Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Muistaakseni tuossa galaxyssäkin oli viive kuvien välillä 2sek luokkaa. Nokiassa vielä yli 2.5 kertaa enemmän pikseleitä.
Ei vaan puhelimissa riitä suorittimissa potku kun pikseleitä rupeaa olemaan tarpeeksi...
Kyl s4 ainakin kuvia ottaa ihan riittävän tiheään. Alle sekunti reippaasti kuvien välillä jos painelee tota kuvausnappia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
4G tippumas pois? Eihän tohon uskalla 100€ laittaa kiinni ku ei yhtää tiedä mitä tulee saamaan..:confused:

Ainakin viime "päivityksessä" puhuivat 4G:n sisältyvän, siis ensimmäisen ennakkotilauserän kohdalla. Varmaan olisivat erikseen ilmoittaneet mikäli olisivat pudottaneet 4G tuen.
Muuten, onko Suomessa yhtään oikeata 4G verkkoa jo? Eikös ainakin LTE ole vain paranneltu 3G.

Mutta vain kolmasosa pikseleistä.
Siitä mä en tiedä mitään eikä mua kiinnosta. Tällä tulee ihan tarpeeks hyviä kuvia mun facebookki tai kännikuvien ottamiseen :D Varmaan tossa nokiassa onkin parempi kamera kun tässä, mut ei paina mun vaakakupissani kovasti.

Kenelläkään vielä uutta Lumiaa käytössä?

Kenelläkään vielä uutta Lumiaa käytössä?

3 Ihmistä kai sellaisen oli ostanut sieltä Mokian kaupasta, tänään myyjät veikkailivat saavansa neljännen kaupaksi jos käy tuuri.

3 Ihmistä kai sellaisen oli ostanut sieltä Mokian kaupasta, tänään myyjät veikkailivat saavansa neljännen kaupaksi jos käy tuuri.
Tästä vastine kilpailijalta, jos Nokia ahdistaa vieläkin;)
Samsung-Galaxy-S4-Zoom-Review-016.jpg

Tästä vastine kilpailijalta, jos Nokia ahdistaa vieläkin;)
Samsung-Galaxy-S4-Zoom-Review-016.jpg

Nykyään kaikki on niin slimmiä, että mua suorastaan houkuttelisi tuollainen kunnon parru.

S2:nkin tuntui rimpulalta vaikka oli suojakuoret, hommasin 4500mAh tehoakun pulleine takakansineen ja siihen vielä bumperkuoret päälle. PURE WIN! Kunnon mönkylä kourassa, tuntuu hyvältä.

Nykyään kaikki on niin slimmiä, että mua suorastaan houkuttelisi tuollainen kunnon parru.

S2:nkin tuntui rimpulalta vaikka oli suojakuoret, hommasin 4500mAh tehoakun pulleine takakansineen ja siihen vielä bumperkuoret päälle. PURE WIN! Kunnon mönkylä kourassa, tuntuu hyvältä.
Älä enempää kerro fantasioistasi:D

Ainakin viime "päivityksessä" puhuivat 4G:n sisältyvän, siis ensimmäisen ennakkotilauserän kohdalla. Varmaan olisivat erikseen ilmoittaneet mikäli olisivat pudottaneet 4G tuen.
Muuten, onko Suomessa yhtään oikeata 4G verkkoa jo? Eikös ainakin LTE ole vain paranneltu 3G.

LTE on juuri 4g ja kyllä löytyy suomesta 4g verkkoa.

Ei vaan puhelimissa riitä suorittimissa potku kun pikseleitä rupeaa olemaan tarpeeksi...

Ei se suorittimesta pelkästään kiinni ole. 1020 tallentaa myös täyskuvan, pelkästään sen työntäminen kortille kestää väkisin jonkin aikaa. Toteutus voisi tietenkin olla fiksumpi, niin että kuvia talletettaisiin taustalla sen kuin muisti antaa myöten. Ylinäytteiistys vie myös hiukan aikaa, mutta se ei taida olla suorittimelta pois.

Lisää vertailuja - tällä kertaa kamerasta. Oikeastaan tämän olisi voinut postata tuonne iPhone-ketjuunkin, mutta jääköön tänne. On mielenkiintoista nähdä, miten hyvä se 5s:n kamera oikein on - ja miten ne pikselit olisivat merkittävän paljon aikaisempaa suurempia, kun kuitenkin se sensori ei ole Lumia 920:stä kummempi. Hassuinta on, että Apple teki niin suuren numeron siirtymisestä vihreästä laatikosta siniseen. Kun niitä vertaa Galaxyyn, niin kokoero on järisyttävä. Ja nyt ei kai tarvitse sanoa mitään 1020:stä tai 808:sta?

SensorSize_v2_1000px.jpg

Kuva on skaalassa, mutta ei tietenkään todellisessa koossa. Alle neliösentinhän ne ovat lähes kaikki.

Miten nuo sensorien koot ilmoitettaan? Kun katsoo tuumia, niin 1020 sensorin pitäisi olla kaksi kertaa iPhonen sensoria suurempi, mutta tuossa kuvassa mitat ovat 3-4 kertaiset.

Miten nuo sensorien koot ilmoitettaan? Kun katsoo tuumia, niin 1020 sensorin pitäisi olla kaksi kertaa iPhonen sensoria suurempi, mutta tuossa kuvassa mitat ovat 3-4 kertaiset.

Koko ilmoitetaan diagonaalimittana tuumissa kuten televisioissakin. Kaksinkertainen lävistäjä tarkoittaa siis nelinkertaista pinta-alaa, jos kuvasuhde pysyy samana.

Käytössä on kans.

Tulossa pikapuolin myös uusi Lumia.

Japilla on ensikäden tietoa. ;)

Itse aion odotella, että hinta tippuu ja ostan varmaan vasta puolen vuoden päästä. 920 kelpaa sihen asti. Onko ne muuten poistaneet tuosta uudesta lumiasta langattoman latauksen noista orkkiskuorista? Jos näin tekivät, niin se on kyllä iso miinus. Muutoin epäilemättä paras puhelin.

Japilla on ensikäden tietoa. ;)

Itse aion odotella, että hinta tippuu ja ostan varmaan vasta puolen vuoden päästä. 920 kelpaa sihen asti. Onko ne muuten poistaneet tuosta uudesta lumiasta langattoman latauksen noista orkkiskuorista? Jos näin tekivät, niin se on kyllä iso miinus. Muutoin epäilemättä paras puhelin.

Joo ite mietin kans et miks ovat poistaneet, tätäkin threadia jos lukee viime joulun tienoilla niin se on markkinoita mullistava ominaisuus eikä muulla väliä, ilmeisesti Mikkisofta ja Elop pakottivat poistamaan sen että saatiin kurssit alas. #Salaliitto

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom