei tehdä sitä mikä on helppoa, vaan mikä on vaikeaa.

Onhan niitä useampikin porukka lähtenyt tekemään. Suurin osa on vain jotain erikoisempia puhelimia tiettyyn tarkoitukseen. Ei tuollaisen perusluurin teko oikein kannata, kiinassa on vastaavia tuhansia.

Chatti päivittyy harvakseltaan ellei manuaalisesti sitä päivitä(tai lähetä viestiä keskustelukaverille) ja on kokolailla kankea muutenkin. Ei se nyt käyttökelvoton ole, mutta häviää selkeästi käytettävyydessä iOSn ja Androidin vastaavalle.

Chatti löytyy puhelimesta jo valmiiksi (viestit osiosta). Suotta siihen on mitään sovellusta käyttää.

Onko porukalla kokemuksia tosta xperia Z1 -luurista? Lähinnä ongelmat kiinnostaa, koska ominaisuudet varmasti riittää omiin tarpeisiin. Tuo lähtis jenkki amazonista kohtuu huokeasti, joten sen vois tuoda tuliaisena.

Onhan niitä useampikin porukka lähtenyt tekemään.

Jaa? Onko yhtään julkista vielä? Tai valmista jopa?
Se on kyllä totta että jotain spessua pitäis keksiä jos noilla markkinoilla meinaa pärjätä.

Pitäiskö ton sivun toimia jollain selaimella?

Mjoo, näköjään ei sivusto pelaa kovin hyvin. No, joka tapauksessa tuolta suunnalta pitäisi tulla semmonen 1000€+ seikkailupuhelin.

Muistaakseni EB:llä, Ixonoksella, Aava Mobilella, Newkialla, Yotaphonella on Android-puhelimia tuloillaan, osalla omaa tuotetta, osalla referenssialustaa. Vahvaa Nokia-taustaa kaikissa.

Johan se mikkisoftakin rupesi tekemään androideja kun tajusivat ettei WPstä ole mihinkään. Vain n. 12 ihmistä ympäri maailman uskovat WP käyttikseen. Vahvin tukijajoukko löytyy tästä threadistä.

Johan se mikkisoftakin rupesi tekemään androideja kun tajusivat ettei WPstä ole mihinkään. Vain n. 12 ihmistä ympäri maailman uskovat WP käyttikseen. Vahvin tukijajoukko löytyy tästä threadistä.

Näytä mulle Microsoftin tekemä Android-puhelin, niin näytän sulle joulupukin.

Kovasti niitä kehuttiin heti lagaamisesta. Mutta jos jengi haluu niin ne haluu.

Niin ja toivotaan, että ainut Supe-Antero löytyy myös täältä threadistä...

Kovasti niitä kehuttiin heti lagaamisesta. Mutta jos jengi haluu niin ne haluu.

Joo ei yllätä etteivät osaa noitakaan tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom