Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Aika kaukaa haettua tämä katkeruusläppä. Jos kyseiset mielipiteet olisi julkaistu jonain blogikirjoituksena tai muuten näkyvämmin, tuossa voisi olla kulmaakin. Tässä tapauksessa vaan Nokian UX puolen duunari "vedettiin" mukaan keskusteluun palstalla, jossa sattuu muutenkin kirjoittelemaan. Ja kertoi omat näkemykensä.

Itsekin graafisia hommia duunailevana (en tosin käyttöliittymäsuunnittelua), IMHO monet pointeista olivat ihan järkeviä ja tosiaan perusasioita.
Kannattaa lukea sitä ketjua hieman pidemmälle (Tekisi Japillekkin joskus hyvää lukea ensimmäistä lausetta pidemmälle). Siellä on seassa oikeasti päteviä vastauksia joissa kumotaan suurinosa tuon entisen Nokialaisen väitteistä. Kyseessä oli tosiaan graafinen suunnittelija eikä UX spesialisti ja se kyllä näkyy. Toisaalta suurin osa UX spesialisteista joita olen tavannut/käyttänyt projekteissa ei ole kyllä aiheuttanut muuta kuin ylisuuren laskun :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä on nyt 3 vai 4 Mokia uskovaista laulamassa samaa virttä.
Mä olen tilannut hopeanvärisen 5S:n, eikä mulla ole ikinä ollut yhtään Lumiaa. Usko tai älä, sun jutut ärsyttää typeryydellään vielä enemmän silloin jos on osittain samaa mieltä.

Mä olen tilannut hopeanvärisen 5S:n, eikä mulla ole ikinä ollut yhtään Lumiaa. Usko tai älä, sun jutut ärsyttää typeryydellään vielä enemmän silloin jos on osittain samaa mieltä.

Ei sun täällä tarvitse peitellä lumiamaniaasi. Hoet vaan typeriä jatkuvasti ja jo kerran lupasit luovuttavasi ja 10 minuutin jälkeen oot takaisin.

Kannattaa lukea sitä ketjua hieman pidemmälle (Tekisi Japillekkin joskus hyvää lukea ensimmäistä lausetta pidemmälle). Siellä on seassa oikeasti päteviä vastauksia joissa kumotaan suurinosa tuon entisen Nokialaisen väitteistä. Kyseessä oli tosiaan graafinen suunnittelija eikä UX spesialisti ja se kyllä näkyy. Toisaalta suurin osa UX spesialisteista joita olen tavannut/käyttänyt projekteissa ei ole kyllä aiheuttanut muuta kuin ylisuuren laskun :)

Luin, enkä nähnyt mitään UX suunnittelun perusperiaatteita kumoavaa argumenttia.

En tiedä minkä Gestapon sääntöjä tämä sitten mukailee...

main1_7.jpg

Entäs nämä?

original.jpg
android-home-screen-1.png

customize.jpg

On se komea.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

On se komea.

Ai että kun on kätevää. Joku sanoo sulle numeron.

1. Ota puhelin takusta, jos se mahtuu taskuun.
2. Avaa puhelin.
3. Ota puhelimen kyljestä kynä, jos se on vielä tallella.
4. Paina ruutua kynällä.
5. Valitse tulevasta valikosta memo.
6. Kirjoita juuri kuulemasi numero siihen.
7. Paina nappia kynällä, joka muuttaa kirjoittamasi numerot numeroiksi.
8. Paina numeroita.
9. Voila, nyt voit valita numerolle kaikkia kivoja juttuja kuten soittaa siihen.
10. Jos suoritat tämän autossa ajaessa, olet Samsung-Jedimaster.

Käyttääkö joku muuten noita helvetin isoja lankkuja ihan jokapäiväsessä käytössä puhelimena? Ite en kyllä 4" isompaa jaksais mukana kantaa.

Mä raahaan Nexus7aa housujen sivutaskussa ihan huomaamatta. Notet nyt menee ihan mihin taskuun vaan vaikka poikittain.

Isompi on aina parempi. Tohon Sonyn hirvitykseen kun sais puhelinominaisuudet, ni kelpais kävellä kylillä luuri korvalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom