Mä raahaan Nexus7aa housujen sivutaskussa ihan huomaamatta. Notet nyt menee ihan mihin taskuun vaan vaikka poikittain.
Sulla on varmaan ns. omenavarkaan housut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä raahaan Nexus7aa housujen sivutaskussa ihan huomaamatta. Notet nyt menee ihan mihin taskuun vaan vaikka poikittain.
Se isoin on täysin naurettavan kokoinen, se ei simppelisti mahdu enää edes taskuun. Samsungi ei voi erottua mitenkään muuten kuin tekemällä isomman ja isomman. Kohta ne teke 20 tuumaisen.
On se komea.
Vielä komeampaa kuin tuo laite on istua se kädessä esimerkiksi kahvilassa. Välissä kun tarvii sumppia hörppiä ja särpiä vaikka sämpylän puolikasta niin voi laittaa tuon kynän silleen seksikkäästi korvan taakse. Kyllä siinä viereisen pöydän sutturoilta haaroväli kostuu jos nyt ylipäätänsä saavat katseen irti tuosta hipiää hivelevästä laitteen nahkaisesta takaosasta.
Tää on eri huhu kuin tuo aikaisemmin kiertänyt Lumia-Android projektista. Snapdragon 200 + Nokian Pekingin R&D tarkoittaa 100% varmuudella Mobile Phones yksikköä. Eli Android Asha. Nokian ja Microsoftin diilin closing on vielä kuukausien päässä, joten järjetöntä olisi lopettaa firman hengissäselviämisen kannalta kriittisiä aktiviteetteja vain siksi, että mahdollinen/todennäköinen uusi omistaja ei niistä pidäkään. Mites jos kauppa peruuntuu?
Ja 64-bittisestä prossustahan ei ollut mitään iloa.