Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ei oo omaa kokemusta, mutta kaverilla on se ja ei se sitä huonoksi oo haukkunu. S4 activessa on pikkasen laskettu kameran tasoa (verrattuna siis S4), mut varmaan ihan okei lopulta kuitenkin.
Itse suosittelisin katsastamaan Sonyn tarjonnan noissa pölyn- ja vedenpitävissä puhelimissa. Käsittääkseni esim. Z1 on varsin naseva laitos ja siinä on hyvä kamerakin kuulemma. Ite ainakin valitsisin Z1 ennen S4 activea - (tai sit ottaisin sen halvemman, en oo katsonut mitä maksavat). Mutta molemmat ajaa asiansa noissa hommissa - Androideja kun ovat.
Joku oikeaa kokemusta omaava voi kommentoida lisää.
EDIT: Sen verran vedän takaisin, että en oo varma onko ton Z1 kamera hyvä. Muistelin, että se rankattiin hyväksi, mutta just satuin kattoo jonkun arvostelun, jossa todettiin: "odotimme kameralta parempaa". http://www.puhelinvertailu.com/uuti...ony_xperia_z1_-_vedenkestava_megapikselihirmu .
Ja ehkä sittenkin ottaisin mieluummin S4 activen, koska tuo hanskat kädessä toimiva näyttö on ihan kätevä ainakin itselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt alkoi Samsung lagaamaan. Emännän S4 alkoi tökkiä niin perkeleesti heti 4.3 päivityksen jälkeen. Netistä lueskellessa samaa ongelmaa on monella muullakin. Paska päivitys. Täytyy koittaa resetoida koko paska jos se auttaisi. Ennen toimi kuin unelma eikä mitään ongelmaa.

No nyt alkoi Samsung lagaamaan. Emännän S4 alkoi tökkiä niin perkeleesti heti 4.3 päivityksen jälkeen. Netistä lueskellessa samaa ongelmaa on monella muullakin. Paska päivitys. Täytyy koittaa resetoida koko paska jos se auttaisi. Ennen toimi kuin unelma eikä mitään ongelmaa.

Heitteri. Samsungit ei lagaa :D

Ei vaine, vähän alkaa olemaan googleen mennyt maku mulla. Aikoinaan oli joku 2.x versio vuoden pari vuotta aktiivi käytössä ja koskaan ei ilmennyt mitään. Oiskohan kerran joutunut buuttaamaan koko puhelimen (HTC). Nyt on nexus 7 jossa ei todellakaan ole ylimääräisiä kuorutteita ja järjestelmä on joku 4.x niin kertaalleen olen joutunut tekemään jo tehdas resetin (kauppa lopetti täysin toimintansa).
. + boottaamaan muutamia kertoja vaikkei käyttöä ole kuin puoli vuotta takana.

Sääli että tuntuu siltä että kaikissa järjestelmissä bugeja tulee lisää joka päivityksellä, ilmeisesti kun yritetään pitää alas päin yhteensopivana.

Tällä hetkellä talon stabiilein järjestelmä on symbian kun sitä ei päivitetä, eikä siihen varmaan enää "saa" edes viruksia :D

Samppa laittaa taas resoja uusiksi, osa kilpailijoista kun pääsi just vähän edes lähelle niin Samppa siirtää peliä taas omiin nimiin.

Nyt sieltä on tulossa todennököisesti se metallirunkokin, saas nähdä minkä syyn vihaajat sitten keksivät kun on sekin puoli muutettu. Itse tosin käyttäisin mielummin sitä muovikuorista niin pysyisi kustannukset alhaalla.

Samsung Galaxy S5 benchmark reveals 2K screen - GSMArena.com news

5-tuumanen 2K-näyttö tuntuu äkkiseltään ajateltuna yhtä hyödylliseltä ku formulan renkaat Ladassa.

Mut näyttääpähän hyvältä speksilistalla :)

osa kilpailijoista kun pääsi just vähän edes lähelle niin Samppa siirtää peliä taas omiin nimiin.

Meinaako ne oikeasti tuoda ens vuoden lippulaivansa mid-2013 prosarilla? :confused:

Nokioissa ois pitäny olla android, eikä mitään fucking windows phonea ois ollut hitusen parempia androidilla varustettuina. En kyllä jatkossa enää nokian luureja ostele, joku muu seuraavaks.

True True... ite ostin lumia 1020 kameran takia ja samalla ajattelin nokialle antaa mahdollisuuden. nyt 1kk jälkeen oon sitä mieltä että virhe tuli tehtyä. windows on puhelimessa yhtä paska ku vista koneella... Mikään ei toimi ja kaikki lagaa...

Meinaako ne oikeasti tuoda ens vuoden lippulaivansa mid-2013 prosarilla? :confused:

Vaikea sanoa, tuskin. Tarkentuu varmaan lähempänä tuo prossukin. Näytöt vaan kehittyy, toivottavasti akut myös, niitä on aina varaa parantaa.

Samppa laittaa taas resoja uusiksi, osa kilpailijoista kun pääsi just vähän edes lähelle niin Samppa siirtää peliä taas omiin nimiin.

Nyt sieltä on tulossa todennököisesti se metallirunkokin, saas nähdä minkä syyn vihaajat sitten keksivät kun on sekin puoli muutettu. Itse tosin käyttäisin mielummin sitä muovikuorista niin pysyisi kustannukset alhaalla.

Japi, se on huhu.

Edit. Uusin qualcomin prossu on 805 ja tulee ulos ensi vuoden ekalla neljänneksellä. Sopisi siis ajankohtaan.

itellä on suht tarpeellinen ominaisuus pölyn- ja vedenpitävyys. onko samsung s4 activesta kokemuksia? käyttö olis puh, text, net, navi, cam.

Iskälle hankin moisen. On ollut tyytyväinen! Taskulampun käyttö siinä on vähän hölmö vrt. S3:een johon on ihan pienoisohjelma.. Muuta "huonoa" en äkkiseltään löytänyt.

True True... ite ostin lumia 1020 kameran takia ja samalla ajattelin nokialle antaa mahdollisuuden. nyt 1kk jälkeen oon sitä mieltä että virhe tuli tehtyä. windows on puhelimessa yhtä paska ku vista koneella... Mikään ei toimi ja kaikki lagaa...

Tuossa on vahvaa liiottelun makua, jos sä vaan et osaa käyttää sitä ? Terveisin tyytyväinen Lumian käyttäjä.

Onko nyt samalla tullut ajatuksia millä tavoin sinä tai kukaan muukaan hyötyy tuosta resosta? Onhan se tietysti vaikuttavan näköistä myyntipakkauksessa, mutta luulisi näiden nyt siirtävän fokusta muualle..

Taitaa olla nyt sampalla hätä kädessä, kun ei mitenkään pysty 64-bittisyyteen vastaamaan, vaan pitää alkaa pikseleitä halkomaan :D

Aika surkea provo.

Markkinajohtajaa on helppo arvostella puskista aina, hipsterit on tollaisia aina, haluaa käyttää jotain sellaista mitä muut ei käytä kuten nokioita tms.

Muut vaan vikisee samppa jyrää. On ämpärimuovi nokiaa paskalla kameralla ja huonolla akulla sitten on applen tuotteet ja joitain pikkufirmoja kymmenkunta. Samppa on yksi ylitse muiden.

Markkinajohtajaa on helppo arvostella puskista aina, hipsterit on tollaisia aina, haluaa käyttää jotain sellaista mitä muut ei käytä kuten nokioita tms.

Muut vaan vikisee samppa jyrää. On ämpärimuovi nokiaa paskalla kameralla ja huonolla akulla sitten on applen tuotteet ja joitain pikkufirmoja kymmenkunta. Samppa on yksi ylitse muiden.

Tää samppa on sulle jonkinlainen uskonto? Vitun hihhuli :D

Tää samppa on sulle jonkinlainen uskonto? Vitun hihhuli :D

Ei, koska olen valmis vaihtamaan toiseen fanitukseni jos markkinajohtaja vaihtuu. Toista se on nokia/apple fanaatikoilla, ne eivät vaihda vaikka mitä tapahtuisi. Siinäpä se pähkinänkuoressa, muut on hihhuleita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom