Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Yksittäiset ylikuumentumiset eivät mielestäni kuitenkaan ole yhtä merkittävä ongelma kuin samsungia kautta linjan vaivaava käyttökelvottomiksi lagaavat puhelimet.

Maailmalla on 3 tapausta samsungin lagaamisesta, niistä 2 johtui käyttäjävirheestä kun nokiakäyttäjä ei ymmärtänyt älykännykkää, ja 1 johtui viallisesta puhelimesta, toisaalta lumioita vedetään tehtaalle takaisin isoja määriä koska ne on koottu päin vittua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samsungia kautta linjan vaivaava käyttökelvottomiksi lagaavat puhelimet

Pistä power saving mode pois päältä, jos haluat normaalit paukut ruudunpäivitykseen.

Virransäästötilassa prossu alikellotetaan ja heikommissa Android-luureissa alkaa ruudunpäivitys (hieman) kärsiä.

Tämä sanoo kaiken oleellisen.
gs4lag.jpg

-- Edit --
Niin, eikä tuo rajoitu pelkästään Exynos malliin.

Onnistuuko jo näillä uusilla käyttiksillä esim. pitää sports tracker päällä, kuunnella samaan aikaa spotifya ja kirjoittaa vaikka sähköposti ja ottaa valokuva ilman että tarttee sulkea joku sovellus tai siihen tulee katko?

Onnistuuko jo näillä uusilla käyttiksillä esim. pitää sports tracker päällä, kuunnella samaan aikaa spotifya ja kirjoittaa vaikka sähköposti ja ottaa valokuva ilman että tarttee sulkea joku sovellus tai siihen tulee katko?
Samsungilla ei pysty kun se kuulemma lagaa niin vitusti. Muuten kyllä.

Noin yleisesti Androidin moniajo on kohtuullisen vapaa, wp:llä ja ios:lla rajoitetumpaa.

Samalla kuin tökkii nenällään näyttöä:D
No ei vaiteskaan, mutta luultavasti ei onnistu?
Itse en edes pysty noin monimutkaisiin toimenpiteisiin samalla, jos olen esim pyöräilemässä ja sport tracker on päällä.
Tosin vaati se jo muutakin, kun Anteron, jos samalla pyöräilessä ottaa valokuvia ja kirjoittaa sähköpostia:jahas:

Samalla kuin tökkii nenällään näyttöä:D
No ei vaiteskaan, mutta luultavasti ei onnistu?
Itse en edes pysty noin monimutkaisiin toimenpiteisiin samalla, jos olen esim pyöräilemässä ja sport tracker on päällä.
Tosin vaati se jo muutakin, kun Anteron, jos samalla pyöräilessä ottaa valokuvia ja kirjoittaa sähköpostia:jahas:

Lähinnä tarkoitin että kun fillarilenkillä kuulen sähköpostin saapuvan (ja jos siihen pitää vastata melko pian = työasia), voin vastata sähköpostiin ilman että tarttee alkaa virittelemään muita softia takaisin päälle. Fillarilenkillä itse monesti pysähdyn myös ottamaan valokuvia puhelimella ja sama juttu siinä.

Lähinnä tarkoitin että kun fillarilenkillä kuulen sähköpostin saapuvan (ja jos siihen pitää vastata melko pian = työasia), voin vastata sähköpostiin ilman että tarttee alkaa virittelemään muita softia takaisin päälle. Fillarilenkillä itse monesti pysähdyn myös ottamaan valokuvia puhelimella ja sama juttu siinä.
Kokeilin just äsken WP8:lla, en tosin fillarin selässä, onnistuu.

Vaikka Samsung kuulemma lagaa niin vituste (paitsi minun, on ilmeisesti spec edition) niin SportsTracker kyllä pyörii nätisti taustalla vaikka suorittaisikin muita toimenpiteitä siinä välillä.

Vaikka Samsung kuulemma lagaa niin vituste (paitsi minun, on ilmeisesti spec edition) niin SportsTracker kyllä pyörii nätisti taustalla vaikka suorittaisikin muita toimenpiteitä siinä välillä.
En usko. Samsung kuulemma lagaa niin vitusti ettei sillä pysty edes puhumaan ilman että ääni pätkii.

En usko. Samsung kuulemma lagaa niin vitusti ettei sillä pysty edes puhumaan ilman että ääni pätkii.

Et huomannut sitä, että mulla on lag free spec edition.

Vauhti taitaa olla n 30miljoonaa WP vuodessa mikä on tosiaan vähän, mutta jos kasvu % katsoo, niin taitaa WP olla 1 kasvussa;)
En tiedä millä WP kasvu voi häiritä tai jopa aiheutta unettomia öitä keskuudessamme:jahas:
Tai ainakin se tuntuu siltä ja eiköhän tuo WP puhelinkin mahdu olemaan markkinoilla Androidin ja Ios:ssin mukana.
Vai haittaaks se:D

Ei minua ainakaan haittaa WP:n olemassaolo, eikä haittaa IOS:kaan.
Tällä hetkellä itse käytän mieluiten Androidia, mutta jos tulevaisuudessa koen että WP tai IOS (tai vaikka Sailfish) on parempi vaihtoehto niin sitten vaihdetaan sellaiseen.

WP8 pitäisi päästä testaamaan, mulla kun on työluurissa WP 7.8, josta en isommin välitä, joten olisi hyvä päästä vertaamaan tuohon 8:n.

Samppasungi lähti näytönvaihtoon ala 80e. Ei ole näyttö mennyt ikinä mistään luurista niin helposti rikki kun Note 2:sta. Tiätty iso mohlohan se on. Isoin mahdollinen. Nooh, ostin Lumia 720 kaverikännyks sampalle ja heti voi todeta että oikestaan kaikessa muussa Lumia on parempi paitsi netinselailussa, facebuukissa ja pelaamisessa. Vaikka kyseessä on välimallin lumppu niin laadukkaammalta se tuntuu käteen kun samppa. Neti surffaukseen kun on tottunu sampan isolta ruudulta niin se tuntuu kyllä melko tihrustamiselta lumpun ruudusta. Kamera lumpussa on abaut valovuoden edellä samppasungia.

Näyttökin säilyy ehjänä kun sitä ei jaksa kaivella esille netinselailua pelailua tai feisbuukkaamista varten, pitää sitä vain soittamista ja satunnaisien kuvien ottamista varten mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom